درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 اسفند 1398 - 23:23   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  هشدار: چت‌های گروهی واتساپ حریم خصوصی شما را به خطر می‌اندازد
  علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان شد
  صرفه‌جویی 32 میلیارد ریالی در واحد نورد گرم فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41740صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 28 بهمن 1398 - 16:34
فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
محتوای با کیفیت، قلب هر پایگاه از جمله شاراست. شارا با تولید محتوای باکیفیت می تواند خوانندگان وفادار خود را حفظ کند. علاوه بر این، با داشتن محتوای با کیفیت عالی، می توانید مخاطبان و سیستم عامل خود را رشد دهید. در کل، محتوا همیشه باید ارزش خوبی را برای خوانندگان فراهم کند. آنچه این ارزش را ارائه می دهد - مانند مقالات و سایر مطالب، تا حدود زیادی به منابع مالی بستگی دارد.
  

شارا، میزبان روابط عمومی هاست و به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد برای جامعه روابط عمومی ایران خدمت می کند. این شبکه توسط برخی سازمانها و شرکت ها که تعداد آن بسیار اندک می باشد حمایت می شود اما این حجم از حمایت ها برای هزینه های توسعه، پشتیبانی، تولید محتوا و برخی هزینه های آشکار و پنهان، کفایت نمی کند و متاسفانه شرایط جدید اقتصادی نه تنها حفظ و استمرار فعلی فعالیت ها را در معرض تردید قرار داده بلکه مانع ارایه یک سرویس عالی و بهتر در سال آتی می شود.


همه ما به خوبی می دانیم که چگونه حمایت از کانالهای اطلاعاتی و اطلاع رسانی روابط عمومی به همراه ارایه منابع آموزشی قابل اعتنا، آموزنده و مفید می تواند دید ما را نسبت به این صنعت افزایش دهد. اما برای حصول یک سطح مطلوب از کیفیت قابل قبول، نیازمند منابع مالی حداقلی است که بدون حمایت مدیران، کارشناسان و علاقمندان این حوزه امکان پذیر نمی باشد.

 

همچنین محتوای با کیفیت، قلب هر پایگاه از جمله شاراست. شارا با تولید محتوای باکیفیت می تواند خوانندگان وفادار خود را حفظ کند. علاوه بر این، با داشتن محتوای با کیفیت عالی، می توانید مخاطبان و سیستم عامل خود را رشد دهید. در کل، محتوا همیشه باید ارزش خوبی را برای خوانندگان فراهم کند. آنچه این ارزش را ارائه می دهد - مانند مقالات و سایر مطالب، تا حدود زیادی به منابع مالی بستگی دارد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران چاره ای جز تکیه به حمایت مالی و محتوایی خانواده روابط عمومی ندارد. ما از حمایت تک تک مدیران و کارشناسان روابط عمومی که برای حفظ موجودیت این شبکه تلاش کردند، قدردانی می کنیم.

 

از اینرو ما در حال برنامه ریزی برای جذب حامیانی هستیم که مایل به حمایت شارا در طول سال هستند. بله حامی... شما به عنوان حامی می توانید از مأموریت shara پشتیبانی کنید. ممنون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 بزودی منتشر می شود


  علیه هوش


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"