درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 مهر 1399 - 17:44   

«سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا

  «سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سومین وبینار روابط عمومی حرفه ای برگزار می شود

  سومین وبینار روابط عمومی حرفه ای برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان ثبت نام مسابقات بین‌المللی مهارت (ابی لیمپیک) 2021
  مدیرعامل بانک سپه گفت: بزرگ‌ترین طرح سندیکایی نظام بانکی کشور با عاملیت بانک سپه اجرایی می شود
  گزارش دومین جلسه از سری وبینارهای روابط‌عمومی حرفه‌ای
  نشست مشترک شورای هماهنگی سیستان و بلوچستان با حضور سخنگوی دولت
  فرمول دموکرات‌ها برای تغییر خط‌مشی صنعت تکنولوژی
  سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد
  جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان
  دومین نشست کارگروه های ۲۰ گانه باشگاه تلاشگران ارزش آفرین کشور برگزار شد
  جایگاه رسانه‌ها در آموزش‌های کرونایی به جامعه
  «سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41551صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1398 - 23:28
اجرای دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارت ارتباطات با نصب تابلوهای راهنما
به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با طراحی و اجرای تابلوهای عناوین ساختمان‌ها و خیابان‌های پردیس وزارت ارتباطات، دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارتخانه اجرا شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با طراحی و اجرای تابلوهای عناوین ساختمان‌ها و خیابان‌های پردیس وزارت ارتباطات، دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارتخانه اجرا شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید جمال هادیان مسؤول طرح هویت بصری وزارت ارتباطات با اعلام این خبر گفت: عناوین ساختمان‌ها و خیابان‌های وزارتخانه با تکیه بر سه محور انتخاب شده‌اند. اول، بر اساس کارکرد و شخصیت ساختمان‌ها؛ دوم، بر اساس تعلق شهدای عزیز وزارت ارتباطات و سوم، بر اساس نام مشاهیر یا وزرایی که در طول حضور در این وزارتخانه خدمات برجسته‌ای داشته‌اند.
 
 وی افزود: به همین دلیل در نخستین گام خیابان اصلی ورودی وزارتخانه (از ورودی شماره هشت تا انتها) به نام شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نام‌گذاری شد. در ابتدای این خیابان و مدخل وزارتخانه، میدان «مدافعان حرم» و در انتهای آن میدان «شهدای وزارت ارتباطات» نام‌گذاری شده است.
 
 رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات ادامه داد: به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای وزارت ارتباطات و درج تک تک شهدا اثر حجمی به ارتفاع ۶ متر به‌عنوان نماد شهدای وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده که در میانه میدان شهدا نصب و در بخشی از آن نام تک‌تک شهدای وزارتخانه درج خواهد شد و از این ‌پس این میدان در مناسبت‌های ویژه بزرگداشت شهدا میعادگاه علاقه‌مندان و رهروان راه شهدا خواهد بود.
 
 هادیان درباره نحوه انتخاب سایر عناوین نیز گفت: پس از مشورت‌های متعدد بسته به مسیر و کارکرد هر خیابان یا گذر، نام مناسبی انتخاب و تصویب شد و برای آنکه نام مشاهیر و بزرگان این وزارتخانه از بدو تأسیس تاکنون زنده بماند عناوین برخی از خیابان‌های فرعی و گذرگاه‌ها و محوطه‌های سبز به نام مشاهیر وزارت ارتباطات نام‌گذاری شده است.
 
 وی افزود: در درج عناوین از فونت جدید فناوری استفاده‌ شده و برای راهنمایی مهمانان خارجی علاوه بر عنوان فارسی، عنوان انگلیسی هم روی هر تابلو درج شده است. بدین ترتیب برای نخستین بار پردیس وزارت ارتباطات از تابلوهای راهنما و هویت مشخص برخوردار شد.
 
 رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پایان گفت: در مرحله بعد هم طراحی و اجرای تابلوهای راهنمای طبقات و اتاق‌ها را آغاز خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین روزنامه یومیه آمریکا با شعار «آگاهی = دانستن، قدرت است» کار انتشار خودرا آغاز کرد


  چگونه سازمانی «مسطح» طراحی کنیم؟


  اندازه‌گیری روابط‌عمومی در دنیای مدرن


  تقویم روز ارتباطات/ «مونه تو» روزنامه نگار، میهندوست و مولف ایتالیایی که شرایط روزنامه نگار بودن را به دست داد


  جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان


  یک قاضی آمریکایی فرمان حذف پیام‌رسان چینی «وی چت» را متوقف کرد


  سومین وبینار روابط عمومی حرفه ای برگزار می شود


  بررسی تاریخچه نشریات اقتصادی در ایران/ انقلاب رسانه


  کارکنان آمازون به دریافت رشوه برای دستکاری نظرات و فروش کالاهای ممنوعه متهم شدند


  «سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی