درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 19 مرداد 1399 - 18:55   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟

  چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فرق بین مدیر من و مدیر تو

  فرق بین مدیر من و مدیر تو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد
  فرق بین مدیر من و مدیر تو
  توسط شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت؛ دریافت گواهینامه های بین المللی رضایتمندی و رسیدگی به شکایت مشتریان
  مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مطرح کرد: استقبال وزارت ورزش از سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه در احداث دهکدۀ المپیک
  فرماندار شهرستان لنجان: استمرار تولید در فولاد مبارکه در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا مایۀ افتخار است
  برای اولین بار در ایران صورت گرفت؛ اجرای موفقیت آمیز پروژۀ پوشش دهی صفحات مسی قالبهای ریخته گری مداوم
  نسل جدید تلفن‌های هوشمند سامسونگ
  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41688صفحه نخست » فناوری نودوشنبه، 21 بهمن 1398 - 15:29
رویترز اولین گزارش ویدئویی کاملا خودکار را منتشر کرد
رویترز و کمپانی انگلیسی از نخستین مجری مجازی رونمایی کرده اند که بسیار واقع نما بوده و قابلیت مرور خبرهای ورزشی و ارائه خلاصه ای از آنها را دارد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رویترز و کمپانی انگلیسی از نخستین مجری مجازی رونمایی کرده اند که بسیار واقع نما بوده و قابلیت مرور خبرهای ورزشی و ارائه خلاصه ای از آنها را دارد.
 
 به گزارش شارا به نقل از دیجیاتو، در این سیستم با ترکیب ویدئویی از مجری واقعی و فناوری
هوش مصنوعی یک مجری مجازی قابل برنامه نویسی خلق می شود. در واقع طرز کار شبیه به تولید ویدئوی دیپ فیک است اما در جهت درست از آن استفاده شده است.
 
 سیستم مذکور ابتدا به کمک الگوریتم های AI داده ها را تحلیل کرده و مدلی مجازی از مجری می سازد. سپس با استفاده از یادگیری ماشین و شبکه های مولد بازگشتی خاص به شبیه سازی می پردازد. مجری مجازی بدون نیاز به ارائه متن یا ویرایش عکس و ویدئو از سوی کارکنان رویترز و با استفاده از تصاویر و گزارش های این شبکه تلویزیونی، رویدادهای ورزشی را مرور کرده و حتی خلاصه ای از مهم ترین اتفاقات را ارائه می کند.
 
 این پروتوتایپ بر پایه سیستم ویدئویی کنونی رویترز ساخته شده که تصاویر مسابقات لیگ برتر انگلستان را با فیدهای داده از رویدادهای ورزشی ترکیب می کند. شبکه مذکور از این دادها و هوش مصنوعی برای تولید ویدئوهایی زیرنویس شده و مناسب شبکه های اجتماعی استفاده می کند.
 
 هدف کمپانی های مذکور از ساخت مجری مجازی نمایش نحوه ارائه محتوا با استفاده از فناوری های مدرن در آینده است. Nick Cohen، مدیر محصول رویترز با اشاره به پیشرو بودن شبکه متبوعش در به کارگیری تکنولوژی های نوین می گوید:
 
 این سیستم به ما کمک می کند تا بفهمیم چطور با کنار هم قرار دادن رسانه ترکیبی، هوش مصنوعی و فیدهای خبری زنده می توان سرویس ها و محصولات جدیدی ایجاد کرد.
 
 به گفته Cohen این سیستم فوق العاده واقع گرایانه است و نخستین افرادی که شاهد آن بوده اند کاملا تحت تاثیر قرار گرفته اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  ابراز تمایل ایرانسل و همراه اول برای بسته خبرنگاران


  خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی


  تشریح علل ناکارآمدی روابط عمومی‌ها در ایران و راهکارهای تغییر رویکرد ۳۶۰ درجه ای!


  پیام دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار


  رسانه غدیر، رسانه ای جهانی


  تیک تاک تهدید به اقدام حقوقی علیه آمریکا کرده است


  دیدار مدیرعامل نیروگاه نکا با کارکنان روابط عمومی


  اقتصاد زنده جوامع، حاصل رسانه پویا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی