درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 18:09   

حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد

  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار
  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا
  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد
  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»
  سامانه جامع اطلاع رسانی کرونا در یزد راه اندازی شد
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41795صفحه نخست » رادیو روابط عمومیشنبه، 3 اسفند 1398 - 11:19
3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
فناوری راه های بسیاری را برای دسترسی به عموم با روابط‌عمومی خلاقانه و نوآورانه باز کرده است و نکته مهم این است که شما تمام داده های لازم را برای ردیابی موفقیت آنها در اختیار دارید. کلید بهبود کمپین های روابط عمومی در تمام داده هایی که به صورت روزانه جمع می کنید پنهان است. فقط باید بتوانید آنها را بیابید و به اهداف عملی تبدیل کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی، مدیریت اطلاعاتی است که بین یک سازمان و مردم توزیع می شود و برای موفقیت در تجارت اهمیت حیاتی دارد. چگونگی درک مشاغل توسط مردم می تواند تأثیر قابل توجهی در فروش و سود داشته باشد، به همین دلیل شرکت ها مبالغ زیادی را در کمپین های روابط عمومی خود سرمایه گذاری می کنند.

در گذشته سنجش اثربخشی این کمپین ها دشوار بود. شما می توانید برای انتشار پیام خود یک صفحه در یک روزنامه ملی بخرید، اما سنجش و تعیین کمیت آن دشوار است. امروز، چنین مشکلی وجود ندارد، زیرا فناوری به ما امکان می دهد تا تقریباً تعداد نامحدودی از داده های مربوط به عملکرد کمپین های روابط عمومی خود را جمع آوری کنیم.

هر چند دشوار بودن درک داده ها به یک مشکل تبدیل شده است اما داشتن تحلیلگران داده های صحیح نه تنها درک این داده ها را آسان می کند بلکه می تواند به بهبود کارآیی کمپین های روابط عمومی نیز کمک نماید و سبب بهتر شدن بازده سرمایه گذاری شود و در نهایت به بهبود تصویر شرکت کمک نماید.


روابط عمومی موثرتر
روابط عمومی خوب می تواند هم بر دید افراد از برند شما تأثیر بگذارد و هم منجر به تولید اعتبار بیشتر بشود. در واقع وقتی افراد پیامی راجع به شرکت شما می بینند، می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند. فناوری به شما امکان می دهد دقیقاً بدانید که چگونه و چرا آنها منجر به پیشرفت شدند. با استفاده از این اطلاعات، می توانید پیام های برند خود را بهبود ببخشید تا همچنان به تولید بیشتر خوشنامی منجر شود.


رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی نقش اساسی در روابط عمومی دارند. اگر نام تجاری شما، روابط عمومی منفی را روی سیستم عامل هایی مانند
فیسبوک یا توئیتر دریافت کند، این پتانسیل را دارد که به سرعت گسترش یابد. باید بتوانید از امکانات این سیستم عامل ها به نفع خود استفاده کنید. شرکت های رسانه های اجتماعی به شما دسترسی زیادی به داده ها می دهند، اما باید بتوانید از آن به روش صحیح استفاده کنید.


پیگیری نتیجه
هر استراتژی روابط عمومی دارای اهداف مشخصی است، اما اگر نتوانید عملکرد خود را اندازه بگیرید، چگونه می دانید که به آن اهداف رسیده اید؟ تجزیه و تحلیل داده ها به شما این امکان را می دهد تا پیگیری کنید که چگونه کمپین های شما در برابر اهداف خود عمل می کنند و مشخص می کنند که شرایط به چه خوبی پیش می رود و چه جایی به خوبی پیش نمی رود.

فناوری راه های بسیاری را برای دسترسی به عموم با روابط‌عمومی خلاقانه و نوآورانه باز کرده است و نکته مهم این است که شما تمام داده های لازم را برای ردیابی موفقیت آنها در اختیار دارید. کلید بهبود کمپین های روابط عمومی در تمام داده هایی که به صورت روزانه جمع می کنید پنهان است. فقط باید بتوانید آنها را بیابید و به اهداف عملی تبدیل کنید.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید


  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"