درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 اسفند 1398 - 22:15   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  هشدار: چت‌های گروهی واتساپ حریم خصوصی شما را به خطر می‌اندازد
  علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان شد
  صرفه‌جویی 32 میلیارد ریالی در واحد نورد گرم فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41708صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 23 بهمن 1398 - 18:35
آمار بینندگان تلویزیونی مراسم اسکار به پایین‌ترین میزان خود رسید
آمار بینند‌گان تلویزیونی مراسم اهدای جوایز اسکار باز هم کاهش یافت و به پایین تر میزان خود در دهه‌های اخیر رسید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آمار بینند‌گان تلویزیونی مراسم اهدای جوایز اسکار باز هم کاهش یافت و به پایین تر میزان خود در دهه‌های اخیر رسید.
 
 به گزارش نشریه هنری «هالیوود رپورتر» یکشنبه گذشته به صورت میانگین نزدیک به ۲۴ میلیون نفر این مراسم ۳ ساعته را تماشا کردند که نسبت به سال گذشته حدود شش میلیون نفر کمتر است.
 
 نود و یکمین دوره مراسم اسکار در سال ۲۰۱۹ نزدیک ۳۰ میلیون بیننده داشت که رقم قابل قبولی است و آکادمی اسکار امیدوار بود این روند صعودی را ادامه دهد.
 
 این مراسم در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۲۷ میلیون بیننده داشت که کمترین تعداد بینندگان تاریخ اسکار بود؛ ولی مراسم امسال با حدود ۲۴ میلیون بیننده، رکورد قبلی را شکست.
 
 تعداد بینندگان تلویزیونی را در رده‌های مختلف سنی سرشماری می‌کنند و این موضوع از نظر تجاری برای شبکه‌های پخش کننده مراسم و شرکت‌های بازرگانی صاحب تبلیغات اهمیت زیادی دارد.
 
 یکی از نکات نگران کننده آمار امسال، کاهش تعداد بینندگان تلویزیونی در رده سنی ۱۸ تا ۴۹ سال است که مهمترین اهدف تبلیغات تلویزیونی هستند.
 
 اما همزمان با کاهش بیننده‌های تلویزیونی، تماشاگران ویدئوهای این مراسم در فضای مجازی یا بازنشر کلیپ‌ها و گفتگو درباره اسکار در شبکه‌های اجتماعی بصورت قابل توجهی افزایش یافته است.
 
 از طرف دیگر، علی رغم این افت چشمگیر، اسکار همچنان پربیننده‌ترین برنامه هنری در آمریکا است و با فاصله نسبتأ زیادی، مراسم اهدای جوایز گرمی یا گلدن گلوب را پشت سرگذاشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 بزودی منتشر می شود


  علیه هوش


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  ویروس کرونا و لغو تور تبلیغاتی آخرین فیلم جیمز باند در چین


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"