درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 22:30   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41623صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 16 بهمن 1398 - 08:18
خبرنگار نیمه وقت کیست؟
در آغاز قرن 21 با وجود خطرات احتمالی و پایین بودن دستمزدها تعداد خبرنگاران نیمه وقت افزایش یافته است زیرا بسیاری از سازمان های خبری تعداد کارمندان خود را کاهش داده اند که هزینه ها را به حداقل برسانند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به بیان ساده خبرنگار نیمه وقت، روزنامه نگاری آزاد است که در مکان هایی کار می کند که به دلایلی کارمندان کانال های تلویزیونی نمی توانند کار تمام وقت داشته باشند.


بعضی وقت ها موضوع خیلی ساده است: کانال تلوزیونی می خواهد در هزینه صرفه جویی کند، برای همین به جای داشتن گروه کامل شامل خبرنگار، اپراتور، ویرایشگر و حتی دفتر خبرنگاری، تهیه کنندگان تصمیم می گیرند فقط با یک نفر همکاری کنند.


به همین صورت در حالیکه بعضی خبرنگاران برای ثابت بودن و در دسترس بودنشان حقوق ثابت دریافت می کنند، خبرنگاران نیمه وقت مستقل کار می کننند و می توانند یک مطلب را به چند کانال تلویزیونی بفروشند.


برای اینکه خبرنگاران نیمه وقت بتوانند بدون مانع با کانال های تلویزیونی کار کنند باید مهارت هایی در زمینه های عکسبرداری، نوشتن متن، مصاحبه، ویرایش متن، صدابرداری، تیتراژ و البته بارگذاری را نیز داشته باشند.


درست است که فهرست الزامات بلند است اما حتی اگر همه چیز را بلد نیستید شروع به کار کنید زیرا میل به پیشرفت است که مهم است.


تجربه کار به عنوان خبرنگار نیمه وقت می تواند برای خبرنگاران مبتدی برای کسب مهارت ها و پیدا کردن شغل در آینده مفید باشد. بعضی خبرنگاران نیمه وقت بدون اینکه ادعایی در این زمینه داشته باشند برای آژانس های خبری کار می کنند.


در این کار نوعی خطر هم همیشه وجود دارد. گاهی این خبرنگاران برای عکسبرداری یا فیلمبرداری صحنه هایی خاص خطر می کنند.


در آغاز قرن 21 با وجود خطرات احتمالی و پایین بودن دستمزدها تعداد خبرنگاران نیمه وقت افزایش یافته است زیرا بسیاری از سازمان های خبری تعداد کارمندان خود را کاهش داده اند که هزینه ها را به حداقل برسانند.


StringersHub با خبرنگاران نیمه وقت دورترین نقاط کره زمین همکاری می کند. در مناطقی که حملات تروریستی و حوادث طبیعی اتفاق می افتد و حتی در مکان هایی که مقدار اخبار برای حضور دائمی خبرنگاران کافی نیست. خبرنگاران ما در مکان هایی حضور دارند که مسئولان به کانال های تلویزیونی اجازه فیلمبرداری نمی دهند یا به دلایل دیگر خبرنگاران نمی توانند اخبار را پوشش دهند.


حتی در چنین شرایط خارق العاده ای هم گروه ما می تواند خبرنگاران نیمه وقت را برای انتشار داستان و اخبار انحصاری جذب کند.
 

مترجم: حنانه باقریان
منبع: https://medium.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد