درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 11:33   

مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش

  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران

  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


ادامه ادامه مطلب سه

دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان

  دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مبارزه کارآفرین اینترنتی با اخبار غلط و ناامنی‌های سایبری
  تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک
  مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی: روابط عمومی ها برای انعکاس خدمات دولت نیازمند حمایت ویژه هستند
  ترامپ همه مناظره با جو بایدن را در یک عکس به تصویر کشید
  چهار ویژگی برای روابط عمومی بانک مرکزی
  آشنایی با روابط عمومی
  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش
  ششمین کنفرانس بین المللی ارتباطات و مطالعات رسانه ای
  برگزاری چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا
  ستایش حقیقت در زمانه اخبار جعلی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41607صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 12 خرداد 1399 - 08:11
هوش مصنوعی و نگارش: چطور خود را با آینده سازگار کنیم
تکنولوژی به خصوص در زمینه نگارش محتوا مدام حوزه هوش مصنوعی را گسترش داده است. این تکنولوژی فوق العاده به شما ابزارهایی استراتژیک می دهد که بتوانید محتوای بهتری بنویسید. باید ببینیم آینده برای هوش مصنوعی چه به ارمغان خواهد آورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با پیشرفت های جدید هوش مصنوعی و روابط عمومی ما اکنون به ابزارها و استراتژی هایی مجهزیم که نگارش محتوای بهتر را ممکن می سازند. برنامه های هوش مصنوعی ای داریم که نگارش انسان را تقلید می کنند و محتوایی که برندها تولید می کنند را بهبود می بخشند.


آیا این به آن اندازه که به نظر می رسد خوب است؟ هوش مصنوعی برای برند شما چه می تواند بکند؟ محدودیت های این تکنولوژی چیست؟ بیایید از نزدیکتر این موضوعات را بررسی کنیم و پاسخ این سوالات را بیابیم.


هوش مصنوعی چیست؟
آنطور که تکنوپدیا تعریف می کند، هوش مصنوعی "حوزه ای در علم کامپیوتر است که بر ساخت ماشین هایی هوشمند تاکید دارد که مانند انسان ها کار می کنند و واکنش نشان می دهند". این تعریف شاید ابتدا این تصویر را به ما بدهد که ربات ها دارند دنیا را تحت کنترل می گیرند اما واقعیت خیلی ساده تر است و اینقدر ترسناک نیست.


در حقیقت هوش مصنوعی چیزی است که بدون فکر هر روزه از آن استفاده می کنیم. از تشخیص صدای موبایلتان گرفته تا چت بات های خدمات مشتریان که با سوالات ساده سر و کار دارند، هوش مصنوعی زندگی را آسان تر می کند.


در سال های اخیر در پیشرفت هوش مصنوعی جهش هایی را دیده ایم—به خصوص آن هایی که صنعت روابط‌عمومی را تحت تاثیر قرار می دهند.


هوش مصنوعی به متخصصان روابط عمومی در زمینه های متفاوتی کمک می کند. اول از همه هوش مصنوعی به ما کمک می کند کارهای آسان مانند برنامه ریزی رسانه ها و کارهای ساده اداری را به طور خودکار انجام دهیم. همچنین به ما کمک می کند در مقدار بسیار زیاد اطلاعات جستجو کنیم و بهترین استراتژی ها را در زمینه های بازاریابی اینفلوئنسر، رسانه های اجتماعی یا دسترسی رسانه ای تعیین کنیم.


این ما را به جدیدترین حوزه هوش مصنوعی هدایت می کند: نگارش محتوا


در گذشته نگارش محتوا به محتوا نویسان و تولید کننده های محتوا سپرده می شد. این طرز تفر وجود داشت که خلق محتوا همیشه به دخالت انسان نیاز داشت. با تجزیه و تحلیل میلیون ها مقاله در صدها صنعت و با دانشی گسترده از املا و دستور زبان، هوش مصنوعی به این عرصه پا گذاشته است.


این البته منجر به بسیاری از سوالاتی می شود که پیش از این مطرح کردیم. این تکنولوژی در چه زمینه ای می تواند استفاده شود؟ محدودیت های آن چیست؟ بیایید نگاهی دقیق تر به تکنولوژی هوش مصنوعی حال حاضر بیندازیم و پاسخ آن ها را بیابیم.


افق هوش مصنوعی و نگارش محتوا چیست؟
هوش مصنوعی قابلیت های فوق العاده ای دارد— می توانیم ببینیم که در زمینه روابط عمومی چقدر کار ما را آسانتر کرده است. ما دیده ایم که چطور هوش مصنوعی به خصوص با خنثی کردن خطاهای انسانی، به راحت تر شدن تجارت ما کمک کرده است.


نگارش محتوا هم با این فرقی ندارد. سال ها دیده ایم که چطور چک کننده های املا و دستور زبان خطاهایی که مرتکب شده ایم را اصلاح کرده و کیفیت نوشتار ما را بهبود بخشیده اند و با آتو-کامپلیت روی موبایل ها و لپ تاپ ها می توانیم ببینیم چطور هوش مصنوعی فرآیند نوشتن ما را سرعت بخشیده اند.


تعجبی ندارد که هوش مصنوعی همراه با زمانه پیشرفت کرده است. اما آیا معنی این امر این است که این تکنولوژی آمادگی این را دارد که مسئولیت تمام امور نوشتاری شما را بر عهده بگیرد؟ بگذارید بر آنچه تا کنون می دانیم نگاهی بیندازیم.


محدودیت های نگارش هوش مصنوعی
مانند هر چیز دیگر، نگارش هوش مصنوعی از "عالی" فاصله دارد. اگرچه هوش مصنوعی می تواند لحن و تم متن را از چند خط متن بگیرد و چند پاراگراف بنویسد هنوز هم خطاهایی فاحش دارد. نیویورکر اخیرا آزمایشی انجام داد که ببیند آیا هوش مصنوعی می تواند مقاله ای با رعایت ستانداردهای بالای این مجله خلق کند؟ با یک ابزار هوش مصنوعی به نام GPT-2، آن ها اطلاعات ضروری را دادند و این ابزار مقاله ای تولید کرد.


سوال بزرگ این است که آیا این مقاله آماده چاپ بود؟
در آخر آن ها فهمیدند که اگرچه تکنولوژی هوش مصنوعی می توانست از لحاظ دستوری جمله های صحیحی بسازد، توانایی و مهارت استدلال و مفهوم سازی را ندارد. این ها برای خلق محتوا، به خصوص وقتی می خواهید برای نیویورکر مقاله بنویسید هر دو مورد بسیار مهم هستند. به نظر می رسد کارمندان نویسنده نیویورکر لازم نیست نگران شغل خود باشند.


اما حتی بدون توانایی استدلال و مفهوم سازی به خوبی انسان ها، هوش مصنوعی همچنان ظرفیت هایی دارد که می تواند به خلق محتوا کمک کند.


بهترین کاربردهای هوش مصنوعی
اکنون اکثر برندها از هوش مصنوعی برای جستجو در داده ها برای خلق محتوا استفاده می کنند. مثلا واشنگتن پست از هوش مصنوعی برای جستجو در امتیازات ورزشی استفاده کرده و مقاله هایی نوشته که بازی های محلی را خلاصه می کنند. همچنین از این داده ها برای پست توئیتری استفاده کرده است. ال ای تایمز از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده های مربوط به زلزله ها استفاده کرده و در سرتاسر دنیا مقالات خبر فوری زلزله ها را منتشر کرده است.


این مقالات که بر اساس داده و با کمک هوش مصنوعی خلق می شوند مزیت هستند. فشار را از روی کارمندان نویسنده بر می دارند و به سایت های تولید محتوا کمک می کنند اطلاعات مهم را در اسرع وقت پخش کنند.


کاربردهای محتمل این تکنولوژی بی انتها هستند. به شرکت هایی فکر کنید که مقدار زیادی داده در روز تولید می کنند. بدون هوش مصنوعی مقدار بیشتری زمان طول می کشید که داده را تحلیل کنند و این کار می توانست خطای جا انداختن برخی نکات کلیدی را به همراه داشته باشد.


نتیجه گیری
به خصوص برای محتوای دارای کیفیت بالا که لازم است استانداردهای بی عیب و نقص داشته باشد، اینکه برندها در آینده نزدیک تنها به هوش مصنوعی تکیه کنند غیرمحتمل است.


حتی با استفاده از هوش مصنوعی برای نگارش مقالات، برندها برای اطمینان یافتن از رعایت استانداردها به حراست نیاز دارند. می شود با اطمینان گفت خیلی مانده است که ما همه کارهای تولید محتوای خود را به هوش مصنوعی بسپاریم. با این وجود برای خلق محتوای بر اساس داده که در آن واقعیت ها اولویت دارند، هوش مصنوعی یک مزیت به حساب می آید.


حالا که می دانیم در هوش مصنوعی چه خبر است، به ابزارهایی که می توانید در نگارش محتوا از آن ها استفاده کنید نگاهی بیندازیم:


Article Forge
این ابزار هوش مصنوعی هر عنوانی را می گیرد و آن را به مقاله تبدیل می کند. چطور این کار را می کند؟ وقتی عنوان و کلمه کلیدی خود را وارد می کنید، تمام محتواهای آنلاین مربوط را جمع می کند و آن اطلاعات را به یک مقاله منحصر به فرد تبدیل می کند. این ابزار حتی می تواند با ترکیب تاکتیک های SEO شما را از دیگران متمایز کند.


Grammarly
این ابزار برای شما مقاله نمی نویسد اما هوش مصنوعی و اجزای یادگیری ماشینی آن به شما کمک می کند محتوای بهتری بنویسید. برای خطاهای املایی و دستوری به شما هشدار می دهد و پیشنهادهایی برای بهبود متن می دهد.


Scoop.It
این ابزار که مجهز به دانش بهترین رویکردهای بازاریابی محتوا و توانایی تحلیل کارایی محتوای شماست برای این طراحی شده است که به شما بهترین پیشنهادات و پیش بینی ها را درباره محتوا بدهد. با بینش ها و نصایح تازه به شما دانش مورد نیاز برای سازگاری استراتژی خود بر اساس نیازهای حال حاضر را می دهد. شما می توانید حتی آن را روی گزینه "انتخاب محتوای مرتبط" تنظیم کنید و محتوا را بین مخاطبان خود پخش کنید.


Word.Ai
آیا محتوایی دارید که خیلی از آن خوشتان نمی آید اما وقت ندارید مجددا روی آن کار کنید؟ مقاله را به سیستم Word.Ai بسپارید و آن برایتان مقاله ای جدید می نویسد. این به خصوص زمانی به کمک تان می آید که مقاله ای دارید که نمی خواهید به خاطر محتوای تکراری الگوریتم گوگل یا Copyscape را در خطر قرار بدهد.


Wordsmith
این ابزار هوش مصنوعی که ساخته Automated Insights است محتوای شما را می گیرد و روایتی از آن می نویسد. چه داده ای درباره ساختار سازمان یا اهداف آن داشته باشید و چه نداشته باشید، این ابزار این اعداد را می گیرد و روایتی خوب تحویل شما می دهد. شرکت هایی مانند The Associated Press و یاهو از این تکنولوژی استفاده کرده اند و این ابزار با داده ها هزاران مقاله تولید کرده است.

تکنولوژی به خصوص در زمینه نگارش محتوا مدام حوزه هوش مصنوعی را گسترش داده است. این تکنولوژی فوق العاده به شما ابزارهایی استراتژیک می دهد که بتوانید محتوای بهتری بنویسید. باید ببینیم آینده برای هوش مصنوعی چه به ارمغان خواهد آورد.


نویسنده: وندی مارکس
مترجم: حنانه باقریان

منبع: www.publicrelationstoday.com
 منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  آشنایی با راه‌های حفظ اعتبار در فعالیت‌های آنلاین


  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  انتصاب سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی


  رسانه کماکان بستر شناخت جامعه


  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست


  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد


  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی