درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 15:53   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی

  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهار نقش خاص برای یک تیم کاری
  آسیب شناسی ارتباطات سازمانی
  شهری در ژاپن که راه رفتن با تلفن را ممنوع کرد
  اصول به دست آوردن اعتبار
  سناریوی نجات شرکت‌ها در دوران بحران
  شکایت دولت ترامپ از گوگل به دلیل انحصار
  هیات نظارت بر محتوای فیس‌بوک از ماه آینده تشکیل می‌شود
  جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان فارس
  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات آموزش عالی ‏منطقه ۹ کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41740صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 28 بهمن 1398 - 16:34
فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
محتوای با کیفیت، قلب هر پایگاه از جمله شاراست. شارا با تولید محتوای باکیفیت می تواند خوانندگان وفادار خود را حفظ کند. علاوه بر این، با داشتن محتوای با کیفیت عالی، می توانید مخاطبان و سیستم عامل خود را رشد دهید. در کل، محتوا همیشه باید ارزش خوبی را برای خوانندگان فراهم کند. آنچه این ارزش را ارائه می دهد - مانند مقالات و سایر مطالب، تا حدود زیادی به منابع مالی بستگی دارد.
  

شارا، میزبان روابط عمومی هاست و به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد برای جامعه روابط عمومی ایران خدمت می کند. این شبکه توسط برخی سازمانها و شرکت ها که تعداد آن بسیار اندک می باشد حمایت می شود اما این حجم از حمایت ها برای هزینه های توسعه، پشتیبانی، تولید محتوا و برخی هزینه های آشکار و پنهان، کفایت نمی کند و متاسفانه شرایط جدید اقتصادی نه تنها حفظ و استمرار فعلی فعالیت ها را در معرض تردید قرار داده بلکه مانع ارایه یک سرویس عالی و بهتر در سال آتی می شود.


همه ما به خوبی می دانیم که چگونه حمایت از کانالهای اطلاعاتی و اطلاع رسانی روابط عمومی به همراه ارایه منابع آموزشی قابل اعتنا، آموزنده و مفید می تواند دید ما را نسبت به این صنعت افزایش دهد. اما برای حصول یک سطح مطلوب از کیفیت قابل قبول، نیازمند منابع مالی حداقلی است که بدون حمایت مدیران، کارشناسان و علاقمندان این حوزه امکان پذیر نمی باشد.

 

همچنین محتوای با کیفیت، قلب هر پایگاه از جمله شاراست. شارا با تولید محتوای باکیفیت می تواند خوانندگان وفادار خود را حفظ کند. علاوه بر این، با داشتن محتوای با کیفیت عالی، می توانید مخاطبان و سیستم عامل خود را رشد دهید. در کل، محتوا همیشه باید ارزش خوبی را برای خوانندگان فراهم کند. آنچه این ارزش را ارائه می دهد - مانند مقالات و سایر مطالب، تا حدود زیادی به منابع مالی بستگی دارد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران چاره ای جز تکیه به حمایت مالی و محتوایی خانواده روابط عمومی ندارد. ما از حمایت تک تک مدیران و کارشناسان روابط عمومی که برای حفظ موجودیت این شبکه تلاش کردند، قدردانی می کنیم.

 

از اینرو ما در حال برنامه ریزی برای جذب حامیانی هستیم که مایل به حمایت شارا در طول سال هستند. بله حامی... شما به عنوان حامی می توانید از مأموریت shara پشتیبانی کنید. ممنون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه اصل وجودی روابط عمومی‌


  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


  اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای


  اصول به دست آوردن اعتبار


  راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد


  چگونه پیام‌های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟


  آیا نسل پنجم شبکه تلفن همراه برای سلامتی انسان‌ها خطرناک است؟


  فن‌آوری هوش مصنوعی و اینترنت نسل پنجم در خدمت «خانه هوشمند آینده»


  تغییرات مثبت دورکاری برای دانش‌ورز‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile