درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 مهر 1399 - 21:15   

پیام های ارتباطی غیر کلامی

  پیام های ارتباطی غیر کلامی


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

«آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»

  «آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»


ادامه ادامه مطلب سه

جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور

  جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد/ رسانه و روابط‌عمومی؛ در برابر هم یا برابر هم
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: در برخی دستگاه های اجرایی نگاه تخصصی به روابط عمومی وجود ندارد
  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران
  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند
  تبلت های اهدایی بانک رفاه کارگران به دانش آموزان سیستانی رسید
  حمایت از ورزش در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه کارگران است
  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد
  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست
  رسانه کماکان بستر شناخت جامعه
  روزی که «شرق» منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41588صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 12 بهمن 1398 - 17:13
ژاپنی ها درستکارترین مردم جهان
اغلب مردم وقتی گوشی تلفن همراه شان گم می ‌شود، نگران گوشی از دست رفته و هزینه جایگزینی آن می شوند. ضمن اینکه بازیابی اطلاعاتی که در گوشی قبلی شان داشتند دشوار و زمانبر است. اما در ژاپن، 83 درصد از مردم در صورت گم شدن گوشی ناراحت نمی شوند، زیرا می دانند که خیلی زود پیدا خواهد شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اغلب مردم وقتی گوشی تلفن همراه شان گم می ‌شود، نگران گوشی از دست رفته و هزینه جایگزینی آن می شوند. ضمن اینکه بازیابی اطلاعاتی که در گوشی قبلی شان داشتند دشوار و زمانبر است. اما در ژاپن، 83 درصد از مردم در صورت گم شدن گوشی ناراحت نمی شوند، زیرا می دانند که خیلی زود پیدا خواهد شد.
 
 به گزارش پلیس توکیو، طی سال 2018 در این شهر 14 میلیون نفری، بیش از 545 هزار کارت شناسایی گم شده با تحویل به ماموران پلیس پیدا شده اند. این تعداد معادل 73 درصد کل کارت های مفقودی است. همچنین 130 هزار گوشی تلفن همراه، معادل 83 درصد کل مفقودی‌ ها توسط پلیس به صاحبان آنها تحویل داده شده و 65 درصد کیف پول‌ های گم شده که بالغ بر 240 هزار کیف بوده، پیدا شده‌اند.
 
 دو نکته جالب اینکه این درصد از کشفیات تنها در روز نخست مفقود شدن آنها رخ داده است. دوم این که توکیو از نظر مردم ژاپن شهری است که مردم آن بیشترین فاصله را با ارزش ‌های اخلاقی و مذهبی پیدا کرده ‌اند.
 
 گذشته از ارزش‌ های فرهنگی و مذهبی، ماموران پلیس مهم ترین عامل رواج درستکاری در میان ژاپنی ‌ها می باشند. نتایج مقایسه دو شهر توکیو و نیویورک نشان می دهد که 88 درصد گوشی های تلفن همراه گم شده در پایتخت توکیو به ماموران پلیس تحویل داده شد، ولی این درصد در نیویورک تنها 6 درصد است. این نسبت در مورد کیف پول 80 به 10 درصد بوده است.
 
 مارک دی وست، استاد دانشگاه میشیگان آمریکا که این بررسی تطبیقی در مورد جامعه ژاپن را انجام داده معتقد است اقدام ژاپنی‌ ها در بازگرداندن اقلام گمشده به صاحبانشان بیش از آن که ریشه در صداقت بالای آنها داشته باشد، ناشی از ارزش‌ ها و هنجارهای سنتی این جامعه است.
 
 همچنین کازوکو بِرنز، استاد دانشگاه برکلی آمریکا که به مطالعه تطبیقی تفاوت‌ های تربیت کودکان در ژاپن پرداخته، خاطرنشان می‌کند: برای ژاپنی ‌ها انجام دادن کاری برای کسی یک پاداش آتی دارد و این رویکرد ریشه در تعلق به جمع و جمع ‌گرایی گسترده دارد که مهم ترین عامل سلامت روان در میان ژاپنی ‌هاست.
 
 منبع: iranjavan

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برون سپاری خدمات در سازمان‌ها


  نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی


  درس‌هایی از مسوولیت اجتماعی شرکتی


  پیام های ارتباطی غیر کلامی


  ویژگی های یک متخصص حرفه ای روابط عمومی


  مذاکره موفق برای فروش


  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در انتظارش بودند


  اپل یک اپلیکیشن پادکست محبوب را خرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به