درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 13:33   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹

  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
  روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب
  ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
  پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز جوان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41673صفحه نخست » رادیو روابط عمومیدوشنبه، 21 بهمن 1398 - 08:10
5 نکته روابط عمومی از برنامه ارتباطات بحرانی ملکه الیزابت
ملکه عذرخواهی نمی کند، شما هم نباید این کار را بکنید! در به کار بردن کلمات اعتذار آمیز هنگام طرح برنامه ارتباطی بحران دقت کنید. نمی گویم هیچوقت از آن ها استفاده نکنید اما مراقب باشید که حرف زده را نمی شود پس گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| واضح است که ملکه الیزابت دوم عمیقا متوجه قدرت برنامه بحران پراکنشی و مصلحت آمیز هست. به محض اینکه شاهزاده هری و مگان مارکل بنا بر تصمیمی که گرفته بودند اعلام کردند به مقام "کارمندان پاره وقت" تنزل رتبه می دهند، برای دوک و همسر او و همچنین مطبوعات دعای خیر کرد.


او در بیانیه ای که پس از دیداری خانوادگی صادر کرد گفت:" من و خانواده ام اگر چه ترجیح می دادیم هری و مگان اعضای تمام وقت خانواده سلطنتی باقی بمانند، کاملا از تصمیم آن ها برای تشکیل این خانواده جوان حمایت می کنیم. به تصمیم آن ها برای تشکیل خانواده ای مستقل احترام می گذاریم و آن ها اعضای ارزشمند خانواده من باقی می مانند.


بگذارید ماجرا را روشن کنم.
ملکه در چند کلمه به چند هدف دست یافت. او هم از این زوج حمایت کرد و هم ضمن تاکید مجدد بر بیعت خود با تاج و تخت، خواسته های آن ها را از خودش جدا کرد. او آن ها را حمایت می کند اما تصمیمشان را تایید نمی کند. او آن ها را به عنوان یک خانواده به رسمیت می شناسد اما از خانواده خودش جدا می کند.


او به نظر متاسف نمی آید و از کلمات پوزش آمیز مانند "متاسفانه" استفاده نمی کند. اساسا او ملکه-گونه رفتار می کند.


اگرچه ما هیچگاه از خانواده سلطنتی نخواهیم بود می توانیم از نحوه حل مشکل ملکه بیاموزیم و آن را در تجارت و زندگی شخصی مان به کار ببندیم.


1. سریعا درباره موضوع چیزی بگویید.
ملکه درست پس از جلسه خانوادگی بیانیه را صادر کرد. او با مصلحت اندیشی مردم را در جریان قرار داد تا به نظر برسد چیزی برای پنهان کردن ندارد.


2. لازم نیست حتما عذرخواهی کنید.
ملکه عذرخواهی نمی کند، شما هم نباید این کار را بکنید! در به کار بردن کلمات اعتذار آمیز هنگام طرح برنامه ارتباطی بحران دقت کنید. نمی گویم هیچوقت از آن ها استفاده نکنید اما مراقب باشید که حرف زده را نمی شود پس گرفت.


3. بر موضع خود تاکید کنید.
ملکه از این بیانیه استفاده کرد که به عموم یادآوری کند که همیشه به آن ها وفادار است. از هر فرصتی برای تاکید بر رسالت و ارزش های خود استفاده کنید. این می تواند نقطه امید در شرایط سخت باشد.


4. راهکار های عملی ارائه دهید حتی اگر این راهکار ها شفاف نباشند.
ملکه در ادامه سخنش را اینگونه تمام می کند: "موافقت شده است که دوره ی گذاری وجود داشته باشد که در آن دوک و همسرش مدتی را در کانادا و انگلستان بگذرانند." نکته مهم این است که او به وضوح گام بعدی را ارائه می دهد. اگر چه این مرحله نامشخص است، برای جلب رضایت ما کافی است و به نظر صادقانه می رسد.


5. با کلاس بمانید.
تریبون را در اختیار بگیرید، بیانیه خود را بنویسید یا با شور و شعف و اعتماد به نفس به مصاحبه بروید. ملکه یا پادشاه درونی خود را در جهت انتقال اعتماد به نفس و آرامش هدایت کنید. انرژی شما به مخاطب می رسد.


نویسنده: جولی تلنفلد
مترجم: حنانه باقریان

منبع:
www.publicrelationstoday.com
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"