درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:06   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41543صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1398 - 14:50
بازدید مدیران روابط عمومی استان هرمزگان ازظرفیتهای بندرشهید رجایی
جمعی از مدیران روابط‌عمومی دستگاههای دولتی استان هرمزگان ضمن حضور در بندرشهید رجایی از ظرفیتهای ایجاد شده بازدید و با دستاوردهای حاصله در این بندر بزرگ تجاری آشنا شدند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جمعی از مدیران روابط‌عمومی دستگاههای دولتی استان هرمزگان ضمن حضور در بندرشهید رجایی از ظرفیتهای ایجاد شده بازدید و با دستاوردهای حاصله در این بندر بزرگ تجاری آشنا شدند.
 
 به گزارش شارا، بهمن ماه یاد آور انقلابی است مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورا این ایام فرصتی است تا اقدامات صورت گرفته و طرح های توسعه ای ایجاد شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی معرفی و آنچه با همت و تلاش متخصصان ایران ایجاد شده معرفی گردد.
 
 بندر شهید رجایی بعنوان یکی از مهمترین قطبهای تجاری که نقش بی بدیلی را در سپهر اقتصادی کشور ایفا می کند دوشنبه ۷ بهمن ماه میزبان مدیران روابط عمومی دستگاههای اداری استان بود تا کارگزاران این حوزه با توفیقات حاصله و طرح های توسعه ای در این بندر بیشتر آشنا شوند .
 
 در ابتدای این بازدید مدیرکل بنادر و دریا نوردی هرمزگان با اشاره به جایگاه روابط عمومی و نقش آن در ارتباط با مخاطبان در زمینه تصمیم سازی اظهار داشت: سازمانها بعنوان نهادهای اجتماعی نیازمند ارتباط موثر با مخاطبان خود هستند و یقیناً نگاه علمی مدیران روابط عمومی در ایجاد این ارتباط، تصمیم سازی و اعتماد آفرینی نقشی است مهم که در تحقق اهداف سازمانی اهمیت بسزایی دارد .
 
 عفیفی پور برنامه ریزی را یکی از اساسی ترین ارگانهای فعالیت در روابط عمومی عنوان کرد و گفت: هیچ کاری بدون تدوین یک برنامه مدون و مکتوب که در آن اهداف مشخص شده باشد به ثمر نمی نشیند.
 
 وی افزود: در حوزه روابط عمومی نیز تدوین برنامه استراژیک نوعی آینده نگری و خلق آیند است از این رو روابط عمومی هایی موفق هستندکه با برنامه ریزی دقیق در حوزه کاری خود نسبت به خواست مخاطبان و اعماد آفرینی تلاش می کنند .
 
 این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه های توسعه ای در بندرشهید رجایی اظهارداشت : فاز ۳ بندر شهیدرجایی یکی از پروژه های عظیم بندر سازی در کشور به شمار می آید که هم به لحاظ تجهیزات فنی و هم روند ساخت و سازهای عمرانی دارای پیچیدگی های منحصر بفرد است.
 
 وی تصریح کرد: علیرغم همه فشارها از سوی دشمن در زمینه های مختلف نه تنها این پروژه، بلکه تمام برنامه های در دستور کار از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است .
 
 مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به توسعه گردشگری دریایی بعنوان یکی از عوامل ایجاد اشتغال مستقیم و مولد درمنطقه اشاره کرد و گفت: توسعه اجتماعی، اقتصادی و توریستی مناطق گردشگری، افزایش ضریب ایمنی سفرها، گشت های تفریحی دریایی و ایجاد بستر رفاهی مناسب برای گردشگران به منظور بهره مندی از جاذبه های خدادادی در بنادر و جزایر مهمترین اولویتهایی سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.
 
 وی افزود: توجه ویژه به موارد ذکر شده در رونق گردشگری دریایی تاثیرات بسزایی داشته که نمود آن را در اقبال مسافران از این مناطق به عینه می توان مشاهده نمود.
 
 عفیفی پور به سرمایه گذاری های انجام شده درحوزه دریایی و بندری نظیر احداث سه پست اسکله نفتی و همچنین انعقاد اولین ترمینال مکانیزه مواد معدنی در بندر شهید رجایی اشاره کرد و اظهارداشت: همزمان با عملیات بندری، طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری نیز در حال انجام است که این مهم بیانگر پویایی و حضور سرمایه گذاران و اقبال از فرصت های سرمایه گذاری با توجه به تحریمها است .
 
 بازدید ازطرح توسعه بندر شهید رجایی، ترمینال یک و دو کانتینری این بندر، مخازن نفتی احداث شده در بندر خلیج فارس همچنین بازدید از بخش های مختلف یک فروند کشتی تجاری با هدف آشنایی هرچه بیشتر مسئولین روابط عمومی با مشاغل وفعالیت های دریایی و بندر از دیگر برنامه هایی پیش بینی شده در این بازدید یک روزه بود.
 
 به گزارش هرمزگان امروز،  تورهای آشنایی مسئولین روابط عمومی با ظرفیتها استان هرمزگان در حوزه های مختلف براساس یک تقویم فصلی توسط شورای هماهنگی روابط عمومی تدوین و با مشارکت دستگاه های دولتی هر ماه اجرا می شود.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد