درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 20:46   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روبات ها، سلاح موثر در برابر بیماری های مسری
  مدیر عامل بانک رفاه مطرح کرد/آثار و تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد و صنعت بانکداری
  مشتریان خود را در آغوش بگیرید
  مجازات ۲۳ سال زندان در انتظار قاتل خبرنگار افشاگر اسلواکی
  برای کار یا آموزش در منزل، فروش تجهیزات رایانه‌ای در آمریکا افزایش یافت
  رویداد خود را در طول COVID-19 بازیابی کنید
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟
  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41734صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 29 بهمن 1398 - 07:45
یک پروژه یک تلاش موقت است
الزامات قانونی وجود دارد که می تواند فعالیت های یک برنامه را محدود کند. به همین دلیل، هنگامی که یک برنامه شروع می شود، مدیران برنامه باید الزامات بیرونی، استانداردهای سازمانی، قابلیت های فن آوری و سایر عوامل بیرونی را مدنظر و بررسی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک پروژه یک تلاش موقت است که برای ایجاد یک محصول، خدمت یا نتیجه منحصر به فرد انجام می شود.

پروژه ها به دلایل زیادی قابل خاتمه هستند که برخی از آنها خارج از کنترل مدیر پروژه است.

به عنوان مثال، عوامل خارجی می توانند مانند تغییر محیط تجاری موجب توقف یک پروژه شود.

 

عدم همکاری مشتری از دیگر عوامل بیرونی است.

 

عوامل خارجی می توانند در بسیاری از برنامه ها نقش اساسی داشته باشند.


عوامل داخلی ممکن است شامل عدم مهارت و برنامه ریزی کافی در تیم پروژه باشد.

 

عدم حمایت از مدیریت ارشد از دیگر عوامل درونی است.

علاوه بر این، عوامل داخلی ممکن است شامل اهداف پروژه تعریف نشده و ارتباطات ناکارآمد پروژه باشند

 

برای شروع یک برنامه جدید، مشارکت #سهامداران کلیدی مهم است


با شروع یک برنامه جدید، مدیر برنامه باید درک کند که مشکلاتی که باید حل شود و فرصت هایی که باید دنبال شود، چیست.

در طی تجزیه و تحلیل ذینفعان، مدیران برنامه باید سعی کنند نتایج مورد انتظار و اهداف برنامه را درک کنند.

آنها باید درک کنند که مردم از آن چه می خواهند و چه ارزشی را از آن انتظار دارند.

 

الزامات قانونی وجود دارد که می تواند فعالیت های یک برنامه را محدود کند. به همین دلیل، هنگامی که یک برنامه شروع می شود، مدیران برنامه باید الزامات بیرونی، استانداردهای سازمانی، قابلیت های فن آوری و سایر عوامل بیرونی را مدنظر و بررسی کنند.
 

منبع: francescopecoraro

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا


  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"