درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 17:15   

حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد

  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار
  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا
  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد
  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»
  سامانه جامع اطلاع رسانی کرونا در یزد راه اندازی شد
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41692صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 27 بهمن 1398 - 11:50
نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد
این اطلاعات و نتایج به روز در مورد توسعه و چشم انداز صنعت نمایشگاه در سراسر جهان و همچنین در 20 کشور خاص را نشان می دهد. بیست و سومین نظرسنجی که در ژوئیه سال 2019 توسط Global Barometer survey به پایان رسید، توسط 322 شرکت از 57 کشور پاسخ داده شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه توسط انجمن جهانی نمایشگاه (UFI) منتشر شد.


به گزارش سرویس بین الملل شارا، این اطلاعات و نتایج به روز در مورد توسعه و چشم انداز صنعت نمایشگاه در سراسر جهان و همچنین در 20 کشور خاص را نشان می دهد.

 

بیست و سومین نظرسنجی که در ژوئیه سال 2019 توسط Global Barometer survey به پایان رسید، توسط 322 شرکت از 57 کشور پاسخ داده شد.


نتایج این نظرسنجی به تفضیل برای 20 منطقه جغرافیایی، شامل 16 کشور اصلی و بازارهای منطقه ای مشخص شده است.


نتایج این پژوهش در مجموع چشم انداز مالی مثبتی را نشان می دهد. با این وجود عناصر کند کننده ای در سطح رشد اقتصاد جهانی وجود دارند که در زمینه گردش مالی و سود در نیمه اول سال 2019 در مقایسه با سال 2018 نشان دهنده کاهش هستند.


به بیان دقیق تر، در حالی که اکثر شرکت ها در همه مناطق - به جز خاورمیانه/ آفریقا - انتظار دارند که گردش مالی ناخالص دو نیمه سال 2019 و نیمه اول سال 2020 افزایش یابد، به نظر می رسد نیمه اول سال 2019 در مقایسه با سال های اخیر از این نظر ضعیف تر بوده است.


با این وجود پیش بینی های نیمه دوم سال 2019 و نیمه اول سال 2020 عملکردی قوی تر در این دوره ها را نشان می دهند.


در هشت کشور و منطقه ای که در این زمان ها مورد بررسی قرار گرفتند و افزایش گردش مالی داشتند عبارتند از: استرالیا، برزیل، ایتالیا، ژاپن، آفریقای جنوبی، تایلند، انگلیس و ایالات متحده. در نیمه دوم سال 2019 و نیمه اول سال 2020، این وضعیت در مورد هند، اندونزی، آلمان، ماکائو و روسیه نیز صدق می کند.


از نظر سود عملیاتی، 80 درصد شرکت ها سطح خوبی از عملکرد در سال 2018 حفظ کرده اند و حدود 40 تا 50 درصد آن ها اعلام کردند نسبت به 2017، 10 درصد افزایش داشته اند.


بیشترین شرکت هایی که این افزایش را اعلام کرده اند در برزیل، آلمان، ایتالیا، مکزیک، انگلیس و ایالات متحده قرار دارند. در 2019 تنها اروپاست که بیش از 10 درصد افزایش سود عملیاتی داشته است. در سایر مناطق تعداد شرکت هایی که این افزایش از سال 2018 به 2019 را گزارش می کنند کاهش می یابد.


کشورهایی که در سال 2018 این افزایش را اعلام کرده اند عبارت است از: روسیه (71٪)، انگلیس (55٪)، هند (53٪) و ایالات متحده (45٪). درباره مهمترین مسائل مربوط به مشاغل در سال آینده شرکت ها می گویند درباره 4 مسئله نگران هستند:


- "وضعیت اقتصادی در بازار مبداء" (24٪ در بررسی کنونی، 1٪ کاهش نسبت به 6 ماه قبل)،
- "رقابت در داخل صنعت" (19٪، بدون تغییر)،
- "تحولات جهانی اقتصادی" (19٪، 1٪ کاهش)،
- "چالش های داخلی" (16٪، 1٪ افزایش).


در نهایت، نتایج تحقیق Global Barometer survey نشان می دهد که اکثر شرکت ها به فرآیند تسریع دیجیتالی شدن در صنعت نمایشگاه واکنش نشان می دهند.


"شاخص پیاده سازی دیجیتال سازی" به سمت "دیجیتالی شدن کامل" در سطح جهان 27 است. چین، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، مکزیک، بریتانیا و ایالات متحده به که در حال حاضر در فرآیند تحول دیجیتال پیشرفته تر از سایر کشور ها هستند به عنوان بازارهای نمایشگاه معرفی شده اند.


تحقیق بعدی در ژوئن سال 2020 به عمل خواهد آمد.
 

Global Barometer survey از سال 2008 روند کاهش و افزایش صنعت نمایشگاه را اندازه گیری کرده است.

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید


  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"