درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 - 06:02   

ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۳۳

  ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۳۳


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"

  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گردشگری
  انتشار کتابچه آموزشی "طرح ملی بانوی آب" توسط روابط عمومی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی
  هشت مرحله تا ساخت شرکتی
  شرکت
  ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۳۳
  4 دلیل برندسازی با استراتژی روابط عمومی
  4 نکته تاکتیکی برای بهبود عملکرد تیم روابط عمومی
  مدیر روابط عمومی فدراسیون رزمی معرفی شد
  توضیح مدیرعامل اینستاگرام درباره طراحی نشدن اپلیکیشن اختصاصی برای آیپد
  در ترکیه، فیلتر کردن برخی سایت های اینترنتی قانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41708صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 23 بهمن 1398 - 18:35
آمار بینندگان تلویزیونی مراسم اسکار به پایین‌ترین میزان خود رسید
آمار بینند‌گان تلویزیونی مراسم اهدای جوایز اسکار باز هم کاهش یافت و به پایین تر میزان خود در دهه‌های اخیر رسید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آمار بینند‌گان تلویزیونی مراسم اهدای جوایز اسکار باز هم کاهش یافت و به پایین تر میزان خود در دهه‌های اخیر رسید.
 
 به گزارش نشریه هنری «هالیوود رپورتر» یکشنبه گذشته به صورت میانگین نزدیک به ۲۴ میلیون نفر این مراسم ۳ ساعته را تماشا کردند که نسبت به سال گذشته حدود شش میلیون نفر کمتر است.
 
 نود و یکمین دوره مراسم اسکار در سال ۲۰۱۹ نزدیک ۳۰ میلیون بیننده داشت که رقم قابل قبولی است و آکادمی اسکار امیدوار بود این روند صعودی را ادامه دهد.
 
 این مراسم در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۲۷ میلیون بیننده داشت که کمترین تعداد بینندگان تاریخ اسکار بود؛ ولی مراسم امسال با حدود ۲۴ میلیون بیننده، رکورد قبلی را شکست.
 
 تعداد بینندگان تلویزیونی را در رده‌های مختلف سنی سرشماری می‌کنند و این موضوع از نظر تجاری برای شبکه‌های پخش کننده مراسم و شرکت‌های بازرگانی صاحب تبلیغات اهمیت زیادی دارد.
 
 یکی از نکات نگران کننده آمار امسال، کاهش تعداد بینندگان تلویزیونی در رده سنی ۱۸ تا ۴۹ سال است که مهمترین اهدف تبلیغات تلویزیونی هستند.
 
 اما همزمان با کاهش بیننده‌های تلویزیونی، تماشاگران ویدئوهای این مراسم در فضای مجازی یا بازنشر کلیپ‌ها و گفتگو درباره اسکار در شبکه‌های اجتماعی بصورت قابل توجهی افزایش یافته است.
 
 از طرف دیگر، علی رغم این افت چشمگیر، اسکار همچنان پربیننده‌ترین برنامه هنری در آمریکا است و با فاصله نسبتأ زیادی، مراسم اهدای جوایز گرمی یا گلدن گلوب را پشت سرگذاشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار معروف مصری


  در ترکیه، فیلتر کردن برخی سایت های اینترنتی قانون شد


  اختراع گرامافون


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


  یک پروژه یک تلاش موقت است


  ایجاد تعادل: روابط عمومی سنتی و روابط عمومی دیجیتال


  تغییر چشم انداز روابط عمومی 2020: ارتباطات سلامتی


  برگزاری نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی واحدهای مختلف شهرداری کرمان


  کمک ۱۰ میلیارد دلاری جف بزوز، ثروتمندترین مرد جهان برای مبارزه با گرمایش زمین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی