درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 21:05   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روبات ها، سلاح موثر در برابر بیماری های مسری
  مدیر عامل بانک رفاه مطرح کرد/آثار و تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد و صنعت بانکداری
  مشتریان خود را در آغوش بگیرید
  مجازات ۲۳ سال زندان در انتظار قاتل خبرنگار افشاگر اسلواکی
  برای کار یا آموزش در منزل، فروش تجهیزات رایانه‌ای در آمریکا افزایش یافت
  رویداد خود را در طول COVID-19 بازیابی کنید
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟
  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41801صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 3 اسفند 1398 - 18:33
توصیه های امنیتی را جدی بگیرید، خطر در کمین است
همزمان با افزایش گرایش مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیکی در صنعت بانکداری، آمار جرایم مربوط به سرویس های غیرحضوری، اینترنتی و سایبری نیز گسترش یافته است که رعایت هشدارهای امنیتی را باید جدی گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همزمان با افزایش گرایش مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیکی در صنعت بانکداری، آمار جرایم مربوط به سرویس های غیرحضوری، اینترنتی و سایبری نیز گسترش یافته است که رعایت هشدارهای امنیتی را باید جدی گرفت.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، گسترش خدمات الکترونیک و استقبال مشتریان باعث شده است که متخلفان و سودجویان با استفاده از روش ها و شیوه های کلاهبرداری الکترونیک و نوینی همچون: مهندسی اجتماعی، فیشینگ، کلاهبرداری های تلفنی و... بتوانند مشتریان را با خطرات بزرگی مواجه کنند، بنابراین برای جلوگیری از افتادن به دام کلاهبرداران، توجه و رعایت توصیه های امنیتی لازم و ضروری است.


بر اساس این گزارش، آمار اعلام شده نشان می دهد بیش از 60 درصد پرونده های پلیس فتا را پرونده های فیشینگ تشکیل می دهد و میزان این جرم در سال 98 نسبت به سال 97 رشد 400 برابری داشته است که علت اصلی آن را می توان عدم آگاهی کافی مشتریان دانست و با افزایش آگاهی های عمومی و جدی گرفتن توصیه های امنیتی تا حد زیادی می توان از کلاهبرداری های نوین در امان ماند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا


  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"