درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 26 شهریور 1400 - 10:46   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال
  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند
  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند
  فرایند حل مسئله
  محیط‌کار قرن ۲۱
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اپل از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایش رونمایی کرد
  سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات امکانی برای مطالبه گری قانونی مردم است
  عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41572صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 19 شهریور 1400 - 15:46
اثرات جملات قصار در روابط
برای اثرپذیری جملات مثبت از جهت ارتباطات، باید طبق همان جملات راهی را در نظر بگیریم و آرام آرام خود را در آن راه قرار داده و در آن حرکت کنیم و البته باید سعی مان بر این باشد که به همان میزان که نکات مثبت خود را می بینیم به نکات مثبت اطرافیان نیز نگاه کنیم و به رفتارهای توام با خرد و دانش آنان که اتفاقا مثبت نیز می تواند باشد احترام گذاشته و با بیان آن به فرد مخاطب، او را نیز بیشتر در این مسیر مثبت قرار دهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تمام ماهیت و زندگی انسان بر اساس افکار و برنامه ریزی های ذهنی او شکل می گیرد و انسان به این باور رسیده است که با سعی در افکار مثبت می تواند روند بهتری را نیز در زندگی خود پیش بگیرد.
 
 حال اگر این تفکر را داشته باشیم که تکرار جملات مثبت به تنهایی نمی توانند اثر مثبتی بر روی روان ما داشته باشند و صرفاً فرد را وادار می کنند مانند طوطی کلماتی را بیان کند که هیچ اثر روانی ندارد، قطعاً در اشتباه هستیم.
 
 اگر فردی روز خود را با دشنام، دعوا و یا حرف هایی که بار منفی دارند آغاز کند قطعاً تمام انرژی روانی خود را معطوف به سمت بار منفی، وضعیت کسالت آور و احساس ناخوشایند سوق است.
 
 به همان میزان تکرار جملات مثبت نیز هر چند از روی ادب و احترام باشد می تواند در روحیه، احساس و شخصیت فرد و همچنین انرژی مثبت و رو به رشد او تاثیر داشته باشد و روزی سرشار از شادی و شعف را به وجود آورد.
 
 پیشنهادِ اثرگذاران در حوزه های اجتماعی و ارتباطی امروزه این است که اگر ما بتوانیم فهرستی از نکات مثبت خود تهیه نموده و از افرادی که با آنها معاشرت های طولانی داریم و آنها ما را می شناسند بخواهیم، نکات مثبتی که از ما می دانند را برایمان شرح دهند، این خود موجب می شود که احساس خوشایندی به خود و فعالیت های مثبت مان بیشتر پیدا کنیم.
 
 پس برای اثرپذیری جملات مثبت از جهت ارتباطات، باید طبق همان جملات راهی را در نظر بگیریم و آرام آرام خود را در آن راه قرار داده و در آن حرکت کنیم و البته باید سعی مان بر این باشد که به همان میزان که نکات مثبت خود را می بینیم به نکات مثبت اطرافیان نیز نگاه کنیم و به رفتارهای توام با خرد و دانش آنان که اتفاقا مثبت نیز می تواند باشد احترام گذاشته و با بیان آن به فرد مخاطب، او را نیز بیشتر در این مسیر مثبت قرار دهیم.
 
 در آخر اینکه بدانیم بیان جملات مثبت روزانه به عنوان شکرگزاری و سپاسگزاری از آنچه که هستیم، آنچه که به دست آورده ام، آنچه که دوستانمان به ما لطف داشته اند و آنچه که لطف پروردگار بوده است نیز، همه و همه باعث احساس خوشایندی در آغاز هر لحظه از زندگی ما می تواند باشد.
 
 پس در طول زندگی و  در روابط خود با دیگران، باید به تمامی نکات گفتاری و رفتاری خود و دیگران، توجه نمود و امواج مثبت ساطع شده را منعکس و متقابلا از آنان جذب نمود.

 

منبع: francescopecoraro

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  هفت روش برجسته برای عبور از بحران


  عکس برگزیده مسابقه عکاسی روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


  طراحی مجلات یا گرافیک مطبوعاتی


  8 روش حفظ ارتباط بین فردی قدرتمند


  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


  محیط‌کار قرن ۲۱


  اپل از پیشرفته‌ترین گوشی‌هایش رونمایی کرد


  فرایند حل مسئله


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی