درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 17:17   

حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد

  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار
  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا
  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد
  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»
  سامانه جامع اطلاع رسانی کرونا در یزد راه اندازی شد
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41777صفحه نخست » رادیو روابط عمومیچهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 13:12
4 نکته تاکتیکی برای بهبود عملکرد تیم روابط عمومی
عناوین شغلی زیادی در روابط‌عمومی وجود دارد که تفسیر همه آن ها برای اکثر مردم گیج کننده است. برخی از مشاغل بسیار شبیه به دیگران است. در حالت ایده آل، به جای استخدام ده ها نفر از متخصصانی که از وظیفه آنها اطلاع ندارید و یا بسیار نزدیک به هم هستند، فقط چند حرفه ای روابط عمومی را استخدام کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی مهارت ایجاد رابطه مثبت بین یک تجارت یا سازمان با مشتری و چشم انداز آن است. روابط عمومی برای بهبود ارتباطات با رسانه ها، اطلاع یابی و انتشار اطلاعات هم برنامه ریزی و فعالیت می کند. به نظر می رسد تیم روابط عمومی شما بهینه عمل می کند، اما بخش ها و مناطقی وجود دارد که نیاز به پیشرفت دارد.


عناوین شغلی را با هم ادغام کنید
عناوین شغلی زیادی در روابط‌عمومی وجود دارد که تفسیر همه آن ها برای اکثر مردم گیج کننده است. برخی از مشاغل بسیار شبیه به دیگران است. در حالت ایده آل، به جای استخدام ده ها نفر از متخصصانی که از وظیفه آنها اطلاع ندارید و یا بسیار نزدیک به هم هستند، فقط چند حرفه ای روابط عمومی را استخدام کنید.


یک مدیر رسانه اجتماعی استخدام کنید
رسانه های اجتماعی مکان مناسبی برای ارائه دهندگان روابط عمومی است. میلیون ها بازدید کننده در سایت های رسانه های اجتماعی وجود دارند و بسیاری به دنبال کسب و کارهایی هستند که بتوانند به آنها متصل شوند. برای بسیاری از کارآفرینان و افراد مشهور، رسانه های اجتماعی بهترین مکان برای ارائه اطلاعات سریع و مختصر به عموم مردم است. یک تجارت عالی باید بتواند هزاران نفر از پیروان را در هر زمان جمع و مدیریت کند.


جلسات تیم را بهبود ببخشید
هر تیم حرفه ای جلساتی دارد که به صورت هفتگی، ماهانه یا سالانه برگزار می شود. در بیشتر مشاغل، جلسات آنها نتایج فاجعه آمیز با وقایع طولانی، بسیار تکراری یا خسته کننده دارد. همیشه روش هایی برای بهبود کارایی جلسات وجود دارد.
 

از زمان شروع جلسه، مدت زمان برگزاری آن و زمان پایان آن را مشخص کنید. شروع خیلی دیر یک مشکل بسیار رایج است. مهم است که به موقع شروع کنید.

نکته دیگر، افزایش مشارکت تیم در بین همه اعضاست. معمول است که رهبران تیم تنها کسانی باشند که مجاز به صحبت هستند. اما برای همه افراد حاضر در جلسه مهم است که اطلاعات شخصی خود را ارائه دهند.


نقش اعضای تیم را روشن کنید
بیشتر تیم هایی که سالها با هم کار می کنند نقش های مختلفی را طراحی کرده اند. یک سرپرست ممکن است در آغاز شروع به کار به عنوان کارمند ورود پیدا کند، در حالی که یک دستیار ممکن است وظایف مدیر را بر عهده بگیرد. این اختلاط باعث سردرگمی با بی ثباتی و عدم بهره وری می شود.

 

برخی افراد وظایفی را انجام می دهند که واجد شرایط انجام آنها نیستند، در حالی که افراد باتجربه تر مسئولیت های خود را فراموش می کنند. تیم روابط عمومی خود با شفاف سازی و تعیین تکلیف نقشها و بر اساس تخصص و تجارب در اختیار هر شخص قرار دهید و بازده جلسات را بهبود دهید.

روابط عمومی در مواجهه با پیشرفت فناوری در حال تحول است. از آنجا که مردم شیوه ارتباط برقرار کردن را تغییر می دهند، مشاغل باید تاکتیک ها و ابزارهای فروش را که متخصصان روابط عمومی خود از آنها استفاده می کنند، تغییر دهند. افراد و کارآفرینان برای حفظ اعتبار خود برای دیدار با مردم به صورت آنلاین باید سخت تر تلاش کنند. همیشه نیاز به ارتقاء روابط عمومی تیم از خوب به بهتر است.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید


  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"