درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 11:00   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41734صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 29 بهمن 1398 - 07:45
یک پروژه یک تلاش موقت است
الزامات قانونی وجود دارد که می تواند فعالیت های یک برنامه را محدود کند. به همین دلیل، هنگامی که یک برنامه شروع می شود، مدیران برنامه باید الزامات بیرونی، استانداردهای سازمانی، قابلیت های فن آوری و سایر عوامل بیرونی را مدنظر و بررسی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک پروژه یک تلاش موقت است که برای ایجاد یک محصول، خدمت یا نتیجه منحصر به فرد انجام می شود.

پروژه ها به دلایل زیادی قابل خاتمه هستند که برخی از آنها خارج از کنترل مدیر پروژه است.

به عنوان مثال، عوامل خارجی می توانند مانند تغییر محیط تجاری موجب توقف یک پروژه شود.

 

عدم همکاری مشتری از دیگر عوامل بیرونی است.

 

عوامل خارجی می توانند در بسیاری از برنامه ها نقش اساسی داشته باشند.


عوامل داخلی ممکن است شامل عدم مهارت و برنامه ریزی کافی در تیم پروژه باشد.

 

عدم حمایت از مدیریت ارشد از دیگر عوامل درونی است.

علاوه بر این، عوامل داخلی ممکن است شامل اهداف پروژه تعریف نشده و ارتباطات ناکارآمد پروژه باشند

 

برای شروع یک برنامه جدید، مشارکت #سهامداران کلیدی مهم است


با شروع یک برنامه جدید، مدیر برنامه باید درک کند که مشکلاتی که باید حل شود و فرصت هایی که باید دنبال شود، چیست.

در طی تجزیه و تحلیل ذینفعان، مدیران برنامه باید سعی کنند نتایج مورد انتظار و اهداف برنامه را درک کنند.

آنها باید درک کنند که مردم از آن چه می خواهند و چه ارزشی را از آن انتظار دارند.

 

الزامات قانونی وجود دارد که می تواند فعالیت های یک برنامه را محدود کند. به همین دلیل، هنگامی که یک برنامه شروع می شود، مدیران برنامه باید الزامات بیرونی، استانداردهای سازمانی، قابلیت های فن آوری و سایر عوامل بیرونی را مدنظر و بررسی کنند.
 

منبع: francescopecoraro

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد