درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 مهر 1399 - 20:26   

پیام های ارتباطی غیر کلامی

  پیام های ارتباطی غیر کلامی


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

«آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»

  «آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»


ادامه ادامه مطلب سه

جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور

  جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد/ رسانه و روابط‌عمومی؛ در برابر هم یا برابر هم
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: در برخی دستگاه های اجرایی نگاه تخصصی به روابط عمومی وجود ندارد
  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران
  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند
  تبلت های اهدایی بانک رفاه کارگران به دانش آموزان سیستانی رسید
  حمایت از ورزش در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه کارگران است
  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد
  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست
  رسانه کماکان بستر شناخت جامعه
  روزی که «شرق» منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41708صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 23 بهمن 1398 - 18:35
آمار بینندگان تلویزیونی مراسم اسکار به پایین‌ترین میزان خود رسید
آمار بینند‌گان تلویزیونی مراسم اهدای جوایز اسکار باز هم کاهش یافت و به پایین تر میزان خود در دهه‌های اخیر رسید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آمار بینند‌گان تلویزیونی مراسم اهدای جوایز اسکار باز هم کاهش یافت و به پایین تر میزان خود در دهه‌های اخیر رسید.
 
 به گزارش نشریه هنری «هالیوود رپورتر» یکشنبه گذشته به صورت میانگین نزدیک به ۲۴ میلیون نفر این مراسم ۳ ساعته را تماشا کردند که نسبت به سال گذشته حدود شش میلیون نفر کمتر است.
 
 نود و یکمین دوره مراسم اسکار در سال ۲۰۱۹ نزدیک ۳۰ میلیون بیننده داشت که رقم قابل قبولی است و آکادمی اسکار امیدوار بود این روند صعودی را ادامه دهد.
 
 این مراسم در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۲۷ میلیون بیننده داشت که کمترین تعداد بینندگان تاریخ اسکار بود؛ ولی مراسم امسال با حدود ۲۴ میلیون بیننده، رکورد قبلی را شکست.
 
 تعداد بینندگان تلویزیونی را در رده‌های مختلف سنی سرشماری می‌کنند و این موضوع از نظر تجاری برای شبکه‌های پخش کننده مراسم و شرکت‌های بازرگانی صاحب تبلیغات اهمیت زیادی دارد.
 
 یکی از نکات نگران کننده آمار امسال، کاهش تعداد بینندگان تلویزیونی در رده سنی ۱۸ تا ۴۹ سال است که مهمترین اهدف تبلیغات تلویزیونی هستند.
 
 اما همزمان با کاهش بیننده‌های تلویزیونی، تماشاگران ویدئوهای این مراسم در فضای مجازی یا بازنشر کلیپ‌ها و گفتگو درباره اسکار در شبکه‌های اجتماعی بصورت قابل توجهی افزایش یافته است.
 
 از طرف دیگر، علی رغم این افت چشمگیر، اسکار همچنان پربیننده‌ترین برنامه هنری در آمریکا است و با فاصله نسبتأ زیادی، مراسم اهدای جوایز گرمی یا گلدن گلوب را پشت سرگذاشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برون سپاری خدمات در سازمان‌ها


  نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی


  درس‌هایی از مسوولیت اجتماعی شرکتی


  پیام های ارتباطی غیر کلامی


  ویژگی های یک متخصص حرفه ای روابط عمومی


  مذاکره موفق برای فروش


  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در انتظارش بودند


  اپل یک اپلیکیشن پادکست محبوب را خرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir