درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41664صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 20 بهمن 1398 - 00:45
ضرورت شنیدن صدای مشتری؛ از تهدید تا فرصت
احمد باقری مشاور و مدیر ارتباطات و روابط عمومی - تهدیداتی که در کسب و کارها و نحو ارتباط گیری با مشتریان در فضای اینترنتی با نشنیدن صدای مشتری موجب می شود در ابتدا بی اعتمادی به برند و از بین بردن و یا طولانی کردن چرخه فروش محصول یا خدمات از زمان تولید تا خرید را برای مدیران برند و فروش به ارمغان داشته باشد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیران برند، مشتریان را با برنامه ریزی بازاریابی محتوا از مرحله آگاهی به خوش بینی و خرید پی در پی هدایت می کنند. به طور سنتی، این مدیران در طی این فرایند خواهان دریافت بازخورد هستند. هنگام بازاریابی یک محصول یا خدمات، آنها وعده می دهند که رضایت مشتری را جلب نمایند.


داده های فروش نشان می دهد که آیا مشتریان محصول را دوست دارند یا خیر.


با این حال، با قدرتمندتر شدن مشتریان و شبیه تر شدن رفتار خریداران B2B به مصرف کنندگان، مدیران برند نیز باید تکنیک های ارتباطی مانند چت آنلاین و بررسی منظم عملکرد، رسانه های اجتماعی و بررسی سایت ها را مد نظر داشته باشند.


تهدیداتی که در کسب و کارها و نحو ارتباط گیری با مشتریان در فضای اینترنتی با نشنیدن صدای مشتری موجب می شود در ابتدا بی اعتمادی به برند و از بین بردن و یا طولانی کردن چرخه فروش محصول یا خدمات از زمان تولید تا خرید را برای مدیران برند و فروش به ارمغان داشته باشد.

"نحوه تولید اطلاعات برای تاثیر بر برند، محصول، خدمات یا استراتژی کسب و کار"
•بازخورد مستقیم – تا زمانی که تیم خدمات مشتری اطلاعات مربوط به مشکلات را ثبت کرده و اقدام به پاسخگویی و حل آن مسئله ننماید از بین رفتن مشکلات ممکن نیست.
•آزمایشات خانگی – درخواست از افراد جمعیت هدف برای استفاده از خدمات و ارائه بازخورد.
•خرید نامحسوس یا مخفیانه – دریافت بازخورد از طریق یک شخص ثالث بی طرف.
•نظرسنجی ها و پرسشنامه ها.
•بازخورد آنلاین.


ایجاد یک ارتباط دو سویه در قالب تماس آنلاین با کارشناسان شرکت برای کسب اطلاعات محصول یا خدمات با سیاست فروش آن می تواند اولین گام رضایت مشتریان و در ادامه تکمیل بانک اطلاعاتی مورد نیاز تیم بازاریابی را افزایش دهد. با تسهیل در تجزیه و تحلیل مناسب از محصول، بی شک بهترین مسیر برای درک نیاز مشتریان در بستر رسانه های دیجیتال فراهم شده است.


در این بین هم می بایست ضعف های اطلاع یابی از طریق فضاهای مجازی را هم برای مشتریان در نظر داشت. اعتماد بی مطالعه به اطلاعات در این فضا مشکلاتی همچون بررسی آنلاین اطلاعات یک محصول جعلی و خرید براساس این اطلاعات و عدم دسترسی مجدد به فروشندگان، ترس خریداران به برندهای مردمی و مورد قبول را سخت تر می کند.


بنابراین، با ایجاد بسترهای موجود چت های آنلاین و ارتباط گیری دوسویه اجازه ندهیم ضعف ارتباط گیری مستقیم با مشتری در فضای اینترنتی چرخه اطلاعاتی در زمان ارائه اطلاعات، ازخرید محصول یا خدمات تا فروش آن کاهش یابد.


فقط با گوش دادن به آنها، می توانید مشتریان خود را همراه کنید.


  منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد