درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:10   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41532صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 7 بهمن 1398 - 18:10
تغییر نگاه مردم به شهر از وظایف روابط عمومی هاست
جلسه دورنگاه شهرداری تهران به میزبانی قطب گردشگری پایتخت با حضور مصطفی کاظمی مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، نوذرپور شهردار منطقه22، غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و مدیران روابط‌عمومیهای شهرداری تهران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست دورنگاه شهرداری تهران به میزبانی منطقه 22 برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی منطقه22، جلسه دورنگاه شهرداری تهران به میزبانی قطب گردشگری پایتخت با حضور مصطفی کاظمی مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، نوذرپور شهردار منطقه22، غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و مدیران روابط‌عمومیهای شهرداری تهران برگزار شد.

مصطفی کاظمی مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران با حضور در این جلسه با بیان اینکه باید تصویر ذهنی شهروندان را نسبت به شهر تغییر داد، طی سخنانی گفت: تغییر نگاه مردم به شهر از وظایف روابط عمومی هاست و باید در این راه حداکثر تلاش خود را انجام دهیم.

مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران با اشاره به اینکه هر محله ای در دل خود داستان‌های نهفته دارد، افزود: یکی از روش های که می‌تواند برای تغییر نگاه شهروندان به شهر کمک کند بازگو کردن داستان‌های محله هایشان در قالب اشخاص،بناها ، عناصر شهری و ... است.


مردم را با شعر و فرهنگ آشتی دهیم
وی با بیان اینکه مدیران روابط عمومی باید نگاه به بیرون از سازمان را داشته باشند، ادامه داد: نیاز نیست از خود در برابر ناملایمتی ها دفاع کنیم و بهتر است با اقداماتمان کاری کنیم که دیگران و شهروندان از ما دفاع کنند و اگر قصوری هم بوده از مردم عذرخواهی کنیم.


در ادامه این جلسه نوذرپور شهردار منطقه22 با بیان اینکه مدیریت جدید شهری بر اساس شعارها و برنامه های شورای پنجم بر سرکار آمده است، گفت: شورای پنجم شهر تهران با رای قابل توجه ی از مردم بر سرکار آمد و باید مردم را از اقدامات خود آگاه سازیم.


نوذرپور با بیان اینکه در آن زمان مردم از وضع موجود رضایت نداشتند و خواستار تغییرات بودند و اکنون انتظار دارند تغییرات و اقدامات مدیریت جدید شهری را ببینند، افزود: این وظیفه روابط عمومی ها است تا نشان دهند در دوره جدید مدیریت شهری چه تغییرات و اتفاقاتی افتاده است و صدای افکار عمومی را هر چه بهتر به مدیران شهری برسانند.


وی تاکید کرد: اصلاح طلبان به برنامه اعتقاد دارند و به آن عمل می کنند و در چهار چوب قانون قدم بر می دارند.


شهردار منطقه22 با بیان اینکه قانون برای همه است و نه فقط برای مردم،خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای این دوره مدیریت شهری، پیروی از قانون است و به غیر از قانون کاری نمی کنند.


نوذرپور تاکید کرد قانون شامل حال همه می شود و تمام ارگان ها و نهادها را به یک چشم می بینیم و با مردم فرقی برای ما ندارند.


وی با اشاره به اینکه شهردار تهران یک شهرساز قانونمدار است، ادامه داد: در منطقه22 هم قانون حرف اول را می زند.


شهردار منطقه ۲۲ به طرح تفصیلی جدید منطقه اشاره کرد و افزود: تصویب و اجرای این طرح یکی از نمادهای قانونمداری در منطقه است و این طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب شده و از این به بعد رویکرد زیست محیطی در منطقه اجرا خواهد شد.


نوذرپور با اشاره به ظرفیت‌های بالای طرح تفصیلی منطقه 22 گفت: این طرح از قابلیت‌های خوبی برخوردار است که در کنار جلوگیری از افزایش جمعیت پذیری سعی دارد تا راهکار‌هایی را نیز برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه ارائه کند.


وی در ادامه افزود: اولین اقدام ما این بود که از بلند مرتبه سازی جلوگیری کنیم و بر این اساس هیچ پروانه‌ای برخلاف مفاد طرح تفصیلی و هیچ پروانه بلند مرتبه سازی صادر نکرده‌ایم.


نوذرپور تاکید کرد: روابط عمومی منطقه22 با شفافیت به مردم اطلاع رسانی می کند و اساس ما در منطقه مردم هستند، ما مردم را از خود میدانیم و نه نامحرم.


همچنین در این جلسه غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با ارائه گزارشی از اقدامات مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خبر از افتتاح استودیوی شهر را داد.


علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی منطقه22 در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات منطقه22 در دوسال گذشته طی سخنانی، گفت:آنچه امروز باید در روابط عمومی های شهرداری تهران اتفاق بیفتد ایجاد اعتماد در بین مردم است.


خامسیان بر هم اندیشی مدیران شهری تاکید کرد و افزود: ما به عنوان یک نهاد خدمات رسان باید ایجاد اعتماد کنیم هم بین مردم و هم بین ارگان ها.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد