درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 آبان 1400 - 02:57   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد


ادامه ادامه مطلب سه

پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا

  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارایه توضیحات کافی جایگزین در ارتباطات
  آشنایی با روابط عمومی
  با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال 2021
  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها
  همگامی با انتظارات مشتری
  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران
  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا
  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41567صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 9 تیر 1400 - 08:52
تاثیر جهانی شدن بر روابط عمومی
کارآموزان روابط عمومی باید برای اجرای روابط عمومی ای که از لحاظ فرهنگی و محلی قابل قبول باشد بر موانع زبانی و تفاوت های اجتماعی غلبه کنند. تفاوت در نحوه زندگی، رسوم، ارزش ها و فرهنگ ها تنها چالش نیست. جنبه های منحصر به فرد محلی، سیاسی، اقتصادی و ساختا های صنعتی نیز مهم اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک فشار اجتماعی که آینده روابط‌عمومی را تحت تاثیر قرار می دهد جهانی شدن است. هر روز مردم زمین به هم نزدیکتر می شوند. اقتصاد کشورها به صورتی اجتناب ناپذیر به هم متصل است. پیشرفت تکنولوژی ارتباطات باعث شده است ما فورا از آنچه در آنسوی جهان اتفاق افتاده است با خبر شویم. پیشرفت حمل و نقل باعث شده است بتوانید مسیری که مادربزرگ ها و پدربزرگ ها در طول هفته ها و ماه ها می رفتند در طول چند ساعت بروید.


با جهانی شدن تجارت بیشترین مخاطبانی که کارآموزهای روابط عمومی را جذب می کنند، افرادی از روسیه، چین، هند، آمریکای لاتین و اروپا هستند.

 

کارآموزان روابط عمومی باید برای اجرای روابط عمومی ای که از لحاظ فرهنگی و محلی قابل قبول باشد بر موانع زبانی و تفاوت های اجتماعی غلبه کنند. تفاوت در نحوه زندگی، رسوم، ارزش ها و فرهنگ ها تنها چالش نیست. جنبه های منحصر به فرد محلی، سیاسی، اقتصادی و ساختا های صنعتی نیز مهم اند.


این نیروها در ترکیب با هم به ما حسی از به هم پیوسته بودن داده است. این امر، جهانی از فرصت ها را بر متخصصان روابط عمومی گشوده است. هدف قرار دادن مخاطبان و مطالعه درباره آن ها از همیشه آسان تر است. جهانی شدن همچنین باعث شده است کارآموزان روابط عمومی با چالش هایی روبرو شده و تصمیمات سختی بگیرند.

 

به لطف دسترسی جهانی به ارتباطات دیجیتال، اکنون بحران می تواند فورا گسترش یابد. اینترنت موجب شده است هر کس با هدفی که در ذهن دارد یک ناشر شود. برای سازمان ها شناسایی تهدیدهای احتمالی سخت تر شده است.


چین بازاری در حال رشد است که تحت تغییرات سیاسی، اجتماعی و صنعتی انقلابی قرار دارد. چین در سال 1978 مجددا به روی بازارهای غربی باز شد. رشد فرصت های تجاری در چین خارق العاده بوده است. با وجود فساد و مقررات دولتی، شرکت های آمریکایی و اروپایی، بازار چین را پذیرفته اند.

 

هر شرکت برای اینکه کار خود را به نحو احسن انجام دهد باید رسوم محلی و قوانین دولتی را بداند. در چین، در تمام بخش های سیستم های تجاری، اجتماعی و رسانه، نفوذ شخصی مهم است. مثلا اگر یک کارآموز روابط عمومی بخواهد خبری منتشر کند ممکن است لازم باشد خبرنگاران را شخصا بشناسد.


بعضی کارآموزان روابط عمومی جهانی شدن را به شکل یک فرصت می بینند و برخی دیگر به عنوان تهدید و بعضی هر دو.

 


نویسنده: برایان گوتسمن
مترجم: حنانه باقریان

منبع:
https://www.business2community.com/public-relations/how-globalization-has-affected-public-relations-02278840

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک


  همگامی با انتظارات مشتری


  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها


  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»


  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران


  رسانه‌ای به نام روابط‌عمومی


  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی