درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 - 06:33   

ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۳۳

  ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۳۳


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"

  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گردشگری
  انتشار کتابچه آموزشی "طرح ملی بانوی آب" توسط روابط عمومی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی
  هشت مرحله تا ساخت شرکتی
  شرکت
  ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۳۳
  4 دلیل برندسازی با استراتژی روابط عمومی
  4 نکته تاکتیکی برای بهبود عملکرد تیم روابط عمومی
  مدیر روابط عمومی فدراسیون رزمی معرفی شد
  توضیح مدیرعامل اینستاگرام درباره طراحی نشدن اپلیکیشن اختصاصی برای آیپد
  در ترکیه، فیلتر کردن برخی سایت های اینترنتی قانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41688صفحه نخست » فناوری نودوشنبه، 21 بهمن 1398 - 15:29
رویترز اولین گزارش ویدئویی کاملا خودکار را منتشر کرد
رویترز و کمپانی انگلیسی از نخستین مجری مجازی رونمایی کرده اند که بسیار واقع نما بوده و قابلیت مرور خبرهای ورزشی و ارائه خلاصه ای از آنها را دارد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رویترز و کمپانی انگلیسی از نخستین مجری مجازی رونمایی کرده اند که بسیار واقع نما بوده و قابلیت مرور خبرهای ورزشی و ارائه خلاصه ای از آنها را دارد.
 
 به گزارش شارا به نقل از دیجیاتو، در این سیستم با ترکیب ویدئویی از مجری واقعی و فناوری
هوش مصنوعی یک مجری مجازی قابل برنامه نویسی خلق می شود. در واقع طرز کار شبیه به تولید ویدئوی دیپ فیک است اما در جهت درست از آن استفاده شده است.
 
 سیستم مذکور ابتدا به کمک الگوریتم های AI داده ها را تحلیل کرده و مدلی مجازی از مجری می سازد. سپس با استفاده از یادگیری ماشین و شبکه های مولد بازگشتی خاص به شبیه سازی می پردازد. مجری مجازی بدون نیاز به ارائه متن یا ویرایش عکس و ویدئو از سوی کارکنان رویترز و با استفاده از تصاویر و گزارش های این شبکه تلویزیونی، رویدادهای ورزشی را مرور کرده و حتی خلاصه ای از مهم ترین اتفاقات را ارائه می کند.
 
 این پروتوتایپ بر پایه سیستم ویدئویی کنونی رویترز ساخته شده که تصاویر مسابقات لیگ برتر انگلستان را با فیدهای داده از رویدادهای ورزشی ترکیب می کند. شبکه مذکور از این دادها و هوش مصنوعی برای تولید ویدئوهایی زیرنویس شده و مناسب شبکه های اجتماعی استفاده می کند.
 
 هدف کمپانی های مذکور از ساخت مجری مجازی نمایش نحوه ارائه محتوا با استفاده از فناوری های مدرن در آینده است. Nick Cohen، مدیر محصول رویترز با اشاره به پیشرو بودن شبکه متبوعش در به کارگیری تکنولوژی های نوین می گوید:
 
 این سیستم به ما کمک می کند تا بفهمیم چطور با کنار هم قرار دادن رسانه ترکیبی، هوش مصنوعی و فیدهای خبری زنده می توان سرویس ها و محصولات جدیدی ایجاد کرد.
 
 به گفته Cohen این سیستم فوق العاده واقع گرایانه است و نخستین افرادی که شاهد آن بوده اند کاملا تحت تاثیر قرار گرفته اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار معروف مصری


  در ترکیه، فیلتر کردن برخی سایت های اینترنتی قانون شد


  اختراع گرامافون


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


  یک پروژه یک تلاش موقت است


  ایجاد تعادل: روابط عمومی سنتی و روابط عمومی دیجیتال


  تغییر چشم انداز روابط عمومی 2020: ارتباطات سلامتی


  برگزاری نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی واحدهای مختلف شهرداری کرمان


  کمک ۱۰ میلیارد دلاری جف بزوز، ثروتمندترین مرد جهان برای مبارزه با گرمایش زمین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی