درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 - 23:23   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مجمع عمومی سالانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان

  مجمع عمومی سالانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه کل کشور

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه کل کشور


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست مجازی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: اتاق شیشه ای مدیران شفاف تر می شود
  روز خبرنگار یا روز مردم؟
  سرپرست روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی منصوب شد
  ویژگی‌های ممتاز یک خبرنگار
  "نقش تسهیل گری خبرنگاران در اقدامات کارآفرینانه"
  گزارش برگزاری آئین پایانی دومین جشنواره نیرو و رسانه (نور)
  دستگاه‌های اجرایی خلأ اطلاع‌رسانی را با تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها پر کنند
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین به عنوان عضو اصلی شورای راهبردی روابط عمومی شرکت های آب منطقه ای کشور
  مجمع عمومی سالانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41635صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 19 بهمن 1398 - 08:14
ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید
برنامه بازاریابی و روابط عمومی شما به ابزارهایی نیاز دارد و شما باید آن هایی که برای سازمان شما مناسب هستند را گلچین کنید. به خاطر داشته باشید که روابط عمومی، تجارتی رابطه مدار است پس برنامه شما همانقدر که به ابزار نیازمند است به کارآموز هم نیاز دارد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شما از آژانس Meltware هستید یا Cision ؟ اخیرا وقتی در یک جلسه دفاع بودم این سوال را از من پرسیدند. Meltware و Cision دو ابزار هستند که متخصصان روابط‌عمومی و بازاریابی از آن ها در تجارت شان استفاده می کنند.


اگر در اینترنت درباره ابزار روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی جستجویی انجام دهید، مقاله و پست های زیادی درباره ده ها راه که برای افزایش همکاری، دسترسی، اندازه گیری و گزارش طراحی شده اند می یابید. شکی نیست که بعضی از این ها مانند خدمات توزیع خبر، پایگاه داده جامع و به روز، قابلیت های نظارت بر اخبار و راهی برای به اشتراک گذاری فایل ها و بررسی کردن میزان پیشرفت پروژه ها کاملا در روابط عمومی ضروری هستند.


خیلی خوب است که فرد به سایر قابلیت ها هم دسترسی داشته باشد اما هزینه اش زیاد است. با این وجود مهمترین عنصر روابط عمومی موثر، فرد یا گروهی است که آن برنامه را پیاده می کند.

رشد سریع ابزار بازاریابی تکنولوژی بازاریابی
فناوری در دو دهه اخیر رشد چشمگیری داشته است. این رشد همچنین منجر به توسعه تعداد ابزار تکنولوژیکی مورد استفاده در بازاریابی و روابط عمومی شده است. این ابزار به افزایش کارآیی کمک می کنند و باعث می شوند بعضی خطاهای انسانی که هنگام جمع آوری داده و تهیه برنامه ها رخ می دهند کاهش یابند.

چرا استفاده بیش از این از تکنولوژی خوب نیست؟
درست است که تکنولوژی کارآیی بازاریابی و روابط عمومی را خیلی بالا برده است اما این می تواند به نقطه کاهش بازده برسد. این امر به خصوص درباره ایجاد روابط صادق است. هنوز دخالت انسان وقتی باید برای هدفی خاص مانند انتشار مقالات و پست های وبلاگ برای مطرح شدن و توضیح بیشتر درباره جواب سوالات با مردم ارتباط برقرار کنیم لازم است.


تکنولوژی جدید برای کارهایی مانند انتشار در رسانه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل و گزارش لازم است. با این وجود اگر با بودجه محدود کار می کنید بسیاری از این ابزارها غیر ضروری هستند. بهتر است از چه ابزراهایی استفاده کنید و چه زمانی دخالت انسان لازم است؟

به چه ابزارهایی نیاز دارید؟
مقاله ای از Chief Marketer به بررسی مشکل شرکت های بزرگی می پردازد که می خواهند با استفاده از بیش از 91 ابزار و نرم افزار مختلف کارآیی خود را افزایش دهند. علاوه بر این در این مقاله نوشته شده است که بیش از 6500 ابزار بازاریابی وجود دارد و نشانه ای از کاهش این تعداد دیده نمی شود.


این باعث شده است کارآیی این شرکت ها با ابزارهایی که اطلاعات نا مربوط به آن ها می دهند پایین بیاید. این نشان می دهد که استفاده از ابزارهای بیشتر لزوما بهتر نیست.


برای پیدا کردن ابزاری که واقعا به آن نیاز دارید باید دنبال چیزی بگردید که سه برابر سرمایه گذاری تان به شما سود می دهد. با یادگیری از خطاهای گذشته اکنون شرکت ها دنبال ابزارهای جامعی هستند که به آن ها کمک می کند به صورت کارآمدتر به اهدافشان دست یابند.

دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید
برنامه
بازاریابی و روابط عمومی شما به ابزارهایی نیاز دارد و شما باید آن هایی که برای سازمان شما مناسب هستند را گلچین کنید. به خاطر داشته باشید که روابط عمومی، تجارتی رابطه مدار است پس برنامه شما همانقدر که به ابزار نیازمند است به کارآموز هم نیاز دارد.


نویسنده: دونا سنت جین کونتی
مترجم: حنانه باقریان

منبع:  www.business2community.com
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سئو پی آر و اهمیت محتوا در سایت کسب‌وکارهای کوچک


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  معرفی کتاب جدید رئیس پیشین شرکت نفتی «بریتش پترولیوم»/ کتاب «بساز، بیندیش، تخیل کن»


  اهداف، وظایف و انتظارات شورای اطلاع رسانی استان گلستان تشریح شد


  ایمیل‌های زاکربرگ نشان می‌دهد که چرا فیسبوک اینستاگرام را خرید


  تأثیر پاندمی کرونا بر دیجیتالی شدن اقتصاد آلمان


  دیدار مدیرکل روابط عمومی واطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون تنیس


  انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره هنر مقاومت


  روابط عمومی در مقابل روزنامه نگاری


  رهبران صنعت از روابط عمومی چه سودی می برند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی