درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 21:00   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روبات ها، سلاح موثر در برابر بیماری های مسری
  مدیر عامل بانک رفاه مطرح کرد/آثار و تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد و صنعت بانکداری
  مشتریان خود را در آغوش بگیرید
  مجازات ۲۳ سال زندان در انتظار قاتل خبرنگار افشاگر اسلواکی
  برای کار یا آموزش در منزل، فروش تجهیزات رایانه‌ای در آمریکا افزایش یافت
  رویداد خود را در طول COVID-19 بازیابی کنید
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟
  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41788صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 2 اسفند 1398 - 10:57
نقش روابط عمومی‌ها در شفافیت اطلاع رسانی یک ضرورت است
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر شفافیت اطلاع رسانی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی در انتشار اخبار تاکید کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر شفافیت اطلاع رسانی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی در انتشار اخبار تاکید کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان فیضی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در فضای فعلی کشور و با توجه به نگرانی‌هایی که وجود دارد، باید تمام تلاش بر آرام سازی جو روانی جامعه همراه با شفافیت در اطلاع رسانی اخبار باشد.
 
 فیضی با تاکید بر اینکه تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی و ارائه آمار وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی است، از رسانه‌ها خواست تا از هرگونه ارائه آمار از مراجع غیر رسمی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، بپرهیزند.
 
 فیضی با بیان اینکه از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی کمپینی با عنوان «نه به دست دادن» راه اندازی شده است، تصریح کرد: با ایجاد هشتگ «نه به دست دادن» و راه اندازی این کمپین در فضای مجازی تلاش بر اطلاع رسانی و آگاهسازی مردم است.
 
 او با بیان اینکه مرجع رسمی تمام اخبار حوزه سلامت در استان، فقط کانال‌های معتبر این دانشگاه است، افزود: کارشناسان حوزه روابط عمومی دانشگاه به صورت فعال در فضای مجازی حضور دارند و تمام تولید محتوا‌های مرتبط با حوزه سلامت را از طریق فضای مجازی به اطلاع مردم می‌رسانند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا


  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"