درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 21:41   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: عملکرد خوب فولاد مبارکه در عرصه ارزآوری موجب تحریم های مجدد آمریکا شده است
  مدیر روابط‌عمومی باشگاه سپاهان برکنار شد
  استخدام مدیر شبکه‌های اجتماعی برای دفاع از "ایلان ماسک"!
  در نشست شورای اطلاع‌رسانی خراسان‌رضوی تأکید شد؛ ضرورت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی واحدهای دانشگاهی
  خواب سنگین روابط‌عمومی فرمانداری گلوگاه/ آخرین به‌روزرسانی سایت فرمانداری 13 اردیبهشت!
  مدیر روابط‌عمومی ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آ‌باد منصوب شد
  طرح ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام به عنوان یک الگوی اثربخش در سطح کشور مطرح شد
  از اخبار فرار کنید، همانطور که از هروئین فرار می‌کنید
  آیا فناوری ما را افسرده می‌کند؟
  آینده تبلیغات و برندسازی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41664صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 20 بهمن 1398 - 00:45
ضرورت شنیدن صدای مشتری؛ از تهدید تا فرصت
احمد باقری مشاور و مدیر ارتباطات و روابط عمومی - تهدیداتی که در کسب و کارها و نحو ارتباط گیری با مشتریان در فضای اینترنتی با نشنیدن صدای مشتری موجب می شود در ابتدا بی اعتمادی به برند و از بین بردن و یا طولانی کردن چرخه فروش محصول یا خدمات از زمان تولید تا خرید را برای مدیران برند و فروش به ارمغان داشته باشد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیران برند، مشتریان را با برنامه ریزی بازاریابی محتوا از مرحله آگاهی به خوش بینی و خرید پی در پی هدایت می کنند. به طور سنتی، این مدیران در طی این فرایند خواهان دریافت بازخورد هستند. هنگام بازاریابی یک محصول یا خدمات، آنها وعده می دهند که رضایت مشتری را جلب نمایند.


داده های فروش نشان می دهد که آیا مشتریان محصول را دوست دارند یا خیر.


با این حال، با قدرتمندتر شدن مشتریان و شبیه تر شدن رفتار خریداران B2B به مصرف کنندگان، مدیران برند نیز باید تکنیک های ارتباطی مانند چت آنلاین و بررسی منظم عملکرد، رسانه های اجتماعی و بررسی سایت ها را مد نظر داشته باشند.


تهدیداتی که در کسب و کارها و نحو ارتباط گیری با مشتریان در فضای اینترنتی با نشنیدن صدای مشتری موجب می شود در ابتدا بی اعتمادی به برند و از بین بردن و یا طولانی کردن چرخه فروش محصول یا خدمات از زمان تولید تا خرید را برای مدیران برند و فروش به ارمغان داشته باشد.

"نحوه تولید اطلاعات برای تاثیر بر برند، محصول، خدمات یا استراتژی کسب و کار"
•بازخورد مستقیم – تا زمانی که تیم خدمات مشتری اطلاعات مربوط به مشکلات را ثبت کرده و اقدام به پاسخگویی و حل آن مسئله ننماید از بین رفتن مشکلات ممکن نیست.
•آزمایشات خانگی – درخواست از افراد جمعیت هدف برای استفاده از خدمات و ارائه بازخورد.
•خرید نامحسوس یا مخفیانه – دریافت بازخورد از طریق یک شخص ثالث بی طرف.
•نظرسنجی ها و پرسشنامه ها.
•بازخورد آنلاین.


ایجاد یک ارتباط دو سویه در قالب تماس آنلاین با کارشناسان شرکت برای کسب اطلاعات محصول یا خدمات با سیاست فروش آن می تواند اولین گام رضایت مشتریان و در ادامه تکمیل بانک اطلاعاتی مورد نیاز تیم بازاریابی را افزایش دهد. با تسهیل در تجزیه و تحلیل مناسب از محصول، بی شک بهترین مسیر برای درک نیاز مشتریان در بستر رسانه های دیجیتال فراهم شده است.


در این بین هم می بایست ضعف های اطلاع یابی از طریق فضاهای مجازی را هم برای مشتریان در نظر داشت. اعتماد بی مطالعه به اطلاعات در این فضا مشکلاتی همچون بررسی آنلاین اطلاعات یک محصول جعلی و خرید براساس این اطلاعات و عدم دسترسی مجدد به فروشندگان، ترس خریداران به برندهای مردمی و مورد قبول را سخت تر می کند.


بنابراین، با ایجاد بسترهای موجود چت های آنلاین و ارتباط گیری دوسویه اجازه ندهیم ضعف ارتباط گیری مستقیم با مشتری در فضای اینترنتی چرخه اطلاعاتی در زمان ارائه اطلاعات، ازخرید محصول یا خدمات تا فروش آن کاهش یابد.


فقط با گوش دادن به آنها، می توانید مشتریان خود را همراه کنید.


  منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


  حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید


  احساسات تبلیغاتی


  قربانی کردن انسان‌ها و الگوی تجارت دیجیتال


  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی


  نتایج انتخابات شوراى هماهنگى روابط عمومى سازمان نظام مهندسى


  فیس‌بوک به قانون جنجالی ترکیه برای شبکه‌های مجازی تن داد


  نگاهی به نظارت "سالاری " بر 3070


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد