درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 14:20   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹

  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
  روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب
  ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
  پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز جوان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41686صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 22 بهمن 1398 - 11:13
یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ آنچه را که نیاز دارید از رییس خود درخواست کنید تا مطمئن شوید به اهداف خود خواهید رسید/2
وقتی ۳۰ ثانیه در آسانسور با رئیس خود قرار گرفتید، به او بگویید که برای رسیدن به هدف به چه چیزی نیاز دارید. از داده های اندازه گیری خود برای کشف آنچه کار نمی کند یا موفق نمی شود و سایر تلاش ها استفاده کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تبلیغ برای خودتان یا خلق کتابی پر از مجموعه ای از اسناد مانند نامه ها، گزارش رتبه بندی و گواهینامه های آموزشی که دستاوردهای حرفه ای شما را مستند می کند و کارهای خوبی که انجام داده اید را فراموش کنید.

 

چه کسی وقت دارد که یک میلیون کار دیگر انجام دهد؟ وقتی ۳۰ ثانیه در آسانسور با رئیس خود قرار گرفتید، به او بگویید که برای رسیدن به هدف به چه چیزی نیاز دارید. از داده های اندازه گیری خود برای کشف آنچه کار نمی کند یا موفق نمی شود و سایر تلاش ها استفاده کنید.

 

سپس منابع خود را از تلاش های کمتر موفقیت آمیز به آنچه می دانید شما را به یک ستاره تبدیل می کند، توصیه می کنم. (کیتی دلاهای پاین)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"