درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 بهمن 1398 - 06:07   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41544صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1398 - 14:53
چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟
بیل گیتس یکی از معدود ثروتمندهای روی این کره خاکی است که بهترین راه برای خرج کردن سرمایه اش را نه برج و باروسازی، فخرفروشی به دیگران یا دیگر خرید لوازم لوکس بلکه کمک به خیریه ها می داند. دیگر تفاوت وی با بسیاری از ثروتمندان دنیا این است که تنها به بیان شعارهای فریبنده قناعت نکرده و مدت هاست که در عمل هم آن را به اثبات رسانده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بیل گیتس یکی از معدود ثروتمندهای روی این کره خاکی است که بهترین راه برای خرج کردن سرمایه اش را نه برج و باروسازی، فخرفروشی به دیگران یا دیگر خرید لوازم لوکس بلکه کمک به خیریه ها می داند. دیگر تفاوت وی با بسیاری از ثروتمندان دنیا این است که تنها به بیان شعارهای فریبنده قناعت نکرده و مدت هاست که در عمل هم آن را به اثبات رسانده است.

به گزارش دیجیاتو، بنیانگذار مایکروسافت قبلا در گفت وگو با CNBC گفته بود که انتخاب بهترین راه برای خرج کردن ثروتی هنگفت بسیار چالش برانگیز است. وی که سال های متمادی بر صدر لیست ثروتمندترین افراد دنیا قرار داشته، علی رغم صرف مبالغ سرسام آور برای مقاصد بشردوستانه، هنوز هم با در اختیار داشتن سرمایه خالص ۱۱۰.۶ میلیارد دلاری در میان نفرات برتر قرار دارد.

بیل گیتس اخیرا برای سخنرانی به دبیرستان «لیک ساید» رفته بود؛ آموزشگاهی که سال ها قبل خودش آنجا درس می خواند. وی طی گفت وگو با دانش آموزان این مدرسه به آنها توضیح داد که چرا خیریه را به عنوان بهترین راه برای خرج کردن ثروت هنگفتش انتخاب کرده است.

مدیرعامل سابق مایکروسافت بحثش را با شوخی درباره خریدن غذاهای رنگارنگ شروع کرده و به این نکته اشاره کرد که وقتی بالای ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ دلار پول در جیب دارید چقدر می توانید غذا بخورید؟ در مورد لباس هم همین استدلال وجود دارد. شما می توانید بهترین خیاط دنیا را استخدام کرده و مرغوب ترین پارچه را از چهارگوشه دنیا بخرید اما مگر چقدر لباس نیاز دارید یا می توانید بپوشید؟

یک راه دیگر استفاده از این دارایی برای رفاه خانواده و به ارث گذاشتن آن برای فرزندان است، اما از نظر گیتس دو دستی تقدیم کردن این حجم عظیم از سرمایه به فرزندانش اصلا ایده خوبی نیست.

به گفته گیتس همین مسائل باعث شد او و همسرش ملیندا به این نتیجه برسند که بهترین راه برای استفاده از ثروت شان صرف آن برای امور خیریه است. این دو از زمان تاسیس بنیاد خیریه خود در سال ۲۰۰۰ تاکنون بالغ بر ۵۰.۱ میلیارد دلار را در سراسر دنیا با هدف کاهش فقر، نابرابری و مقابله با بیماری ها هزینه کرده اند.

در حال حاضر برنارد آرنو، مدیرعامل LVMH به لطف افزایش ۰.۷درصدی ارزش سهامش ثروتمندترین فرد دنیاست و پس از وی جف بزوس و بیل گیتس در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند. تردیدی نیست که اگر مدیرعامل سابق مایکروسافت به امور بشردوستانه روی نمی آورد، به این زودی ها کسی نمی توانست او را از صدر فهرست ثروتمندترین افراد دنیا پایین بکشد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  محل کارتان استرس دارید؟


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی