درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41578صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 15 بهمن 1398 - 07:15
صدای شما رسانه پیام شماست
اگر می خواهید ارتباط مستقیمی برقرار کنید و تأثیر مثبتی بر مخاطبان خود داشته باشید، باید به صدای گویندگان خود توجه ویژه ای داشته باشید. وقتی صحبت می کنید، صدای شما مهمترین پیوند بین شما و شنوندگان است. صدای شما رسانه پیام شماست.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگر می خواهید ارتباط مستقیمی برقرار کنید و تأثیر مثبتی بر مخاطبان خود داشته باشید، باید به صدای گویندگان خود توجه ویژه ای داشته باشید. وقتی صحبت می کنید، صدای شما مهمترین پیوند بین شما و شنوندگان است. صدای شما رسانه پیام شماست.

وقتی صحبت می کنید، صدای شما حالت روحی شما را منعکس می کند. شما نمی توانید امیدوار باشید که دیگران را ترغیب کنید یا تحت تأثیر قرار دهید، یا حتی آنها را مجبور به گوش دادن به روشی مثبت کنید، اگر صدای شما سفت و سخت و غیر دوستانه باشد. در حقیقت، چنین صدا می تواند حتی هنگامی که بلندگو مایل به جذب باشد، عقب رانده شود. کیفیت دوستی یک نیاز برای صدای خوب صحبت کردن است.

با صدای خود بازی کنید تا موثرتر باشید
برای به حداکثر رساندن اثربخشی، باید میزان صدای خود را تغییر دهید. اول از همه سخنرانی خود را با استفاده از صدای بلندتر از حد متوسط ​​باز کنید. این به شما فرصتی می دهد تا توجه مخاطبان خود را جلب کنید. سپس، در حین سخنرانی به یاد داشته باشید که به تدریج از پایان جملات کاسته می شود. در حقیقت، این به مخاطب این امکان را می دهد که حتی در آخرین کلمات یا دومین کلمه را در انتهای پیام ها بشنود و تأثیر شما را بر مخاطبان افزایش دهد.

صدا کلید موفقیت شخصی است
یک صدای خوب و کنترل شده یک دارایی در هر تماس با دیگران است. صدای شما شخصیت شما را منعکس می کند. صدای طبیعی که صمیمیت، تزکیه و اقتدار را پیش بینی می کند ابزاری مهم برای موفقیت شخصی است. این می تواند در به دست آوردن تبلیغات، خرید و فروش، جلب احترام دیگران و بهبود فرصت های اجتماعی و همچنین صحبت کردن موثر با مخاطبان کمک کند.

یادت باشه
به نوار خودتان گوش دهید. آیا صدای شما خشن، نفس گیر ، برآمدگی یا نازک به نظر می رسد؟ شما می توانید با آرامش بخشیدن و از بین بردن هرگونه تنشی از صدای خود، آن را بهبود بخشید. این عمدتاً یک عادت است. صدای شما باید دوستی، طبیعی بودن و اعتماد به نفس را منتقل کند و برای گوش ها لذت بخش و دلپذیر باشد.
 

منبع: francescopecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد