درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 - 06:57   

ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۳۳

  ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۳۳


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"

  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گردشگری
  انتشار کتابچه آموزشی "طرح ملی بانوی آب" توسط روابط عمومی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی
  هشت مرحله تا ساخت شرکتی
  شرکت
  ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۳۳
  4 دلیل برندسازی با استراتژی روابط عمومی
  4 نکته تاکتیکی برای بهبود عملکرد تیم روابط عمومی
  مدیر روابط عمومی فدراسیون رزمی معرفی شد
  توضیح مدیرعامل اینستاگرام درباره طراحی نشدن اپلیکیشن اختصاصی برای آیپد
  در ترکیه، فیلتر کردن برخی سایت های اینترنتی قانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41712صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 24 بهمن 1398 - 09:23
صعود از نردبان روابط عمومی — 5 مهارت اساسی برای عملکرد مثبت در روابط عمومی
ظهور بسترهای رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی بر صنعت روابط عمومی گذاشت. به همین ترتیب، متخصصان روابط عمومی باید خود را به بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی مجهز و مسلح کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی یک حرفه همه جانبه است. به غیر از مدرک دانشگاهی، صنعت روابط عمومی نیاز به حرفه ای ها دارد تا بتوانند با مهارت های مختلف خود را مسلح کنند. با تشکر از تغییرات و پیشرفتهای چشمگیر صنعت در سالهای اخیر، حرفه ای های روابط‌عمومی و روزنامه نگاران اکنون می توانند به وسایل مدرن و بسترهای جدید رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کنند تا از امکانات مختلف آن استفاده کنند.


در زیر مهارت های لازم برای متخصصان روابط عمومی وجود دارد:


ارتباطات
یک متخصص روابط عمومی صالح باید با تمام وسایل ارتباطی آشنا باشد. ممکن است لزوماً نیازی به انجام مطالعات زبان انگلیسی یا زبانهای خارجی نباشد، اما حداقل باید در یک برنامه آموزشی ایده آل مذاکره برای پیشرفت مهارت های ارتباطی خود ثبت نام کند. دانستن مفاهیم اساسی ارتباطات شما را قادر می سازد تا مطالب فریبنده ای مانند پست های وبلاگ و متون خبری را به نمایندگی از مشتریان خود بنویسید. به غیر از نوشتن، داشتن مهارت های کلامی مناسب نه تنها برای بیان خود بلکه برای مذاکره مناسب در معاملات مختلف ضروری است.


رسانه های اجتماعی
ظهور بسترهای رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی بر صنعت روابط عمومی گذاشت. به همین ترتیب، متخصصان روابط عمومی باید خود را به بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی مجهز و مسلح کنند.

 

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی همچنین به متخصص روابط عمومی کمک می کند تا بازخورد مشتری را دریافت کند و نسبت به محصولات و برندهای مشتریان خود پاسخگو باشد. علاوه بر این، رسانه های اجتماعی می توانند در شناسایی تهدیدات بد کمک کنند و مانع آسیب به اعتبار مشتری شوند.

 

هر پلتفرم یک استراتژی منحصر به فرد برای دستیابی به مشتریان خود ارائه می دهد. از این رو درک بهترین مهارت های قابل استفاده برای هر یک از آنها ضروری است. بهترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای استفاده برای روابط عمومی شامل Facebook ،Twitter ،Reddit ،LinkedIn ،Instagram ،Medium و YouTube است.

مدیریت زمان
اولا زمان برای کارشناسان روابط عمومی بسیار ارزشمند است. با رعایت نکات مدیریت زمان از تأخیر جلوگیری کنید. ثانیا، وظایف خود را با خردمندانه در اولویت قرار دهید و همیشه ابتدا روی کارهای فوری و مهم کار کنید. در آخر، زمان خود را با استفاده از یک ابزار ردیابی قابل اعتماد پیگیری کنید.


پژوهش
فقط در صورت داشتن اطلاعات دقیق می توانید اعتماد به نفس نوشتن، ارائه یا برقراری ارتباط مناسب را بدست آورید. این بدان معنی است که شما همیشه باید عمیق تر حفاری کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد موضوع پیدا کنید.

 

 قبل از اینکه برای مشتری کار کنید، گذشته آن را بررسی کنید تا نیازها و تمایلات فعلی آنها را درک کنید. بنابراین مهارت های تحقیق خود را بهبود بخشید؟ ابتدا یاد بگیرید که به جزئیات توجه کنید.

 

به دنبال بهترین منابع اطلاعاتی باشید که بتوانید برای اطلاعات دقیق به آنها اعتماد کنید. سرانجام، مهارتهای تحقیق خود را حتی اگر این بدان معناست که به کلاس برگردید، پیش ببرید و تقویت کنید.


خلاقیت
روابط عمومی حرفه ای، فرصت های بسیاری را که نیاز به خلاقیت دارد به شما ارائه می دهد. به غیر از نوشتن، احتمالاً برای ارتقاء مشاغل باید به ایده ها و راهکارهای جدیدی دست پیدا کنید. همچنین ممکن است لازم باشد مهارتهای خود را در مورد نحوه نزدیک شدن یا برنده شدن مشتریان جدید تغییر دهید. بنابراین چگونه می توانید خلاقیت خود را افزایش دهید؟ برای دیدار با افراد جدید، خواندن کتاب های بیشتر و آموختن از متخصصان موفق روابط عمومی کنجکاو باشید. همچنین، مراقب باشید و به همه نکات مثبت پیرامون خود توجه کنید. با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و نظرات و نگرانی های آنها را درک کنید.

همانطور که مشاهده می کنید، هر یک از مهارتهای فوق ضروری است و بنابراین، برای بهبود و عملکرد بهتر باید همه آنها را ترکیب کنید.

 

توسط: برت کلوزون

ترجمه: حنانه باقریان

| 12 فوریه 2020 |

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار معروف مصری


  در ترکیه، فیلتر کردن برخی سایت های اینترنتی قانون شد


  اختراع گرامافون


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


  یک پروژه یک تلاش موقت است


  ایجاد تعادل: روابط عمومی سنتی و روابط عمومی دیجیتال


  تغییر چشم انداز روابط عمومی 2020: ارتباطات سلامتی


  برگزاری نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی واحدهای مختلف شهرداری کرمان


  کمک ۱۰ میلیارد دلاری جف بزوز، ثروتمندترین مرد جهان برای مبارزه با گرمایش زمین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی