درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 17:58   

حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد

  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار
  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا
  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد
  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»
  سامانه جامع اطلاع رسانی کرونا در یزد راه اندازی شد
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41761صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 بهمن 1398 - 11:15
اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار مسئولیت اجتماعی را از مهمترین رویکرد های فرهنگ ساز جوامع دانست و ادامه داد: راز ماندگاری رویکرد های فرهنگی در حوزه اقتصاد و بازار سرمایه بازتاب خبری آن است و روابط عمومی ها به عنوان بازوی فرهنگ سازی، مسیولیت سنگینی بر عهده دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی در سازمان بورس و اوراق بهادار با دکتر شاپور محمدی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شارا به نقل از (سنا)، دکتر شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن اشاره به اهمیت اطلاع رسانی، ارتباطات مردمی و مسئولیت اجتماعی مجموعه های اقتصادی، گفت: جامعه در همه زمینه ها از جمله اقتصاد به فرهنگ سازی نیاز دارد و بار این مسئولیت بر دوش نهاد روابط عمومی است و امروز روابط عمومی و اموربین الملل نهاد ناظر بازار سرمایه در بهترین حالت تعامل با رسانه ها و روابط عمومی ها قرار دارد و حلقه پیوند سازمان بورس با نهاد های اجرایی و فعالین اقتصادی است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار مسئولیت اجتماعی را از مهمترین رویکرد های فرهنگ ساز جوامع دانست و ادامه داد: راز ماندگاری رویکرد های فرهنگی در حوزه اقتصاد و بازار سرمایه بازتاب خبری آن است و روابط عمومی ها به عنوان بازوی فرهنگ سازی، مسیولیت سنگینی بر عهده دارند.

دکتر محمدی با بیان اینکه فن آوری اطلاعات و گسترش شبکه های اجتماعی دگرگونی عمیقی در فضای رسانه ای و ارتباطات جمعی رقم زده افزود: ابتدای دهه ۷۰ شمسی دو یا سه روزنامه اقتصادی مطالب محدودی با موضوع بازار سرمایه منتشر می کردند.

وی ادامه داد: طی دو دهه شرایط با سرعت تغییر کرد و ابزارهای جدیدی به فضای رسانه و ارتباطات مردمی وارد شده و امروز ما باید این ابزارها را با روش های گذشته جایگزین کنیم.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: توجه آحاد جامعه به بورس معطوف شده و در این شرایط، به فرهنگ سازی، آموزش و ارتقا ارتباطات مردمی بیش از گذشته نیاز داریم و همراهی روابط عمومی ها با نهاد ناظر بازار سرمایه راه گشای سختی ها است.

دبیرشورایعالی بورس ضمن اشاره به اینکه اعتماد عمومی به بازار سرمایه افزایش چشمگیری داشته و صیانت از این اعتماد وظیفه ملی و همگانی است، افزود: بورس امروز نقش مهمی در اقتصاد ملی ایفا می کند اما برای فعالیت در بازار سرمایه توجه به چند اصل ضروری است. تشکیل سبد سهام، سرمایه گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه، مراجعه به مشاورین حرفه ای، پرهیز از توجه به شایعات، داد و ستد تحلیل محور، توجه به عملکرد شرکت ها و مشاهده اطلاعات در سامانه کدال مهمترین اصول سرمایه گذاری در بازار سرمایه هستند و امیدواریم روابط عمومی های سایر دستگاه ها هم برای افزایش آگاهی آحاد جامعه با این اصول، در کنار سازمان بورس و اوراق بهادار باشند.

دکتر شاپور محمدی با تاکید بر اینکه صیانت از حقوق سهامدار وظیفه سازمان بورس است، ادامه داد: امیدوارم با کمک تشکل های روابط عمومی در سطح کشور شاهد افزایش آگاهی عمومی از سرمایه گذاری صحیح در بازار سرمایه باشیم.

در ادامه این دیدار اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی ضمن تقدیر از عملکرد نهاد ناظر بازار سرمایه در امر فرهنگ سازی و ارتقای ارتباطات مردمی تاکید کردند: روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار طی چند سال اخیر در امر فرهنگ سازی، افزایش آگاهی و جهت دهی افکارعمومی نقش بی نظیری ایفا کرده و درصد قابل توجهی از اقبال امروز آحاد جامعه به بازار سرمایه کشور، محصول نگاه این مجموعه به ارتباطات مردمی و رسانه ها است.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید


  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"