درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 18:28   

حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد

  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار
  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا
  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد
  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»
  سامانه جامع اطلاع رسانی کرونا در یزد راه اندازی شد
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41740صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 28 بهمن 1398 - 16:34
فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
محتوای با کیفیت، قلب هر پایگاه از جمله شاراست. شارا با تولید محتوای باکیفیت می تواند خوانندگان وفادار خود را حفظ کند. علاوه بر این، با داشتن محتوای با کیفیت عالی، می توانید مخاطبان و سیستم عامل خود را رشد دهید. در کل، محتوا همیشه باید ارزش خوبی را برای خوانندگان فراهم کند. آنچه این ارزش را ارائه می دهد - مانند مقالات و سایر مطالب، تا حدود زیادی به منابع مالی بستگی دارد.
  

شارا، میزبان روابط عمومی هاست و به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد برای جامعه روابط عمومی ایران خدمت می کند. این شبکه توسط برخی سازمانها و شرکت ها که تعداد آن بسیار اندک می باشد حمایت می شود اما این حجم از حمایت ها برای هزینه های توسعه، پشتیبانی، تولید محتوا و برخی هزینه های آشکار و پنهان، کفایت نمی کند و متاسفانه شرایط جدید اقتصادی نه تنها حفظ و استمرار فعلی فعالیت ها را در معرض تردید قرار داده بلکه مانع ارایه یک سرویس عالی و بهتر در سال آتی می شود.


همه ما به خوبی می دانیم که چگونه حمایت از کانالهای اطلاعاتی و اطلاع رسانی روابط عمومی به همراه ارایه منابع آموزشی قابل اعتنا، آموزنده و مفید می تواند دید ما را نسبت به این صنعت افزایش دهد. اما برای حصول یک سطح مطلوب از کیفیت قابل قبول، نیازمند منابع مالی حداقلی است که بدون حمایت مدیران، کارشناسان و علاقمندان این حوزه امکان پذیر نمی باشد.

 

همچنین محتوای با کیفیت، قلب هر پایگاه از جمله شاراست. شارا با تولید محتوای باکیفیت می تواند خوانندگان وفادار خود را حفظ کند. علاوه بر این، با داشتن محتوای با کیفیت عالی، می توانید مخاطبان و سیستم عامل خود را رشد دهید. در کل، محتوا همیشه باید ارزش خوبی را برای خوانندگان فراهم کند. آنچه این ارزش را ارائه می دهد - مانند مقالات و سایر مطالب، تا حدود زیادی به منابع مالی بستگی دارد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران چاره ای جز تکیه به حمایت مالی و محتوایی خانواده روابط عمومی ندارد. ما از حمایت تک تک مدیران و کارشناسان روابط عمومی که برای حفظ موجودیت این شبکه تلاش کردند، قدردانی می کنیم.

 

از اینرو ما در حال برنامه ریزی برای جذب حامیانی هستیم که مایل به حمایت شارا در طول سال هستند. بله حامی... شما به عنوان حامی می توانید از مأموریت shara پشتیبانی کنید. ممنون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید


  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"