درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 12 تیر 1399 - 16:54   

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت

  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه تماس تصویری «گوگل میت» در رقابت با زوم

  برنامه تماس تصویری «گوگل میت» در رقابت با زوم


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ

  کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی هیات والیبال شهرستان چالوس معرفی شد
  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت
  نقش شبکه‌های اجتماعی در شکل‌دهی افکار عامه در افغانستان
  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها
  گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی
  انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج برگزار می شود
  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟
  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد
  تجلیل از مقاله برتر مسوول روابط عمومی و آموزشی فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران
  دیدار مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با رئیس دادگستری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41581صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 18 بهمن 1398 - 09:34
منشور پروژه
منشور پروژه، سندی است که بطور رسمی وجود یک پروژه را مجاز می داند. این مدیر پروژه را مجاز به استفاده از منابع برای دستیابی به اهداف پروژه می کند.
  

منشور پروژه بطور رسمی پروژه را شروع می کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هنگام شروع یک پروژه مهم است که منشور پروژه صادر شود. حامی این سند را در ابتدای پروژه صادر می کند.

منشور پروژه، سندی است که بطور رسمی وجود یک پروژه را مجاز می داند. این مدیر پروژه را مجاز به استفاده از منابع برای دستیابی به اهداف پروژه می کند.

این سند یک سند مهم است که به تعریف نحوه سنجش موفقیت پروژه کمک می کند. در واقع، این مهم است زیرا جهت را به پروژه می دهد. این شامل جزئیات نحوه پشتیبانی پروژه از استراتژی شرکت است.

حامی باید بتواند بودجه پروژه را تأمین کند
حامی می تواند سند را صادر کند یا آن مسئولیت را به مدیر پروژه واگذار کند. البته باید در سند مشخص شود که چه کسی مسئولیت تأمین بودجه پروژه را بر عهده دارد.

به عنوان نقطه شروع، در نظر گرفتن معیارهای مدیریت پروژه از قبیل زمان، هزینه، دامنه و کیفیت الزامی است. علاوه بر این، برای ارزیابی اینکه آیا یک پروژه موفقیت آمیز است یا خیر، توجه به دستیابی به اهداف پروژه و پایبندی به استراتژی شرکت مهم است.

یادت باشه
این اتفاق می افتد که یک پروژه از یک برنامه و از منظر بودجه موفق باشد اما از دیدگاه تجاری موفق نباشد.
 

منبع: francescopecoraro

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  تقویم روز ارتباطات/ کشته شدن دو فتو ژورنالیست در جریان تهیه عکس خبری


  ارتباطات اقناعی


  هشت مهارت ضروری برای ارتباطات مردمی


  ارتباطات و روانکاوی


  گزارش برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور


  دومین رویداد گراف‌دی برگزار شد: شفافیت، راهی برای مقابله با بحران در روابط عمومی


  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟


  افغانستان؛ مسئولیت آگهی‌ در مورد مبارزه با کرونا به اداره ارتباطات عامه واگذار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا