درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 14:47   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41577صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 13 تیر 1400 - 10:13
عواملی که می توانند بر ابتکار پروژه تأثیر بگذارند
بسیاری از عواملی هستند که می توانند در یک پروژه تأثیر بگذارند. بنابراین، مدیران پروژه و به طور کلی شرکت ها باید این عوامل را بشناسند تا سریع عمل کنند و موفقیت پروژه را تضمین کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| عوامل زیادی وجود دارد که می توانند بر ابتکار عمل تأثیر بگذارند. پروژه ها تحت تأثیر عوامل داخلی و خارجی سازمان قرار دارند. به عنوان مثال، ذینفعان، دولت، ریسکها و بسیاری از عوامل دیگر بر پروژه ها تأثیر می گذارند.

این عوامل داخلی و خارجی می توانند تأثیر مثبت یا منفی در پروژه داشته باشند. مدیران پروژه باید این عناصر را بشناسند تا به موقع مداخله کنند و از اثرات منفی خودداری کنند یا کاهش دهند.

تأثیرات داخلی بر روی پروژه ها
از جمله تأثیرات داخلی که می تواند بر روی یک پروژه تأثیر بگذارد فرهنگ سازمانی است. فرهنگ سازمانی مجموعه ای از اعتقادات، اصول، ارزش ها و راه های تعامل است که محیط اجتماعی و روانی بی نظیری را در سازمان ایجاد می کند.

علاوه بر این، حاکمیت شرکتی نیز وجود دارد که می تواند بر یک پروژه تأثیر مثبت یا منفی بگذارد:

"مدیریت شرکت ... مجموعه ای از روابط بین مدیریت یک شرکت، هیئت مدیره آن، سهامداران آن و سایر ذینفعان را شامل می شود. مدیریت شرکت همچنین ساختاری را فراهم می کند که از طریق آن اهداف شرکت تعیین شده و وسایل دستیابی به آن اهداف و نظارت بر عملکرد تعیین می شود."

یکی دیگر از عوامل داخلی می تواند وجود نرم افزار باشد. در حقیقت، وجود یا نبودن نوع خاصی از نرم افزارها از جمله برنامه ریزی ابزارهای نرم افزاری، رابط های وب، سیستم های خودکار و غیره می تواند در پروژه ها تأثیر داشته باشد.

سرانجام، دسترسی به منابع نیز مطمئناً می تواند در پروژه ها تأثیر داشته باشد. مثالها شامل محدودیت های پیمانکاری، ارائه دهندگان مصوب و توافق نامه همکاری است.

تأثیرات خارجی در پروژه ها
از جمله تأثیرات خارجی که می تواند روی یک پروژه تأثیر بگذارد، شرایط بازار است. در واقع، مدیران و سازمان های پروژه همیشه باید از هرگونه تحولات بیرونی و شرایط بازار آگاه باشند. علاوه بر این، در صورت لزوم، آنها باید آماده پاسخگویی و تغییر سریع برنامه ها باشند.

تأثیرات اجتماعی و فرهنگی که شامل فضای سیاسی می شود، می تواند بر یک پروژه تأثیر بگذارد. در حقیقت، از دیدگاه پروژه توسعه، این عوامل به محیط عدم قطعیت در بازگشت سرمایه کمک می کند. بی ثباتی سیاسی ممکن است منجر به تغییر مکرر دولت ها یا تحریک ناگهانی سیاست ها شود. در نتیجه، این امر بر روی موفقیت موفق اهداف پروژه تأثیر منفی خواهد گذاشت.

سرانجام، عوامل قانونی شامل عدم وجود سیستمهای نظارتی مناسب، میزان و روشهای مالیات، نقش دادگاههای محلی در داوری و غیره می توانند یک پروژه را مسدود یا به تأخیر بیاندازند.

یادت باشه
بسیاری از عواملی هستند که می توانند در یک پروژه تأثیر بگذارند. بنابراین، مدیران پروژه و به طور کلی شرکت ها باید این عوامل را بشناسند تا سریع عمل کنند و موفقیت پروژه را تضمین کنند.
 

منبع: francescopecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد