درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 14:39   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی

  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهار نقش خاص برای یک تیم کاری
  آسیب شناسی ارتباطات سازمانی
  شهری در ژاپن که راه رفتن با تلفن را ممنوع کرد
  اصول به دست آوردن اعتبار
  سناریوی نجات شرکت‌ها در دوران بحران
  شکایت دولت ترامپ از گوگل به دلیل انحصار
  هیات نظارت بر محتوای فیس‌بوک از ماه آینده تشکیل می‌شود
  جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان فارس
  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات آموزش عالی ‏منطقه ۹ کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41708صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 23 بهمن 1398 - 18:35
آمار بینندگان تلویزیونی مراسم اسکار به پایین‌ترین میزان خود رسید
آمار بینند‌گان تلویزیونی مراسم اهدای جوایز اسکار باز هم کاهش یافت و به پایین تر میزان خود در دهه‌های اخیر رسید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آمار بینند‌گان تلویزیونی مراسم اهدای جوایز اسکار باز هم کاهش یافت و به پایین تر میزان خود در دهه‌های اخیر رسید.
 
 به گزارش نشریه هنری «هالیوود رپورتر» یکشنبه گذشته به صورت میانگین نزدیک به ۲۴ میلیون نفر این مراسم ۳ ساعته را تماشا کردند که نسبت به سال گذشته حدود شش میلیون نفر کمتر است.
 
 نود و یکمین دوره مراسم اسکار در سال ۲۰۱۹ نزدیک ۳۰ میلیون بیننده داشت که رقم قابل قبولی است و آکادمی اسکار امیدوار بود این روند صعودی را ادامه دهد.
 
 این مراسم در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۲۷ میلیون بیننده داشت که کمترین تعداد بینندگان تاریخ اسکار بود؛ ولی مراسم امسال با حدود ۲۴ میلیون بیننده، رکورد قبلی را شکست.
 
 تعداد بینندگان تلویزیونی را در رده‌های مختلف سنی سرشماری می‌کنند و این موضوع از نظر تجاری برای شبکه‌های پخش کننده مراسم و شرکت‌های بازرگانی صاحب تبلیغات اهمیت زیادی دارد.
 
 یکی از نکات نگران کننده آمار امسال، کاهش تعداد بینندگان تلویزیونی در رده سنی ۱۸ تا ۴۹ سال است که مهمترین اهدف تبلیغات تلویزیونی هستند.
 
 اما همزمان با کاهش بیننده‌های تلویزیونی، تماشاگران ویدئوهای این مراسم در فضای مجازی یا بازنشر کلیپ‌ها و گفتگو درباره اسکار در شبکه‌های اجتماعی بصورت قابل توجهی افزایش یافته است.
 
 از طرف دیگر، علی رغم این افت چشمگیر، اسکار همچنان پربیننده‌ترین برنامه هنری در آمریکا است و با فاصله نسبتأ زیادی، مراسم اهدای جوایز گرمی یا گلدن گلوب را پشت سرگذاشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه اصل وجودی روابط عمومی‌


  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


  اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای


  اصول به دست آوردن اعتبار


  راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد


  چگونه پیام‌های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟


  آیا نسل پنجم شبکه تلفن همراه برای سلامتی انسان‌ها خطرناک است؟


  فن‌آوری هوش مصنوعی و اینترنت نسل پنجم در خدمت «خانه هوشمند آینده»


  تغییرات مثبت دورکاری برای دانش‌ورز‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events