درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 15:04   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی

  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهار نقش خاص برای یک تیم کاری
  آسیب شناسی ارتباطات سازمانی
  شهری در ژاپن که راه رفتن با تلفن را ممنوع کرد
  اصول به دست آوردن اعتبار
  سناریوی نجات شرکت‌ها در دوران بحران
  شکایت دولت ترامپ از گوگل به دلیل انحصار
  هیات نظارت بر محتوای فیس‌بوک از ماه آینده تشکیل می‌شود
  جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان فارس
  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات آموزش عالی ‏منطقه ۹ کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41741صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 25 بهمن 1398 - 23:31
اتحادیه اروپا سالانه میلیون‌ها یورو خرج کارزار تبلیغاتی برای تشویق به گوشت‌خواری می‌کند
بنا به پژوهش یک سازمان غیردولتی مدافع حقوق حیوانات در هلند، اتحادیه اروپا سالانه میلیون‌ها یورو هزینه کارزار تبلیغاتی برای تشویق به گوشت‌خواری می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بنا به پژوهش یک سازمان غیردولتی مدافع حقوق حیوانات در هلند، اتحادیه اروپا سالانه میلیون‌ها یورو هزینه کارزار تبلیغاتی برای تشویق به گوشت‌خواری می‌کند.

 

یافته‌های انجمن غیرانتفاعی «واکر دیر» (Wakker Dier،‌ تحت‌اللفظی به معنای «حیوان بیدار») نشان می‌دهد که اتحادیه اروپا هر سال ۲۰۰ میلیون یورو برای تبلیغ محصولات کشاورزی هزینه می‌کند که حدود ۶۰ میلیون یورو آن در سه سال گذشته صرف ۲۱ کارزار تبلیغاتی مصرف گوشت قرمز شده است.

 

این کارزارهای تبلیغاتی برای مقابله با کاهش مصرف گوشت قرمز و نیز انکار استدلال‌هایی درباره مضرات گوشت‌خواری طراحی شده که اتحادیه اروپا آنها را به اصطلاح «اخبار کذب» (فیک‌نیوز) خوانده است. هدف این کارزارها متنوع بوده: از رد گفته‌های مقام‌های بهداشتی اروپایی درباره افزایش خطر سرطان به دلیل مصرف گوشت گاو و گوسفند و خوک، تا بهبود تصویر استفاده از مصرف گوشت گوساله. کاهش مصرف گوشت قرمز یکی از خواسته‌های فعالان محیط زیست نیز هست.

 

پرورش دام باعث انتشار ۱۴,۵ درصد از کل گازهای گلخانه‌ای به دست بشر است.

 

گرمایش زمین حاصل از انتشار این گازها همین حالا به بروز تغییرات اقلیمی انجامیده و سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی زیست‌محیطی خواهان اقدام جدی دولت‌ها برای مقابله با آن هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه اصل وجودی روابط عمومی‌


  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


  اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای


  اصول به دست آوردن اعتبار


  راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد


  چگونه پیام‌های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟


  آیا نسل پنجم شبکه تلفن همراه برای سلامتی انسان‌ها خطرناک است؟


  فن‌آوری هوش مصنوعی و اینترنت نسل پنجم در خدمت «خانه هوشمند آینده»


  تغییرات مثبت دورکاری برای دانش‌ورز‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنو