درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 - 23:37   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

خبرنگار صدای مردم است نه بلندگوی مسئولین

  خبرنگار صدای مردم است نه بلندگوی مسئولین


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه کل کشور

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه کل کشور


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خبرنگار صدای مردم است نه بلندگوی مسئولین
  سفر مدیرعامل بانک سینا به خراسان شمالی و رضوی/ رویکرد حمایتی بانک سینا در ارائه طرح های تسهیلاتی و خدماتی
  نشست مجازی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: اتاق شیشه ای مدیران شفاف تر می شود
  روز خبرنگار یا روز مردم؟
  سرپرست روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی منصوب شد
  ویژگی‌های ممتاز یک خبرنگار
  "نقش تسهیل گری خبرنگاران در اقدامات کارآفرینانه"
  گزارش برگزاری آئین پایانی دومین جشنواره نیرو و رسانه (نور)
  دستگاه‌های اجرایی خلأ اطلاع‌رسانی را با تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها پر کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41685صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 21 بهمن 1398 - 15:07
یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال 1399/ در راس همکاری های خود، ذهن خلاق داشته باشید/1
کتاب بخوانید و هنگامی که فرصتی برای ارایه توصیه ها یا تغییر پیشنهادات دارید، به تغییر بزرگ فکر کنید. اگر نمی توانید به یک ایده جدید فکر کنید، هر روز از مشتریان یا کسی که از او نمی شنوید بپرسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سال ها قبل، هنگامی که من احتمالاً به عنوان مدیر ارتباطات شرکتی در بزرگترین شرکت نرم افزاری مستقل در کره خاکی، سرم فراتر از آنچه که در ذهنم داشتم، رفته بودم، شخصی به من کتابی به نام "یک ضربه سخت به سر" داد.


من به سرعت از آن استفاده کردم و برخی فکر کردند من یک نابغه هستم و بعضی دیگر من را به عنوان یک تحریک کننده حرفه ای شناخته بودند. اما به هر حال ایده های من را مشاهده کردید، آنها مطمئناً همان چیزی نبودند که هر کسی انتظار آن را داشته باشد.


این اتفاقات زمان نامشخصی دارند و پایه هایی که بسیاری از برنامه های ارتباطی روی آن ساخته شده اند به سرعت مانند ورق یخ گرینلند ناپدید می شوند. هر ایده ای که فردی در سال گذشته روی آن فکر کرده بود، تقریباً امسال کار نخواهد کرد.


بنابراین کتاب بخوانید و هنگامی که فرصتی برای ارایه توصیه ها یا تغییر پیشنهادات دارید، به تغییر بزرگ فکر کنید. اگر نمی توانید به یک ایده جدید فکر کنید، هر روز از مشتریان یا کسی که از او نمی شنوید بپرسید.

 

با این وجود بهتر است یک نظرسنجی سریع گوگل انجام دهید تا ذینفعان خود را بررسی و ایده های خود را بدست آورید. هر کاری که انجام می دهید، به نظر نمی رسد که جزو راه حل های دیروز باشد. (کیتی دلاهای پاین)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سئو پی آر و اهمیت محتوا در سایت کسب‌وکارهای کوچک


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  معرفی کتاب جدید رئیس پیشین شرکت نفتی «بریتش پترولیوم»/ کتاب «بساز، بیندیش، تخیل کن»


  اهداف، وظایف و انتظارات شورای اطلاع رسانی استان گلستان تشریح شد


  ایمیل‌های زاکربرگ نشان می‌دهد که چرا فیسبوک اینستاگرام را خرید


  تأثیر پاندمی کرونا بر دیجیتالی شدن اقتصاد آلمان


  دیدار مدیرکل روابط عمومی واطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون تنیس


  انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره هنر مقاومت


  روابط عمومی در مقابل روزنامه نگاری


  رهبران صنعت از روابط عمومی چه سودی می برند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی