درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 11:52   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس

  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس


ادامه ادامه مطلب دو

راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس

  راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب
  ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
  پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز جوان
  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس
  شعار"جهش تولید" از فولاد مبارکه سرچشمه خواهد گرفت
  قدردانی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از شبکه بانکی
  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41546صفحه نخست » ادامه مطلب دوسه شنبه، 29 بهمن 1398 - 16:15
فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"
همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، «چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران» با موضوع "مسئولیت اجتماعی"، 29 اردیبهشت ماه 1399 برگزار می شود.
  

 

چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران
29 اردیبهشت 1399 - تهـــران

با موضوع: مسئولیت اجتماعی


سازمانها و شرکت ها باید مسئولیت اجتماعی (CSR) را به عنوان بخشی از روند مداوم ایجاد ارزش طولانی مدت ببینید. هر کاری که انجام می شود باید به بهبود شهرت شرکت و سازمان کمک کند و همه مشتریان و ذینفعان را ترغیب کند تا در کنار موسسه و از آن حمایت کنند. موسسه ای که از جامعه خود سوءاستفاده می کند و مردم را نادیده می گیرد نه تنها بی اعتبار و رسوا می شود بلکه شهرت خود را از دست داده و از چرخه حیات نیز خارج و سرانجام نابود می شود.

محورهای رخداد

- مسئولیت اجتماعی شرکت، ارزش دارایی تجاری و مزیت رقابتی

- معیارهای نامرئی و برخورد فرآیند مسئولیت اجتماعی با ارزش های اخلاقی
- ارتباطات مسئولیت اجتماعی
- اهمیت و نقش روابط عمومی در ارتقاء و پایداری CSR
- تدوین، اجرا و توسعه استراتژی، برنامه و کمپین CSR
- محدودیت های گزارش دهی CSR و نقش روابط عمومی

- جوامع محلی، روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی

- مسئولیت اجتماعی در ایران: مطالعات، تجربه ها، شواهد و دیدگاه ها

- مسئولیت اجتماعی: آینده روابط عمومی و تجارت

 

جوایز
جوایز مسئولیت اجتماعی پایدار به دنبال شناسایی و معرفی بهترین اقدامات و ابتکارات پایداری است. هدف دبیرخانه رخداد روابط عمومی این است که از کسانی که نوآوری واقعی را در پایداری سازمان ها و شرکت ها به نمایش می گذارند و کسانی را که پایداری را در قلب مشاغل خود به کار می گیرند، معرفی کرده و به آنها پاداش دهد.

 

جوایز بالقوه حرفه شما می تواند شامل موارد زیر باشد:

- نشان عالی مسئولیت اجتماعی

- جایزه عالی CSR
- جایزه سال CSR

- جایزه مسئولیت اجتماعی پایدار
 

دبیرخانه رخداد روابط عمومی معتقد است که این جوایز نه تنها باعث می شود تجارت خوب حس شود بلکه الهام بخش برای موج بعدی ایده های نوآورانه و راهبردهای خلاقانه است.

علاقمندان به حضور در این بخش، می توانند سوابق و مستندات خود را به نشانی دبیرخانة ارسال نمایند.

ویژه نامه رخداد
به همین مناسبت ویژه نامه ای با موضوع "مسئولیت اجتماعی" منتشر می شود که علاقمندان می توانند ضمن ارایة نظرات ارزشمندشان در قالب های مختلف، در انتشار آن مشارکت نمایند.

چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران از مشارکت سازمان ها و شرکت ها در برگزاری این رویداد علمی استقبال می کند.

راه های تماس
تلفن های دبیرخانه: 77 ـ 88617576
دورنگار: 88602308
وب سایت: www.irancpr.ir | www.shara.ir
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com
تلگرام: https://telegram.me/sharaPR

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  پدیده کرونا


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"