درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 21:47   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روبات ها، سلاح موثر در برابر بیماری های مسری
  مدیر عامل بانک رفاه مطرح کرد/آثار و تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد و صنعت بانکداری
  مشتریان خود را در آغوش بگیرید
  مجازات ۲۳ سال زندان در انتظار قاتل خبرنگار افشاگر اسلواکی
  برای کار یا آموزش در منزل، فروش تجهیزات رایانه‌ای در آمریکا افزایش یافت
  رویداد خود را در طول COVID-19 بازیابی کنید
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟
  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41800صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 3 اسفند 1398 - 18:32
عضو هیات مدیره بانک/ لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است
فرشید فرخ نژاد گفت: هدف اصلی نظام بانکی به عنوان موسسه های مالی و اقتصادی، خدمت به مردم است و داشتن نیروهای متعهد و متخصص لازمه آن است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرشید فرخ نژاد گفت: هدف اصلی نظام بانکی به عنوان موسسه های مالی و اقتصادی، خدمت به مردم است و داشتن نیروهای متعهد و متخصص لازمه آن است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، عضو هیأت مدیره بانک رفاه در مراسم تقدیر از نفرات برتر دومین آزمون علمی کارکنان بانک ها که 27 بهمن ماه در مرکز آموزش بانک ملی با حضور مدیران ارشد بانکی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: هدف اصلی نظام بانکی کشور به عنوان موسسه های مالی و اقتصادی، خدمت به مردم است که این امر با داشتن نیروهای متعهد و متخصص امکان پذیر است و بدون داشتن چنین کارکنانی، نمی توانیم به شهروندان خدمت رسانی مطلوبی داشته باشیم.


فرخ نژاد افزود: یکی از موارد مهم سرمایه گذاری در حوزه نیروی انسانی، موضوع آموزش و برگزاری آزمون های علمی است که باعث می شود کارکنان نظام بانکی با صداقت، تعهد و تخصص، هم مشاوری امین برای مشتریان باشند و هم تلاش می کنند در فضای خلاق و نوآور با تسهیم دانش و تبادل اطلاعات با یکدیگر خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.


عضو هیات مدیره بانک رفاه تصریح کرد: بدون شک نیروهایی که ویژگی هایی همچون دانش، تعهد، اخلاق و تخصص دارند، ارتباط بهتری با مشتریان برقرار می کنند و خدمات مناسبی در اختیار آنها قرار می دهند.


فرخ نژاد تأکید کرد: همکاران سازمان باید از قوانین و مقررات اطلاع داشته و دانش خود را به روز رسانی کنند که امیدواریم با سرمایه گذاری بیشتر در حوزه نیروی انسانی و آموزش بتوانیم خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهیم و رضایت آن ها که در حقیقت رضایت خداوند است را کسب کنیم.


در پایان این مراسم از بانک رفاه به عنوان بانک برتر به دلیل کسب رتبه اول در دومین المپیاد علمی کارکنان بانک ها و اداره آموزش و توسعه دانش این بانک با اهدا لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟


  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا


  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


  هشدارهای امنیتی درباره نرم‌افزار ارتباطی زوم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"