شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی مهارت ایجاد رابطه مثبت بین یک تجارت یا سازمان با مشتری و چشم انداز آن است. روابط عمومی برای بهبود ارتباطات با رسانه ها، اطلاع یابی و انتشار اطلاعات هم برنامه ریزی و فعالیت می کند. به نظر می رسد تیم روابط عمومی شما بهینه عمل می کند، اما بخش ها و مناطقی وجود دارد که نیاز به پیشرفت دارد.
عناوین شغلی را با هم ادغام کنید
عناوین شغلی زیادی در روابطعمومی وجود دارد که تفسیر همه آن ها برای اکثر مردم گیج کننده است. برخی از مشاغل بسیار شبیه به دیگران است. در حالت ایده آل، به جای استخدام ده ها نفر از متخصصانی که از وظیفه آنها اطلاع ندارید و یا بسیار نزدیک به هم هستند، فقط چند حرفه ای روابط عمومی را استخدام کنید.
یک مدیر رسانه اجتماعی استخدام کنید
رسانه های اجتماعی مکان مناسبی برای ارائه دهندگان روابط عمومی است. میلیون ها بازدید کننده در سایت های رسانه های اجتماعی وجود دارند و بسیاری به دنبال کسب و کارهایی هستند که بتوانند به آنها متصل شوند. برای بسیاری از کارآفرینان و افراد مشهور، رسانه های اجتماعی بهترین مکان برای ارائه اطلاعات سریع و مختصر به عموم مردم است. یک تجارت عالی باید بتواند هزاران نفر از پیروان را در هر زمان جمع و مدیریت کند.
جلسات تیم را بهبود ببخشید
هر تیم حرفه ای جلساتی دارد که به صورت هفتگی، ماهانه یا سالانه برگزار می شود. در بیشتر مشاغل، جلسات آنها نتایج فاجعه آمیز با وقایع طولانی، بسیار تکراری یا خسته کننده دارد. همیشه روش هایی برای بهبود کارایی جلسات وجود دارد.
از زمان شروع جلسه، مدت زمان برگزاری آن و زمان پایان آن را مشخص کنید. شروع خیلی دیر یک مشکل بسیار رایج است. مهم است که به موقع شروع کنید.
نکته دیگر، افزایش مشارکت تیم در بین همه اعضاست. معمول است که رهبران تیم تنها کسانی باشند که مجاز به صحبت هستند. اما برای همه افراد حاضر در جلسه مهم است که اطلاعات شخصی خود را ارائه دهند.
نقش اعضای تیم را روشن کنید
بیشتر تیم هایی که سالها با هم کار می کنند نقش های مختلفی را طراحی کرده اند. یک سرپرست ممکن است در آغاز شروع به کار به عنوان کارمند ورود پیدا کند، در حالی که یک دستیار ممکن است وظایف مدیر را بر عهده بگیرد. این اختلاط باعث سردرگمی با بی ثباتی و عدم بهره وری می شود.
برخی افراد وظایفی را انجام می دهند که واجد شرایط انجام آنها نیستند، در حالی که افراد باتجربه تر مسئولیت های خود را فراموش می کنند. تیم روابط عمومی خود با شفاف سازی و تعیین تکلیف نقشها و بر اساس تخصص و تجارب در اختیار هر شخص قرار دهید و بازده جلسات را بهبود دهید.
روابط عمومی در مواجهه با پیشرفت فناوری در حال تحول است. از آنجا که مردم شیوه ارتباط برقرار کردن را تغییر می دهند، مشاغل باید تاکتیک ها و ابزارهای فروش را که متخصصان روابط عمومی خود از آنها استفاده می کنند، تغییر دهند. افراد و کارآفرینان برای حفظ اعتبار خود برای دیدار با مردم به صورت آنلاین باید سخت تر تلاش کنند. همیشه نیاز به ارتقاء روابط عمومی تیم از خوب به بهتر است.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|