درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:11   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41713صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 30 خرداد 1400 - 15:31
الهام بصری شما چگونه است؟ مصرف کنندگان به احتمال زیاد کالاهایی را که از لحاظ بصری قابل جستجو باشد بیشتر خریداری می کنند
سومین گزارش سالانه این شرکت با مطالعه اولویت های خرید مصرف کننده، نشان داد که 54 درصد از پاسخ دهندگان در ایالات متحده و 43 درصد در انگلستان از اینکه جستجوی بصری بخشی از سفر خرید آنهاست، هیجان زده هستند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تحقیقات جدید شرکت بازرگانی تجسمی ViSenze با استفاده از هوش مصنوعی، چگونگی تأثیر مصرف کنندگان در خرید محصولات را پس از الهام گرفتن از طریق اینترنت و حضوری بررسی می کند.

 

سومین گزارش سالانه این شرکت با مطالعه اولویت های خرید مصرف کننده، نشان داد که 54 درصد از پاسخ دهندگان در ایالات متحده و 43 درصد در انگلستان از اینکه جستجوی بصری بخشی از سفر خرید آنهاست، هیجان زده هستند.

نتایج حاصل از گزارش امسال نشان از پیشرفت در احساس جستجوی بصری دارد، که احتمالاً همچنان ادامه خواهد یافت زیرا مصرف کنندگان مسیرهای سریع تر، یکپارچه و جذاب تری را برای خرید طلب می کنند.

این بررسی همچنین نشان می دهد که 73 درصد از خریدهای کالاهای مصرفی ایالات متحده و 81 درصد از انگلستان از یک ماشه بصری الهام گرفته شده است و مجدداً تأکید می کند که جستجوی بصری به صورت بومی تر در دستگاه های تلفن های هوشمند قابل دسترسی باشد تا مکمل نحوه کشف، خرید و دسترسی به مصرف کنندگان باشد.


کشف محصول فراتر از وب سایت یک برند است
در این گزارش هنگامی که به اولویت های خرید در کانالهای دیجیتالی نگاه می کنید، مشخص شد که نزدیک به 40 درصد از مصرف کنندگان در هر دو منطقه عمدتاً محصولاتی را در وب سایتهای تجارت الکترونیکی شخص ثالث کشف می کنند و تقریباً 60 درصد احتمالاً خرید را از طریق دستگاه تلفن همراه انجام می دهند.

 

در این گزارش همچنین آمده است:
- سه نفر از چهار مصرف کننده اغلب یا همیشه می خواهند اقلامی را که در تصاویر و فیلم ها دیده اند به صورت آنلاین بخرند.
- فیسبوک یک کانال اجتماعی است که به احتمال زیاد الهام بخش یک خرید است و در ادامه اینستاگرام، پینترست و سپس اسنپ چات قرار دارند.

- 75 درصد از پاسخ دهندگان انگلیس و 65 درصد از پاسخ دهندگان ایالات متحده حداقل یک بار در ماه پس از کشف محصولی در رسانه های اجتماعی خریداری می کنند.

مصرف کنندگان در هر زمان و هر مکان از آنها الهام می گیرند
در این گزارش همچنین آمده است که در صورت الهام گرفتن از شخص، 64 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده (56 درصد از انگلیس) از تلفنهای هوشمند خود برای تایپ عبارات جستجوی توصیفی برای پیدا کردن کالای مورد نظر خود استفاده می کنند.

 

با این حال، مصرف کنندگان اظهار داشتند که آنها اغلب هنگام جستجوی محصولات با چالش هایی روبرو هستند، از جمله: توصیف دقیق محصول (18 درصد ایالات متحده؛ 37 درصد از انگلیس)، نتایج جستجوی دقیق (43 درصد از ایالات متحده؛ 45 درصد از انگلیس) و فیلتر کردن از طریق بیش از حد بسیاری از نتایج جستجو (39 درصد از ایالات متحده، 18 درصد از انگلیس).

 

در این گزارش همچنین آمده است:
- تقریباً 30 درصد از پاسخ دهندگان انگلیس در صورت جستجو به راحتی در تلفن های هوشمند خود از طریق جستجوی بصری، بلافاصله کالایی را خریداری می کنند.
- در میان پاسخ دهندگان انگلیس که از دستگاه های هوشمند خود در فروشگاه استفاده می کنند، 30 درصد از آنها برای جستجوی مقایسه قیمت، بررسی مصرف کننده یا اطلاعات اضافی در مورد محصول عکس می گیرند.

با افزایش استفاده از موبایل، خریداران اکنون به طور فزاینده به عملکردهای قابل دسترسی هوش مصنوعی در تلفنهای هوشمند خود مانند جستجوی بصری یا لنزهای خرید هوشمند متکی هستند که به آنها کمک می کند تا آنچه را که جستجو می کنند پیدا کنند.

 

توسط ریچارد کاروفل

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 

 

 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد