درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 18:33   

حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد

  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار
  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا
  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد
  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»
  سامانه جامع اطلاع رسانی کرونا در یزد راه اندازی شد
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41775صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 12:15
توضیح مدیرعامل اینستاگرام درباره طراحی نشدن اپلیکیشن اختصاصی برای آیپد
مدیرعامل اینستاگرام در پاسخ به پرسش کاربران دلایل طراحی نشدن اپلیکیشن اختصاصی برای آیپد را توضیح داد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل اینستاگرام در پاسخ به پرسش کاربران دلایل طراحی نشدن اپلیکیشن اختصاصی برای آیپد را توضیح داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از زومیت، اینستاگرام در چند سال گذشته همواره یکی از شبکه های اجتماعی محبوب از نگاه کاربران بوده است. با وجود این و درحالی که وارد سال ۲۰۲۰ شده ایم، این شبکه اجتماعی محبوب هنوز اپلیکیشن اختصاصی خود برای آیپد را طراحی نکرده است. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، درباره دلیل این موضوع به کاربران توضیحاتی ارائه کرده است. براساس گفته های موسری، دلیل اینکه تنها اپلیکیشن موجود اینستاگرام برای گوشی آیفون وجود دارد، این است که این شرکت منابع لازم برای توسعه اپلیکیشن در هر دو پلتفرم را در اختیار ندارد. او در ادامه می گوید:
 
 واقعا علاقه مند یم برای آیپد اپلیکیشن جداگانه ای طراحی کنیم، اما کاربران بسیار زیاد و کارهای زیادی برای انجام داریم؛ به همین دلیل، این امر جزو فهرست بهترین کاری نیست که باید انجام دهیم.
 
 اینستاگرام مانند گذشته، با سرسختی از دلیل اصلی طراحی نکردن اپلیکیشنی اختصاصی برای آیپد چیزی نمی گوید. موسری در پاسخ به این پرسش که «چرا ماه گذشته دایرکت در نسخه وب برای آیپد در اولویت قرار داشته است؟» می گوید:
 
 دایرکت به این دلیل مهم است که به کاربران اجازه می دهد با افرادی در تماس باشند که برای شان اهمیت دارند.
 
 تا چند سال گذشته، چندین برنامه جانبی اینستاگرام طراحی شده مخصوص آیپد در دسترس کاربران بود، اما اینستاگرام بدون آنکه اپلیکیشن اختصاصی خود برای آیپد اپل را ارائه دهد، با API جدید باعث از کار افتادن همه آنها شد. این شبکه اجتماعی همچنین عقیده دارد نسخه وب اپلیکیشن اینستاگرام که قابلیت اضافه شدن به صفحه اصلی را نیز دارد، به حد کافی برای تبلت آیپد مناسب است، اما درنهایت واقعیت این است که نسخه وب کارایی اپلیکیشن اختصاصی را ندارد.
 
 در پایان، باید اشاره کنیم که هنوز اثری از طراحی اپلیکیشنی اختصاصی برای آیپد در نقشه راه اینستاگرام دیده نمی شود، اما پذیرفتن صحبت های موسری باتوجه به منابع عظیم در اختیار فیس بوک کمی سخت است.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید


  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"