درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:34   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41642صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 08:10
8 برنامه روابط عمومی در استفاده از رسانه های اجتماعی
وقتی صحبت از روابط عمومی و روابط رسانه ای می شود، بسیاری از شرکت ها همه امیدهای خود را در شبکه های اجتماعی به دست می آورند و فراموش می کنند که روابط آفلاین هنوز هم مثل گذشته اهمیت دارد. تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در این یادداشت به بررسی هشت برنامه روابط‌عمومیها در استفاده از رسانه‌های اجتماعی می پردازیم:

 

تحلیل داده ها را جدی بگیرید
در حالی که معیارهای اندازه گیری همواره در کنار روابط عمومی بوده است، صنعت هنرهشتم بر اساس گزارش های درست در حال تکامل است. اکنون مشتریان اندازه دقیق چگونگی برگزاری کمپین ها را می خواهند، و متخصصان روابط عمومی باید بیشتر از قبل، میزان بازگشت سرمایه خود را از کمپین ها تعیین کنند.

 

 بهبود در تکنولوژِی و زیرساخت های مانیتور کردن رسانه ها اجازه می دهند تا معیارهای معقولانه تری از کمپین ها برداشت شود؛ همانطور که تکنولوژِی های جدید تمرکز خود را در جهان بازاریابی گذاشته اند. به طور مثال، هوش مصنوعی برای متخصصان ارتباطات ضروری است تا بتوانند داده ها را به خوبی تحلیل کنند. فراهم آوردن دید درست از خروجی کمپین ها برای مشتریان ضروری است.

 

فهم الگوریتم موتورهای جستجوگر را جدی بگیرید
بهینه سازی موتورهای جستجوگر، فرآیند بهبود وضعیت آنلاین یک فرد یا برند است. در زمانه ای که هر روز محتوای متنوع زیادی روی اینترنت و شبکه های اجتماعی بارگذاری می شود، ارائه محتوای باکیفیت از سوی برندهای جویای نام اهمیت ویژه ای دارد. تنها مشکل در این میان وجود میلیاردها وب سایت در سطح اینترنت است. به این ترتیب فرآیند دیده شدن یک مطلب دشوارتر از هر زمان دیگری شده است. در این عرصه رقابت به اندازه ای بالاست که حتی تبلیغات پولی در موتورهای جستجوگر نیز جوابگوی نیاز برندها نیست.

 

از صدای دیجیتال استفاده کنید
بیشتر سازمان‌های خبری، حتی آن‌هایی که خبررسانی نمی‌کنند از شکل‌های مختلف رسانه در مقالات شان استفاده می‌کنند. در انتشار اخبار یا سایر متون خبری اغلب چند نقل‌قول بی‌نظیر وجود دارد. این نقل‌قول‌ها را ضبط کنید و به‌عنوان یک فایل صوتی ضمیمه کنید.

شما می‌توانید نرم‌افزارهای ویرایش صدا را دانلود کنید و صداهای ویرایش شده خود را بر روی یکی از زیرساخت‌ها مانند کلیپ یا ابر صدا بارگذاری کنید و در جمله خود به آن لینک دهید. فراموش نکنید در رسانه اجتماعی‌تان یا در وب‌سایت تان به اشتراک بگذارید.

 

به شکایت های رسانه های اجتماعی پاسخ دهید
شکایت های رسانه های اجتماعی می توانند یک مشکل بزرگ باشند، به خصوص اگر اجازه دهید آنها را بدون بررسی رها کنید. اگر می خواهید پاسخگوی شکایات در سایت های رسانه های اجتماعی باشید، مجموعه ای از پاسخ ها را برای موقعیت های مختلف تهیه کنید و بدین ترتیب می دانید چگونه در هر موقعیتی پاسخ دهید.
 

به ترول های (غول های) اینترنتی پاسخ ندهید
متأسفانه کاربران بسیاری هستند که از ارسال نظرات منفی در پست های رسانه های اجتماعی شما که منجر به آسیب برند و کاهش فروش شما می شود، لذت می برند.


با وجود اینکه ممکن است شما با این ترول اینترنتی احساس ناراحتی و ناامیدی کنید، اما نباید هرگز با آنها در ارتباط باشید، یا حتی آنها بتوانند تاثیر اندکی بر روی کسب و کار شما بگذارند.
 

از موضوعات بحث برانگیز جلوگیری کنید
پست ظاهرا طنز آمیز می تواند به طور بالقوه پیروان شما را محکوم کند، که این امر می تواند منجر به یک فاجعه بزرگ روابط عمومی شود و شهرت نام تجاری شما را از بین ببرد. برای اجتناب از اعتراض عمومی، باید از توضیحات در مورد موضوعات بحث برانگیز جلوگیری کنید و نباید هرگز تلاش کنید تا موضوعات جدی را برجسته نمایید.


یک پیام رسانه ای تحریک آمیز می تواند به طور بالقوه به هر دلیل نادرستی ویروسی شده باشد، بنابراین شما باید مخاطبان خود را قبل از انتشار هر مطلبی به طور جدی در نظر بگیرید.
 

املا و گرامر نادرست باعث آسیب می شود
کلماتی که شرکت شما برای برقراری ارتباط با مردم استفاده می کند می تواند تأثیر زیادی در روشی داشته باشد که شما در نظر گرفته اید.


در حقیقت، یک مطالعه نشان داد که یک اشتباه املایی تنها می تواند فروش آنلاین را به نصف کاهش دهد و اصطلاحات دستوری و دستور زبان در ایمیل، نامه ها و سایر مواد روابط عمومی و بازاریابی نیز می توانند باعث آسیب شوند.

 

از توجه بیش از حد به رسانه های اجتماعی اجتناب کنید
رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال در حال حاضر موضوعات داغ و دلایل خوبی هستند. در عین حال، آنها گلوله‌های جادویی نیستند که همه مشکلات شما را برطرف کنند.


وقتی صحبت از روابط عمومی و روابط رسانه ای می شود، بسیاری از شرکت ها همه امیدهای خود را در شبکه های اجتماعی به دست می آورند و فراموش می کنند که روابط آفلاین هنوز هم مثل گذشته اهمیت دارد. تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد