درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 بهمن 1398 - 05:08   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41551صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1398 - 23:28
اجرای دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارت ارتباطات با نصب تابلوهای راهنما
به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با طراحی و اجرای تابلوهای عناوین ساختمان‌ها و خیابان‌های پردیس وزارت ارتباطات، دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارتخانه اجرا شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با طراحی و اجرای تابلوهای عناوین ساختمان‌ها و خیابان‌های پردیس وزارت ارتباطات، دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارتخانه اجرا شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید جمال هادیان مسؤول طرح هویت بصری وزارت ارتباطات با اعلام این خبر گفت: عناوین ساختمان‌ها و خیابان‌های وزارتخانه با تکیه بر سه محور انتخاب شده‌اند. اول، بر اساس کارکرد و شخصیت ساختمان‌ها؛ دوم، بر اساس تعلق شهدای عزیز وزارت ارتباطات و سوم، بر اساس نام مشاهیر یا وزرایی که در طول حضور در این وزارتخانه خدمات برجسته‌ای داشته‌اند.
 
 وی افزود: به همین دلیل در نخستین گام خیابان اصلی ورودی وزارتخانه (از ورودی شماره هشت تا انتها) به نام شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نام‌گذاری شد. در ابتدای این خیابان و مدخل وزارتخانه، میدان «مدافعان حرم» و در انتهای آن میدان «شهدای وزارت ارتباطات» نام‌گذاری شده است.
 
 رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات ادامه داد: به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای وزارت ارتباطات و درج تک تک شهدا اثر حجمی به ارتفاع ۶ متر به‌عنوان نماد شهدای وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده که در میانه میدان شهدا نصب و در بخشی از آن نام تک‌تک شهدای وزارتخانه درج خواهد شد و از این ‌پس این میدان در مناسبت‌های ویژه بزرگداشت شهدا میعادگاه علاقه‌مندان و رهروان راه شهدا خواهد بود.
 
 هادیان درباره نحوه انتخاب سایر عناوین نیز گفت: پس از مشورت‌های متعدد بسته به مسیر و کارکرد هر خیابان یا گذر، نام مناسبی انتخاب و تصویب شد و برای آنکه نام مشاهیر و بزرگان این وزارتخانه از بدو تأسیس تاکنون زنده بماند عناوین برخی از خیابان‌های فرعی و گذرگاه‌ها و محوطه‌های سبز به نام مشاهیر وزارت ارتباطات نام‌گذاری شده است.
 
 وی افزود: در درج عناوین از فونت جدید فناوری استفاده‌ شده و برای راهنمایی مهمانان خارجی علاوه بر عنوان فارسی، عنوان انگلیسی هم روی هر تابلو درج شده است. بدین ترتیب برای نخستین بار پردیس وزارت ارتباطات از تابلوهای راهنما و هویت مشخص برخوردار شد.
 
 رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پایان گفت: در مرحله بعد هم طراحی و اجرای تابلوهای راهنمای طبقات و اتاق‌ها را آغاز خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  محل کارتان استرس دارید؟


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی