درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 - 06:02   

ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۳۳

  ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۳۳


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"

  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گردشگری
  انتشار کتابچه آموزشی "طرح ملی بانوی آب" توسط روابط عمومی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی
  هشت مرحله تا ساخت شرکتی
  شرکت
  ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۳۳
  4 دلیل برندسازی با استراتژی روابط عمومی
  4 نکته تاکتیکی برای بهبود عملکرد تیم روابط عمومی
  مدیر روابط عمومی فدراسیون رزمی معرفی شد
  توضیح مدیرعامل اینستاگرام درباره طراحی نشدن اپلیکیشن اختصاصی برای آیپد
  در ترکیه، فیلتر کردن برخی سایت های اینترنتی قانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41691صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 23 بهمن 1398 - 08:06
چرا انتشار اطلاعیه مطبوعاتی هنوز هم مهم است؟/ 5 دلیل
بر اساس گزارش Hootsuite توئیت هایی که شامل ویدئو می شوند 10 برابر بیشتر مردم را درگیر می کنند پس اطمینان حاصل کنید که از عکس، ویدئو و اینفوگرافیک استفاده کنید تا به ارزش اطلاعیه مطبوعاتی خود اضافه کرده و درگیری مصرف کنندگان و رسانه را با مطلب افزایش دهید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اطلاعیه مطبوعاتی، مانند هر چیز دیگر در زندگی، در دنیای بازاریابی و روابط‌عمومی پیشرفت کرده است.

 

طبق گزارش سال 2019 سیژن، 65 درصد روزنامه نگاران باور دارند معیارهای مخاطبان، نحوه ارزیابی داستان ها را تغییر داده اند. روزنامه نگاران همچنان برای مطالب خاص برای مخاطبان خود به متخصصان روابط عمومی نگاه می کنند و این رابطه از گذشته ارزشمندتر شده است.


علاوه بر روزنامه نگاران، مصرف کنندگان از طریق توزیع کنندگان آنلاین مستقیما به اطلاعیه مطبوعاتی دسترسی دارند. کلید اینکه به چشم روزنامه نگاران و مصرف کنندگان بیایید، این است که بر توزیع اطلاعیه مطبوعاتی خوش ساخت که به وضوح موضوعی مهم و خاص را تبلیغ می کنند بپردازید.


این 5 دلیل نشان می دهد که انتشار اطلاعیه مطبوعاتی برای هر فن بازاریابی و روابط عمومی سودمند است:


1. با رسانه ارتباط برقرار کنید. روزنامه نگاران منابع کمتری دارند و مشارکت آن ها با متخصصان روابط عمومی منبعی ارزشمند است. 71 درصد خبرنگاران به بیانیه های مطبوعاتی و اخبار به عنوان منبع اصلی خود رجوع می کنند.


2. برای کسب و کار خود اعتبار جمع کنید. رسانه ها و مصرف کنندگان به اطلاعیه مطبوعاتی به عنوان منابع قابل اعتماد داده ها و اطلاعات نگاه می کنند. گزارش ویژه ی سال 2019 Edelman Trust Barometer طی تحقیقی که از هشت کشور برآمده است نشان می دهد اکثر مشتریان می گویند اعتماد به برند برای خرید ضروری است.

 

توزیع مداوم اطلاعیه مطبوعاتی دقیق با روزنامه نگاران و مشتریان فعلی و بالقوه اعتمادسازی کنید. این به خصوص برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک در حال رشد مهم است که درباره ی آن ها حرف های خوب زده شود.


3. ترافیک SEO ایجاد کنید. اطلاعیه مطبوعاتی که خوب نوشته شده است از SEO برای الگوریتم های جستجو استفاده می کند و به موتورهای جستجو اجازه می دهد که اطلاعیه مطبوعاتی شما را پیدا کرده، مطابقت دهند و رتبه بندی کنند. در گوگل 63000 جستجو در ثانیه انجام می شود. داشتن رتبه بالا در گوگل و سایر موتورهای جستجو شما را در معرض دید مشتریان فعلی و آینده قرار خواهد داد.


4. مشتری را درگیر کنید. قبلا فقط روزنامه نگاران می توانستند به اطلاعیه مطبوعاتی دسترسی مستقیم داشته باشند. اکنون از طریق روزنامه نگاران آنلاین خبر و افزایش رسانه های اجتماعی مشتری ها، خودشان، به اطلاعیه مطبوعاتی دسترسی مستقیم دارند.

بر اساس گزارش Hootsuite توئیت هایی که شامل ویدئو می شوند 10 برابر بیشتر مردم را درگیر می کنند پس اطمینان حاصل کنید که از عکس، ویدئو و اینفوگرافیک استفاده کنید تا به ارزش اطلاعیه مطبوعاتی خود اضافه کرده و درگیری مصرف کنندگان و رسانه را با مطلب افزایش دهید.


5. نمونه کار ایجاد کنید. محتوا پادشاه است. برای در ارتباط ماندن با روزنامه نگاران و مصرف کندگان باید محتوایی تولید کنید که به آن علاقه دارند.


مترجم: حنانه باقریان
منبع: :www.cision.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار معروف مصری


  در ترکیه، فیلتر کردن برخی سایت های اینترنتی قانون شد


  اختراع گرامافون


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


  یک پروژه یک تلاش موقت است


  ایجاد تعادل: روابط عمومی سنتی و روابط عمومی دیجیتال


  تغییر چشم انداز روابط عمومی 2020: ارتباطات سلامتی


  برگزاری نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی واحدهای مختلف شهرداری کرمان


  کمک ۱۰ میلیارد دلاری جف بزوز، ثروتمندترین مرد جهان برای مبارزه با گرمایش زمین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی