درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 12 تیر 1399 - 14:29   

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت

  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه تماس تصویری «گوگل میت» در رقابت با زوم

  برنامه تماس تصویری «گوگل میت» در رقابت با زوم


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ

  کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی هیات والیبال شهرستان چالوس معرفی شد
  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت
  نقش شبکه‌های اجتماعی در شکل‌دهی افکار عامه در افغانستان
  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها
  گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی
  انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج برگزار می شود
  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟
  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد
  تجلیل از مقاله برتر مسوول روابط عمومی و آموزشی فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران
  دیدار مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با رئیس دادگستری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41778صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 15:33
4 دلیل برندسازی با استراتژی روابط عمومی
بسیاری از افراد، بویژه در وضعیت نامشخص اقتصادی امروز، می توانند نسبت به اهداف برند شما شک داشته باشند، بنابراین برای به دست آوردن اعتماد، داشتن تصویری مسئولانه ضروری است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هنگامی که برند تجاری خود را ایجاد کرده اید، قدم بعدی ازدواج آن با یک استراتژی موثر روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر و شهرت برند شماست. به همین دلیل، روابط عمومی و برند تجاری باید دست به دست هم دهند - به دلایل زیر:


1. ارتباطات کارآمد
اگر با شریک روابط عمومی خود یک کانال ارتباطی روان و باز داشته باشید، یک معامله روان با اطلاعات انجام می شود که باعث می گردد هرگونه سوء استفاده از آن کم شود.


2. تصویر نام تجاری
تصویر برند برای استراتژی روابط عمومی شما ضروری است زیرا پیام تان را در یک ثانیه منتقل می کند. برای مدیریت این امر، روابط عمومی باید اطمینان حاصل کند که پیام، ارزشها و ماجرای تجارت شما را نشان می دهد.


3. بهبود شهرت
زمانی روابط عمومی و برند تجاری دست به دست هم می دهند که کنترل پیام برند به دست آید. این امر به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه فرض غلطی در مورد شرکت شما ایجاد نشده است. با مدیریت این موارد، در صورت بروز مشکلات، مسئولیت مدیریت شهرت و جلوگیری از بروز بحران را دارید. ایجاد یک پیام تجاری قابل اعتماد و همکاری با شرکا، این کنترل را برای شما رقم می زند.


4- ایجاد اعتماد و شفافیت
بخش قابل توجهی از اعتماد و شفافیت، داشتن اطمینان از کالا یا خدمات قابل اطمینان است که بالاتر از بقیه در بازار باشد. مراقبت و وفاداری مشتری نیز بسیار مهم است و این شامل همه جنبه های شغلی، از مدیریت گرفته تا کف مغازه است. همه چیز از انتخاب لباس کار شرکت گرفته تا نحوه برخورد با شکایات و نحوه برخورد با مشتریان را شامل می شود.

بسیاری از افراد، بویژه در وضعیت نامشخص اقتصادی امروز، می توانند نسبت به اهداف برند شما شک داشته باشند، بنابراین برای به دست آوردن اعتماد، داشتن تصویری مسئولانه ضروری است.

قبل از شروع تلاشهای روابط عمومی، اطمینان حاصل کنید که برند تجاری تان دقیقاً همانطوری است که می خواهید. برندسازی نقش اساسی در نحوه نگاه مصرف کنندگان به شما دارد، بنابراین ازدواج این پیام با ارزش های شرکت تان به شما در افزایش موفقیت در طولانی مدت کمک می کند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  تقویم روز ارتباطات/ کشته شدن دو فتو ژورنالیست در جریان تهیه عکس خبری


  ارتباطات اقناعی


  هشت مهارت ضروری برای ارتباطات مردمی


  ارتباطات و روانکاوی


  انتصاب مدیر روابط عمومی فولاد تاراز


  گزارش برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور


  دومین رویداد گراف‌دی برگزار شد: شفافیت، راهی برای مقابله با بحران در روابط عمومی


  افغانستان؛ مسئولیت آگهی‌ در مورد مبارزه با کرونا به اداره ارتباطات عامه واگذار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا