درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 14:21   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی

  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهار نقش خاص برای یک تیم کاری
  آسیب شناسی ارتباطات سازمانی
  شهری در ژاپن که راه رفتن با تلفن را ممنوع کرد
  اصول به دست آوردن اعتبار
  سناریوی نجات شرکت‌ها در دوران بحران
  شکایت دولت ترامپ از گوگل به دلیل انحصار
  هیات نظارت بر محتوای فیس‌بوک از ماه آینده تشکیل می‌شود
  جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان فارس
  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات آموزش عالی ‏منطقه ۹ کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41739صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 25 بهمن 1398 - 16:06
5 نکته استراتژیک برای مدیریت روابط عمومی برای شروع کار
روابط عمومی جنبه مهم هر تجارتی است. هنگامی که شما یک استارتاپ را راه اندازی می کنید، لزوماً بودجه لازم برای استخدام کسی را ندارید که تمام وقت برای کار در روابط عمومی خود استخدام کنید. البته، یادگیری نحوه مدیریت روابط عمومی خود می تواند چالش برانگیز باشد. در حالی که چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، دستورالعمل زیر باید به شما کمک کند تا در اجرای روابط عمومی خود مؤثر باشید:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی جنبه مهم هر تجارتی است. هنگامی که شما یک استارتاپ را راه اندازی می کنید، لزوماً بودجه لازم برای استخدام کسی را ندارید که تمام وقت برای کار در روابط عمومی خود استخدام کنید. البته، یادگیری نحوه مدیریت روابط عمومی خود می تواند چالش برانگیز باشد. در حالی که چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، دستورالعمل زیر باید به شما کمک کند تا در اجرای روابط عمومی خود مؤثر باشید:


مشخص کنید روابط عمومی تان را به چه کسی می سپارید
اولین تصمیمی که شما باید بگیرید این است که آیا کار روابط‌عمومی را خودتان انجام دهید یا یک شرکت یا مشاور خارجی را برای کمک استخدام می کنید. با وجود تمام هزینه های شروع فعالیت، بسیاری تصمیم می گیرند که روابط عمومی را به تنهایی انجام دهند. البته، لازم نیست یکبار و برای همیشه این تصمیم را بگیرید. با شروع کار می توانید نظر خود را تغییر دهید.


یک لیست مخاطبان رسانه ای ایجاد کنید
یک سند زنده از همه مخاطبین احتمالی خود تهیه کنید. سعی کنید نشریات و نویسندگانی را که ممکن است به آنچه گفته اید علاقه مند باشند، شناسایی کنید. شما فقط در ابتدا قصد دارید توجه نشریات تخصصی تر را جلب کنید. این می تواند یک قدم خوب باشد. مخاطبان آنها احتمالاً به مشاغل شما اهمیت بیشتری می دهند. سعی کنید تا آنجا که می توانید اطلاعات تماس جمع کنید.
 

ایمیل خودتان را راه اندازی کنید

ایمیل راهی اصلی و مطمئن است که امروزه افراد برای ارتباط انتخاب می کنند.

 

کانال های رسانه های اجتماعی خود را ایجاد کنید
از برخی از ابزارهای دیگر مانند کانال های رسانه های اجتماعی برای اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطبان احتمالی نیز استفاده شود. این امر به شما کمک می کند تا به طور موثرتری به مخاطبان بالقوه و حتی تاثیرگذاران و روزنامه نگاران دسترسی پیدا کنید.


صبور باشید
روزنامه نگاران سرشان شلوغ است و همیشه وقت ندارند که فوراً پاسخ دهند، حتی به مواردی که به آنها علاقه مند هستند. این درست است که به طور دوره ای پیگیری کنید، اما شما نیز باید صبور باشید.

توسط جیمسون هاتون

ترجمه: حنانه باقریان

| 13 فوریه 2020 |
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه اصل وجودی روابط عمومی‌


  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


  اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای


  اصول به دست آوردن اعتبار


  راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد


  چگونه پیام‌های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟


  آیا نسل پنجم شبکه تلفن همراه برای سلامتی انسان‌ها خطرناک است؟


  فن‌آوری هوش مصنوعی و اینترنت نسل پنجم در خدمت «خانه هوشمند آینده»


  تغییرات مثبت دورکاری برای دانش‌ورز‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation