درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 23:17   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41529صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 7 بهمن 1398 - 17:55
جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان
دهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» روز سه‌شنبه 1 بهمن 98 با حضور فعالان این صنعت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» روز سه‌شنبه 1 بهمن 98 با حضور فعالان این صنعت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مهندس عظیمیان در این همایش و در «میزگرد تخصصی تعامل متقابل دو حوزۀ سنگ‌آهن و فولاد، هم‌افزایی و چالش‌ها» به سؤالات خبرنگاران و مدیران و کارشناسان حوزۀ معدن و صنایع معدنی این‌گونه پاسخ داد:


در حال حاضر وضعیت فولاد مبارکه چگونه است و پیش‌بینی شما از روند قیمت فولاد در روزهای آتی و سال جدید چگونه است؟
در بهمن‌ماه سال گذشته فولاد مبارکه دارای دو ذخیرۀ کنسانترۀ سنگ‌آهن و گندله و اسلب بود که با کاهش ورود مواد اولیه به مبارکه و به‌منظور جلوگیری از توقف تولید، این دو ذخیره مصرف شده و اگر این روند اصلاح نشود، به‌دلیل عدم تولید فولاد مبارکه و سایر فولادسازان، بحران تفاوت قیمت و افزایش قیمت ایجاد خواهد شد.


عظیمیان با تأکید بر این‌که در تمام دنیا ارزش‌افزودۀ معدن بیش از فولاد است، گفت: جای تأمل است که چرا معدنی‌ها فولادساز شده‌اند و تأمین‌کنندگان سنگ‌آهن خودشان در حال حاضر مصرف‌کنندۀ سنگ‌آهن‌ هستند و این امر باعث شده فولادساز هم به سمت معدن‌کاری برود.


ما در شرایط صددرصد تحریمی، الکترود موردنیاز را تأمین کرده‌ایم. ما هیچ‌گاه اعتراض و گلایه‌ای از کمبود قطعۀ یدکی و کالاهای استراتژیک نداشته‌ایم، اما از نبود مواد اولیۀ داخلی (سنگ‌آهن) به‌شدت در رنجیم و کسی نیست به این سؤال پاسخ دهد که فولاد مبارکه باید از کجا مواد اولیۀ موردنیاز خود را تأمین کند.


این شرکت 50 درصد فولاد کشور را تولید می‌کند و در نظر دارد هم‌زمان و همراه با افزایش تقاضا هم در کمیت و هم در کیفیت سهم 50 درصدی خود را در بازار ایران حفظ کند؛ یعنی همواره بتواند نیاز کشور را در بخش‌های مختلف خودروسازی، نفت و گاز، لوازم‌خانگی، صنایع ساختمان، لوله و پروفیل و همه بخش‌هایی که نیاز به مقاطع عریض دارند، پاسخ‌گو باشد.


در آینده نیز فولاد مبارکه با تقاضاهای جدید مواجه خواهد بود. این تقاضاها عمدتا در حوزۀ فولادهای باکیفیت و با استحکام بیشتر، وزن کمتر، قیمت مناسب و ضدخوردگی خواهند بود و فولاد مبارکه برای اینکه بتواند به این نیاز پاسخ دهد، تلاش مضاعف، بهینه‌سازی، به‌روزرسانی فرایند و ارتقای تکنولوژی و ظرفیت‌های خطوط تولید را در دستور کار خود قرار داده است.


در خصوص طرح نورد گرم شمارۀ 2 فولاد مبارکه و جزئیات آن توضیح دهید.
برای اجرای طرح نورد گرم شمارۀ 2 فولاد مبارکه که 5/4 میلیون تن ظرفیت دارد، با یک شرکت خارجی به توافق رسیده‌ایم. بنا بر توافقات انجام‌شده 54 درصد پروژه به دست پیمانکاران و سازندگان داخلی انجام می‌شود و 46 درصد به دست پیمانکار خارجی. اجرای این پروژه به‌طور مستقیم برای 1000 نفر در داخل شرکت فولاد مبارکه فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد. با اجرای این طرح، کلیۀ نیازهای صنایع مختلف کشور و انواع ورق در ابعاد و کیفیت‌های مختلف تأمین خواهد شد. در صورت آغاز اجرای طرح، مقرر است طرح مذکور طی 900 روز به بهره‌برداری برسد. امیدواریم بتوانیم این کار را انجام دهیم و برای تحقق حداکثری راهبرد مقام معظم رهبری در زمینۀ رونق تولید گام مؤثرتری برداریم. با راه‌اندازی این خط تولید صدها کارخانه در سراسر کشور فعال خواهد شد.


چه برنامه‌هایی برای بومی‌سازی و استفاده از توان داخلی دارید؟
فولاد مبارکه در بیست سال گذشته با بومی‌سازی حدود 4000 قطعۀ استراتژیک در این راه گام برداشته است. درحال حاضر این شرکت تغییر رویکرد داده و از بومی‌سازی قطعه به بومی‌سازی فرایند و ماشین که در مراتب بالاتر و بسیار دشوار است روی آورده تا با کنار هم قرار دادن هزاران قطعه بتواند ماشین بسازد و اتوماسیون آن را داخلی کند و در صنعت به کار ببرد. ان‌شاءالله سال آینده خبرهای جدیدتری در این خصوص خواهید شنید.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  محل کارتان استرس دارید؟


  رونمایی از پایگاه خبری توسعه تعاون و پورتال جدید بانک توسعه تعاون


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی