درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 19 مرداد 1399 - 18:15   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟

  چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فرق بین مدیر من و مدیر تو

  فرق بین مدیر من و مدیر تو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد
  فرق بین مدیر من و مدیر تو
  توسط شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت؛ دریافت گواهینامه های بین المللی رضایتمندی و رسیدگی به شکایت مشتریان
  مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مطرح کرد: استقبال وزارت ورزش از سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه در احداث دهکدۀ المپیک
  فرماندار شهرستان لنجان: استمرار تولید در فولاد مبارکه در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا مایۀ افتخار است
  برای اولین بار در ایران صورت گرفت؛ اجرای موفقیت آمیز پروژۀ پوشش دهی صفحات مسی قالبهای ریخته گری مداوم
  نسل جدید تلفن‌های هوشمند سامسونگ
  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41656صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 20 بهمن 1398 - 08:20
چرا باید راجع به ویروس کرونا با کارمندان خود حرف بزنید؟
کارمندان دارایی شماره یک شرکت اند. بنابراین به نفع شماست که آن ها بدانند که حتی اگر این به معنای به تاخیر انداختن پروژه ها باشد، تهدیدات احتمالی (و ایمنی آن ها) را جدی می گیرید. شرکت ها باید سیاست هایی برای رسیدگی به چنین مشکلاتی، از اعتراضات خشونت آمیز گرفته تا تروریسم و شیوع این گونه بیماری ها، داشته باشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ویروس کرونا، این دلواپسی جهانی، منجر به مکالمات آنلاین زیادی می شود و کارمندان و گروه های ارتباطی باید برنامه ای برای رفع نگرانی های همکاران خود داشته باشند.


حتی اگر شرکت ها فکر می کنند مستقیما تحت تاثیر ویروس کرونا نیستند، این تیتر خبری ملی حتما در ذهن کارمندانشان هست.


مسافران و کسانی که در مناطق نزدیک به مرکز بیماری زندگی می کنند، ممکن است نگرانی زیادی درباره سلامتی شان داشته باشند. اگر شرکت ها راجع به مسائل حساس مانند ویروس کرونا با کارمندانشان صحبت نکنند، ممکن است بهره وری کاهش و هزینه ها افزایش پیدا کنند. همچنین ممکن است شهرت شرکت به خطر بیفتد و عملکر کارمندان دچار چالش شود.


کارمندان دارایی شماره یک شرکت اند. بنابراین به نفع شماست که آن ها بدانند که حتی اگر این به معنای به تاخیر انداختن پروژه ها باشد، تهدیدات احتمالی (و ایمنی آن ها) را جدی می گیرید.


شرکت ها باید سیاست هایی برای رسیدگی به چنین مشکلاتی، از اعتراضات خشونت آمیز گرفته تا تروریسم و شیوع این گونه بیماری ها، داشته باشند.


آرام و آگاه باشید
چه این اتفاق برای شرکت شما خطر مستقیم یا غیر مستقیم داشته باشد یا نداشته باشد، باید اخبار قابل اعتماد و منابع اطلاعاتی را دنبال کنید. مثلا می توانید اطلاعیه های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را چک کنید. اگر شرکت شما بزرگ است، ثبت نام در شرکت مشاوره ای در زمینه ریسک سفر و محافظت مانند International SOS را در نظر بگیرید.


این دست شرکت ها در تماس مداوم با مقامات بهداشتی و امنیتی هستند و از سراسر جان منابع اطلاعاتی دارند. وقتی کارمندی بیمار می شود یا بحرانی سیاسی روبرو می شود، ارزیابی ریسک آن ها می تواند به ما کمک کند.


در ارتباط با کارمندان همدل باشید و به آن ها نشان دهید که امنیت آن ها مهمترین دغدغه شماست. به جای خبرهایی که بزرگش می کنند به آن ها احتمال واقعی خطر را بگویید.


در صورتی که به سفر تمایل ندارند آن را اختیاری کنید. درعصر رسانه حرف های یک کارمند با دوستش در فیسبوک درباره اینکه از او خواسته شده به منطقه جنگ یا آنفولانزا برود ممکن است سریعا وایرال شود و مشکلات بزرگی برای شهرت شما ایجاد کند.


به پیشگیری تشویق کنید.
برای آموزش پیشگیری به کارمندان، دستورالعمل های بهداشتی را آموزش دهید. این موارد حیاتی معمولا کارهای ساده مانند شست و شوی مکرر دست، استفاده از ضدعفونی کننده دست و پوشاندن دهان با آستین فرد هنگام سرفه کردن است. از همه مهمتر این است که دستانتان را به دهانتان نزنید.


دسترسی کارمندان به مواد ضدعفونی کننده و ضد باکتری را افزایش دهید. این ها راهکارهایی ساده اما موثر است که به معلمان مدرسه برای کمک به آگاهی دادن به دانش آموزان و خانواده هایشان در کمپین Novartis و CDC آموزش داده ایم.


اگر کارمندانتان در کشوری زندگی می کنند که دست دادن و روبوسی رسم است آن ها را تشویق کنید که آن را کنار بگذارند تا از پخش و شیوع بیماری جلوگیری شود. به آن ها این امکان را بدهید که از راه دور کار کنند یا اگر حس می کنند مریض اند مرخصی بگیرند.


اطمینان حاصل کنید که هر گونه اطلاعیه یا دستورالعملی که منتشر می کنید دارای منبع معتبر باشند که منجر به افضاح ارتباطی نشوند.


حتی در مناطقی که ویروس کرونا مشاهده نشده این موارد می تواند از خطر ویروس آنفولانزا جلوگیری کند ویروسی که هر ساله به بهره وری و درآمد خسارت می زند و تهدیدی برای سلامت کارکنان است.
 

نویسنده: رام اختیار- موسس و شریک رام اند کو

ترجمه: حنانه باقریان
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  ابراز تمایل ایرانسل و همراه اول برای بسته خبرنگاران


  خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی


  تشریح علل ناکارآمدی روابط عمومی‌ها در ایران و راهکارهای تغییر رویکرد ۳۶۰ درجه ای!


  پیام دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار


  رسانه غدیر، رسانه ای جهانی


  تیک تاک تهدید به اقدام حقوقی علیه آمریکا کرده است


  دیدار مدیرعامل نیروگاه نکا با کارکنان روابط عمومی


  اقتصاد زنده جوامع، حاصل رسانه پویا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی