درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 08:09   

اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا

  اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا


ادامه ادامه مطلب یک

استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

  استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

«فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»

  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پروتکل ها و رویه های عملیاتی در هنگامه کروناویروس
  تهیه بسته های حمایتی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای رسانه های برخط و مکتوب
  فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند
  ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا
  آیا حریم خصوصی یکی از بزرگترین قربانیان کرونا خواهد بود؟
  مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: رادیو گفت و گو تنها همراه رسانه ملی در پیگیری امور حفاظت محیط زیست
  کوشش در جبهه صنعت و پیشبرد پروژه های شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن با رعایت نکات بهداشتی ادامه دارد
  تاکید رئیس جمهور بر تسریع در واگذاری شرکت ها و دارایی های دولت و همچنین فروش اموال مازاد بانک ها
  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا
  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41750صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 4 اسفند 1398 - 14:00
تفاوت بین یک مطالعه موردی با یک توصیف چیست؟
یک مطالعه موردی چیست؟ یک داستان مفصل از کاری است که شرکت شما انجام داده است. توضیحی درباره اتفاقات بعدی و قطعنامه ای که به تصویر می کشد چگونه شرکت مسئله را حل یا بهبود داده است.
  

 

مطالعه موردی چیست؟

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک مطالعه موردی چیست؟ یک داستان مفصل از کاری است که شرکت شما انجام داده است. توضیحی درباره اتفاقات بعدی و قطعنامه ای که به تصویر می کشد چگونه شرکت مسئله را حل یا بهبود داده است.

در اصل، یک مطالعه موردی، خلاصه داستان مشکلی است که مشتریان با آن روبرو شده اند و اینکه چگونه یک شرکت توانست آن مشکل را برطرف کند. با این حال، مطالعات مهمتر آماری را ارائه می دهد که روسای شرکت ها غالباً به دنبال آن هستند، یعنی: برای اجرای راه حل چه چیزی لازم است و بازده سرمایه گذاری چیست؟

توصیف چیست؟
توصیف، توصیه هایی از خریداران راضی هستند که ارزش یک محصول یا خدمت را تأیید می کنند.

شهادتها و توصیف ها به اشکال مختلفی از جمله نقل قول هایی که مستقیماً در یک سایت قرار می گیرند، از طریق پست های رسانه های اجتماعی و در سایت های شخص ثالث مانند Yelp، یافت می شوند. نمونه ای جالب از اینکه چگونه بررسی مشتری روی تصمیمات مصرف کننده برای خرید کالا تأثیر می گذارد.

توصیف ها، صرف نظر از شکل، بخش مهمی از روابط عمومی و استراتژی بازاریابی است. آنها نیز اغلب بخشی از فرایند تصمیم گیری برای افرادی هستند که می خواهند یک محصول یا خدمت را از یک شرکت خریداری کنند.
 

بنابراین، تفاوت چیست؟
اگرچه مطالعات موردی و توصیفات مشتری اغلب به عنوان آخرین اطلاعاتی که مصرف کننده بالقوه برای خرید یک محصول یا خدمات به آن نیاز دارد عمل می کند، تفاوت در سطح جزئیات و منشاء اطلاعات است.
 

توصیفات مشتری همان سطح اطلاعات را ارائه نمی دهد زیرا آنها اغلب به طور خلاصه در مورد آنچه که این محصول برای آنها انجام داده و چگونگی بهبود عملکرد آنها نیز اظهار نظر می کنند.

یک تفاوت اساسی در این است که مطالعات موردی از لحاظ هزینه های اجرای یک محصول و همچنین آنچه که این کار خوب می تواند از نظر بازده سرمایه گذاری انجام دهد، دارای جزئیات بیشتری هستند. توصیف مشتری بسیار دقیق تر است زیرا بیشتر به این موضوع اهمیت می دهد که چگونه برای مشتری تفاوت ایجاد کرده و چگونه می تواند برای دیگران سودمند باشد.

توسط: Donna St. Jean Conti 

| فوریه 2020 |
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شوخی آوریل در ایران، تنها یک بار و آن هم به شکل طرح ترور ناشر همان روزنامه!


  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!


  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا


  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


  استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار


  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا


  اصول روابط عمومی - چگونگی تنظیم یک برنامه روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"