درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 03:02   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
  مدیرعامل در مراسم افتتاح طرح ملی موتورهای کم مصرف یورو6: پشتیبانی از واحد های تولیدی از برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است
  نگاهی ارتباطی به ماسک
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41664صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 20 بهمن 1398 - 00:45
ضرورت شنیدن صدای مشتری؛ از تهدید تا فرصت
احمد باقری مشاور و مدیر ارتباطات و روابط عمومی - تهدیداتی که در کسب و کارها و نحو ارتباط گیری با مشتریان در فضای اینترنتی با نشنیدن صدای مشتری موجب می شود در ابتدا بی اعتمادی به برند و از بین بردن و یا طولانی کردن چرخه فروش محصول یا خدمات از زمان تولید تا خرید را برای مدیران برند و فروش به ارمغان داشته باشد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیران برند، مشتریان را با برنامه ریزی بازاریابی محتوا از مرحله آگاهی به خوش بینی و خرید پی در پی هدایت می کنند. به طور سنتی، این مدیران در طی این فرایند خواهان دریافت بازخورد هستند. هنگام بازاریابی یک محصول یا خدمات، آنها وعده می دهند که رضایت مشتری را جلب نمایند.


داده های فروش نشان می دهد که آیا مشتریان محصول را دوست دارند یا خیر.


با این حال، با قدرتمندتر شدن مشتریان و شبیه تر شدن رفتار خریداران B2B به مصرف کنندگان، مدیران برند نیز باید تکنیک های ارتباطی مانند چت آنلاین و بررسی منظم عملکرد، رسانه های اجتماعی و بررسی سایت ها را مد نظر داشته باشند.


تهدیداتی که در کسب و کارها و نحو ارتباط گیری با مشتریان در فضای اینترنتی با نشنیدن صدای مشتری موجب می شود در ابتدا بی اعتمادی به برند و از بین بردن و یا طولانی کردن چرخه فروش محصول یا خدمات از زمان تولید تا خرید را برای مدیران برند و فروش به ارمغان داشته باشد.

"نحوه تولید اطلاعات برای تاثیر بر برند، محصول، خدمات یا استراتژی کسب و کار"
•بازخورد مستقیم – تا زمانی که تیم خدمات مشتری اطلاعات مربوط به مشکلات را ثبت کرده و اقدام به پاسخگویی و حل آن مسئله ننماید از بین رفتن مشکلات ممکن نیست.
•آزمایشات خانگی – درخواست از افراد جمعیت هدف برای استفاده از خدمات و ارائه بازخورد.
•خرید نامحسوس یا مخفیانه – دریافت بازخورد از طریق یک شخص ثالث بی طرف.
•نظرسنجی ها و پرسشنامه ها.
•بازخورد آنلاین.


ایجاد یک ارتباط دو سویه در قالب تماس آنلاین با کارشناسان شرکت برای کسب اطلاعات محصول یا خدمات با سیاست فروش آن می تواند اولین گام رضایت مشتریان و در ادامه تکمیل بانک اطلاعاتی مورد نیاز تیم بازاریابی را افزایش دهد. با تسهیل در تجزیه و تحلیل مناسب از محصول، بی شک بهترین مسیر برای درک نیاز مشتریان در بستر رسانه های دیجیتال فراهم شده است.


در این بین هم می بایست ضعف های اطلاع یابی از طریق فضاهای مجازی را هم برای مشتریان در نظر داشت. اعتماد بی مطالعه به اطلاعات در این فضا مشکلاتی همچون بررسی آنلاین اطلاعات یک محصول جعلی و خرید براساس این اطلاعات و عدم دسترسی مجدد به فروشندگان، ترس خریداران به برندهای مردمی و مورد قبول را سخت تر می کند.


بنابراین، با ایجاد بسترهای موجود چت های آنلاین و ارتباط گیری دوسویه اجازه ندهیم ضعف ارتباط گیری مستقیم با مشتری در فضای اینترنتی چرخه اطلاعاتی در زمان ارائه اطلاعات، ازخرید محصول یا خدمات تا فروش آن کاهش یابد.


فقط با گوش دادن به آنها، می توانید مشتریان خود را همراه کنید.


  منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی