درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:01   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41580صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 17 بهمن 1398 - 07:27
فرآیند PPM برای رشد شرکت
PPM یک روند مداوم است. این هدف برای انتخاب و مدیریت بهترین مجموعه پروژه هایی است که به حد ممکن ارزش تجاری ارائه می دهند. علاوه بر این، این یک فرایند پویاست که به مدیریت اجازه می دهد تا در مورد بهترین استفاده از منابع به توافق برسند.
  

اهمیت پشتیبانی مدیریت ارشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هنگامی که یک شرکت تصمیم به اجرای فرآیند
مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) می گیرد، مدیریت ارشد باید از ابتکار عمل پشتیبانی کند. در واقع، برای موفقیت در اجرای فرآیند PPM، داشتن پشتیبانی از مدیریت ارشد بسیار مهم است.

بدین ترتیب PPM به مجموعه ای از فرآیندهای تجاری و پروژه های ترکیبی تبدیل می شود. این فرایندها به شرکتها امکان می دهد که در استفاده از منابع سازمانی کارایی بیشتری داشته باشند.

یک فرآیند در حال انجام و پویا
PPM یک روند مداوم است. این هدف برای انتخاب و مدیریت بهترین مجموعه پروژه هایی است که به حد ممکن ارزش تجاری ارائه می دهند. علاوه بر این، این یک فرایند پویاست که به مدیریت اجازه می دهد تا در مورد بهترین استفاده از منابع به توافق برسند. در حقیقت، PPM کمک می کند تا روی پروژه هایی که قابل دستیابی و هماهنگ با استراتژی شرکت هستند متمرکز شود.

علاوه بر این، به یاد داشته باشید که اگر کلیه پروژه های موجود در نمونه کارها به اهداف استاندارد (به موقع، بودجه و در محدوده) برسند، اما آنها اهداف شرکت را برآورده نمی کنند، شما نیاز به تجدید نظر در روند PPM دارید. در حقیقت، این می تواند بدان معنی باشد که در فرآیند PPM چیزی اشتباه یا مفقود شده است.

برای تصمیم گیری عینی از داده استفاده کنید
برای ایجاد یک فرآیند PPM موثر، داشتن یک بانک اطلاعاتی حاوی اطلاعات مربوط به پروژه ها، پروژه های جاری و گذشته بسیار مهم است. از یک سو، این داده ها به مدیران کمک می کند تا به راحتی داده های کلیدی پروژه را بررسی کنند. از طرف دیگر، این بانک اطلاعاتی به ذینفعان کلیدی اجازه می دهد تا درباره اولویت های پروژه، خاتمه پروژه و غیره تصمیماتی آگاهانه و هدفمند بگیرند.

یادت باشه
غیرممکن است که بتوانید تمام جوانب PPM را در یک سال پیاده سازی کنید. از این رو ، شما باید سعی کنید تا حد ممکن بسیاری از جنبه های PPM را در سال اول خود پیاده سازی کنید و از همه مهمتر از مدیران ارشد سوال کنید که چرا می خواهند یک فرایند PPM را پیاده سازی کنند. در حقیقت، حمایت از مدیریت ارشد در اجرای این روند جدید بسیار مهم است.
 

منبع: francescopecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد