درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 مهر 1399 - 22:23   

فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد

  فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

«آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»

  «آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»


ادامه ادامه مطلب سه

جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور

  جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد
  ربودن دل‌ها به آگاهی و صدق
  میزگرد/ رسانه و روابط‌عمومی؛ در برابر هم یا برابر هم
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: در برخی دستگاه های اجرایی نگاه تخصصی به روابط عمومی وجود ندارد
  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران
  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند
  تبلت های اهدایی بانک رفاه کارگران به دانش آموزان سیستانی رسید
  حمایت از ورزش در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه کارگران است
  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد
  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41589صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 12 بهمن 1398 - 17:27
چگونه سپاسگزار زندگی باشیم
نیاز و موقعیت هر انسان متفاوت است. اصلا مسابقه ای در کار نیست. همه ما بر اساس وضعیت بسیار خاص هر کدام مان، مشغول زندگی و تکاپو هستیم.
  

1- زندگی مسابقه بین من با دیگران نیست
نیاز و موقعیت هر انسان متفاوت است. اصلا مسابقه ای در کار نیست. همه ما بر اساس وضعیت بسیار خاص هر کدام مان، مشغول زندگی و تکاپو هستیم.

2- همه چیز می تواند بدتر گردد
شاد بودن خودمان را انکار نکنیم فقط به خاطر اینکه دیگران ممکن است از ما شادتر باشند.

3- خیلی از رسوم ما از دل بدبختی ها سر برآورده اند
دنیا پر از بدی، ناهنجاری، تحقیر، بدشانسی و بی عدالتی است. خیلی از آنها مستقیم و سخت، زندگی ما را گاهی فلج هم می سازد.

مرگ مادربزرگ من و شرم از اینکه به اندازه کافی به سراغش نرفتم به من و بقیه اعضای خانواده یاد داد که قدر همدیگر را بیشتر بدانیم.

4- خواستنی های دلخواهم را ندارم ولی خوشبختم از هر چه که دارم
درصد کمی از بشر هرچه که بخواهند برای شان مهیا است. خیلی ها هم هستند که بیشتر از ما شانس و موقعیت و حمایت در زندگی دارند. ما بدون آنکه خودمان را بفریبیم یا سرزنش کنیم در درجه اول، شایسته است هر آنچه که داریم را قدر بدانیم و بعد آنها را سکویی بسازیم برای خواسته های بیشتر …

5- هر چه که در زندگی داریم مهم است
لیستی از خوشی های کوچک تان فراهم کنید. به سادگی خواهید دید که تفاوت ارزش بین داشتن یک گپ صمیمی به همراه صرف چای یا قهوه با یک آرزوی به نظر بزرگتر نیست. چون نتیجه هر توقع را باید در ایجاد خشنودی و ارامش بسنجیم.

اگر ذهن مان را تربیت کنیم غذای خوشمزه ایی که در خانه مادرمان می خوریم را قدردان باشیم، سریال تلویزیونی که منتظر اپیزود جدیدش هستیم را مطبوع بیابیم و یا همه توقعات ساده ایی که هر روز برآورده می شود را اینگونه ببینیم لبخندهای کوچک مدام بر در صورت مان نقش می بندد.

6- همه جا صحبت از این حق هست که باید همه چیز داشته باشیم
این روزها همه می توانند سطح استاندارد زندگی بقیه مردم جهان را ببینند و این باعث ایجاد دلتنگی مداوم می شود از اینکه چرا من همه چیزهایی که می بینم را ندارم؟

یک قرار جهانی به راه افتاده است که مبادا از غافله بیشتر داشتن عقب بیفتم. مبادا جزو آنهایی باشم که این یا آن را ندارند. این توقعات واقعی و نفسگیر و حقیقی است ولی اگر بدانیم در این مسابقه عظیم برای بیشتر خواستن، خیلی از ما به ناگزیر جا خواهیم ماند رنج ناخواسته ایی را فراهم می کنیم.

آدم هایی که قدرت تشخیص این شتاب و موج همه گیر را دارند بهای اصلی را به آنچه که دارند می دهند. بدون اینکه از تلاش شان برای رسیدن به زندگی بهتر بکاهند. اصل را بر این بگذاریم که هر چه قدر توانستیم از این باغ زیبای زندگی بچینیم غنیمت است و خشنودیم.

7- همه چیز می تواند تغییر کند
این اصل ماندگار در حیات است. هیچکدام از ما انسانها در وضعیتی که بودیم نخواهیم بود. خیلی از ما اصلا نخواهیم بود.

8- از هر انسانی با هر رفتاری که نسبت به من دارد می‌توانم چیزی بیاموزم
اینکه احساس کنیم بعضی ها کارشان تخریب و اذیت است هم واقعی است و هم طبیعی ولی یاد گرفتن این اعتقاد که هر بار یک نفر حق مرا پایمال می کند و مثلا صف را رعایت نمی کند آدم عوضی نیست. او فقط پریشان و شتابزده روزگار می گذراند.

چقدر خوب است از طریق رفتار وی متوجه شویم صبوری از درد و اذیت خودم و دیگران خواهد کاست. این شیوه قضاوت نسبت به دیگران را نمی شود آسان به دست آورد. ولی وقتی به آن دست یافتیم خشنودتر خواهیم بود.

9 – زندگی خودش به تنهایی یک هدیه جهانی است
به عنوان انسان متولد شدن و داشتن هوش و حواس و فکر و خیال و هویت و عاطفه، یک اتفاق نادر در بین میلیونها کهکشان اطراف ماست. ما پیچیده ترین فراورده حیات بر روی سیاره زمین هستیم و نتیجه بیش از سه میلیارد سال تطبیق و بقا… ترکیب بی نظیری که به خودی خود یک هدیه جهانی است. قدرش را بدانیم و آن را با چیزهایی که نداریم و نمی توانیم به دست بیاوریم مخدوش نسازیم.

منبع: https://tinybuddha.com/blog/9-things-grateful-people-believe
https://marde-rooz.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برون سپاری خدمات در سازمان‌ها


  نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی


  درس‌هایی از مسوولیت اجتماعی شرکتی


  پیام های ارتباطی غیر کلامی


  ویژگی های یک متخصص حرفه ای روابط عمومی


  مذاکره موفق برای فروش


  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در انتظارش بودند


  اپل یک اپلیکیشن پادکست محبوب را خرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی