درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 مهر 1399 - 19:32   

«سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا

  «سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سومین وبینار روابط عمومی حرفه ای برگزار می شود

  سومین وبینار روابط عمومی حرفه ای برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان ثبت نام مسابقات بین‌المللی مهارت (ابی لیمپیک) 2021
  مدیرعامل بانک سپه گفت: بزرگ‌ترین طرح سندیکایی نظام بانکی کشور با عاملیت بانک سپه اجرایی می شود
  گزارش دومین جلسه از سری وبینارهای روابط‌عمومی حرفه‌ای
  نشست مشترک شورای هماهنگی سیستان و بلوچستان با حضور سخنگوی دولت
  فرمول دموکرات‌ها برای تغییر خط‌مشی صنعت تکنولوژی
  سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد
  جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان
  دومین نشست کارگروه های ۲۰ گانه باشگاه تلاشگران ارزش آفرین کشور برگزار شد
  جایگاه رسانه‌ها در آموزش‌های کرونایی به جامعه
  «سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41544صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1398 - 14:53
چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟
بیل گیتس یکی از معدود ثروتمندهای روی این کره خاکی است که بهترین راه برای خرج کردن سرمایه اش را نه برج و باروسازی، فخرفروشی به دیگران یا دیگر خرید لوازم لوکس بلکه کمک به خیریه ها می داند. دیگر تفاوت وی با بسیاری از ثروتمندان دنیا این است که تنها به بیان شعارهای فریبنده قناعت نکرده و مدت هاست که در عمل هم آن را به اثبات رسانده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بیل گیتس یکی از معدود ثروتمندهای روی این کره خاکی است که بهترین راه برای خرج کردن سرمایه اش را نه برج و باروسازی، فخرفروشی به دیگران یا دیگر خرید لوازم لوکس بلکه کمک به خیریه ها می داند. دیگر تفاوت وی با بسیاری از ثروتمندان دنیا این است که تنها به بیان شعارهای فریبنده قناعت نکرده و مدت هاست که در عمل هم آن را به اثبات رسانده است.

به گزارش دیجیاتو، بنیانگذار مایکروسافت قبلا در گفت وگو با CNBC گفته بود که انتخاب بهترین راه برای خرج کردن ثروتی هنگفت بسیار چالش برانگیز است. وی که سال های متمادی بر صدر لیست ثروتمندترین افراد دنیا قرار داشته، علی رغم صرف مبالغ سرسام آور برای مقاصد بشردوستانه، هنوز هم با در اختیار داشتن سرمایه خالص ۱۱۰.۶ میلیارد دلاری در میان نفرات برتر قرار دارد.

بیل گیتس اخیرا برای سخنرانی به دبیرستان «لیک ساید» رفته بود؛ آموزشگاهی که سال ها قبل خودش آنجا درس می خواند. وی طی گفت وگو با دانش آموزان این مدرسه به آنها توضیح داد که چرا خیریه را به عنوان بهترین راه برای خرج کردن ثروت هنگفتش انتخاب کرده است.

مدیرعامل سابق مایکروسافت بحثش را با شوخی درباره خریدن غذاهای رنگارنگ شروع کرده و به این نکته اشاره کرد که وقتی بالای ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ دلار پول در جیب دارید چقدر می توانید غذا بخورید؟ در مورد لباس هم همین استدلال وجود دارد. شما می توانید بهترین خیاط دنیا را استخدام کرده و مرغوب ترین پارچه را از چهارگوشه دنیا بخرید اما مگر چقدر لباس نیاز دارید یا می توانید بپوشید؟

یک راه دیگر استفاده از این دارایی برای رفاه خانواده و به ارث گذاشتن آن برای فرزندان است، اما از نظر گیتس دو دستی تقدیم کردن این حجم عظیم از سرمایه به فرزندانش اصلا ایده خوبی نیست.

به گفته گیتس همین مسائل باعث شد او و همسرش ملیندا به این نتیجه برسند که بهترین راه برای استفاده از ثروت شان صرف آن برای امور خیریه است. این دو از زمان تاسیس بنیاد خیریه خود در سال ۲۰۰۰ تاکنون بالغ بر ۵۰.۱ میلیارد دلار را در سراسر دنیا با هدف کاهش فقر، نابرابری و مقابله با بیماری ها هزینه کرده اند.

در حال حاضر برنارد آرنو، مدیرعامل LVMH به لطف افزایش ۰.۷درصدی ارزش سهامش ثروتمندترین فرد دنیاست و پس از وی جف بزوس و بیل گیتس در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند. تردیدی نیست که اگر مدیرعامل سابق مایکروسافت به امور بشردوستانه روی نمی آورد، به این زودی ها کسی نمی توانست او را از صدر فهرست ثروتمندترین افراد دنیا پایین بکشد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین روزنامه یومیه آمریکا با شعار «آگاهی = دانستن، قدرت است» کار انتشار خودرا آغاز کرد


  چگونه سازمانی «مسطح» طراحی کنیم؟


  اندازه‌گیری روابط‌عمومی در دنیای مدرن


  تقویم روز ارتباطات/ «مونه تو» روزنامه نگار، میهندوست و مولف ایتالیایی که شرایط روزنامه نگار بودن را به دست داد


  جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان


  یک قاضی آمریکایی فرمان حذف پیام‌رسان چینی «وی چت» را متوقف کرد


  بررسی تاریخچه نشریات اقتصادی در ایران/ انقلاب رسانه


  سومین وبینار روابط عمومی حرفه ای برگزار می شود


  کارکنان آمازون به دریافت رشوه برای دستکاری نظرات و فروش کالاهای ممنوعه متهم شدند


  «سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی