درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 21:35   

چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟

  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟


ادامه ادامه مطلب یک

اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد

  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


ادامه ادامه مطلب سه

راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  داروهای افزایش شعور دارند می آیند
  یک هشدار جدی به مسئولان/ رسانه ها را با بیلبورد تبلیغاتی اشتباه نگیرید
  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!
  مدیر روابط عمومی بانک پارسیان: بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت رسانی بانکی در پیشگیری از همه گیری بیماری ها
  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن
  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
  PR Pulse: همه می گویند که رسانه ها مهم هستند
  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41525صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 7 بهمن 1398 - 16:12
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان: روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در جایگاه رفیعی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: تبیین عالمانه، ترویج فناورانه و تبلیغ هنرمندانه فعالیت ها و دستاوردها از رسالت‌های روابط‌عمومی‌ها است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: تبیین عالمانه، ترویج فناورانه و تبلیغ هنرمندانه فعالیت ها و دستاوردها از رسالت‌های روابط‌عمومی‌ها است.
 
 به گزارش شارا، خدابخش مرادی نافچی ظهر یکشنبه در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان با بیان اینکه از نگاه بنده روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در جایگاه رفیعی است افزود: اگر شخص مدیر روابط عمومی را به کارهای سطحی تلقی نکنیم در واقع به جایگاه و نقش مهم روابط عمومی کم توجهی شده است.
 
 وی با بیان اینکه به لحاظ اداری مدیر روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا و عامل ارتباط بین سازمان و بیرون سازمان است، تصریح کرد: به لحاظ مطالبات نمی‌توانیم تمامی نیازهای جامعه را پاسخ دهیم که در اینجا مدیر روابط عمومی نقش بی بدیلی را از طریق اقدامات برنامه‌ها، سیاست‌ها و رویکردها انجام می‌دهد که اگر این اطلاع رسانی‌ها در جامعه لازم و به موقع انجام نشود جامعه دچار سردرگمی می‌شود.
 
 مرادی نافچی افزود: مدیر روابط‌عمومی دارای قدرت تحلیل بوده و مدیر و سازمان باید بهترین تحلیل‌ها را در حوزه عملکرد و جایگاه سازمان در نظام اداری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از کلام، بیان و قلم مدیر روابط‌عمومی منتقل شود، در غیر این صورت بی‌توجهی به شانیت جایگاه خود در سازمان است.
 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان باتوجه به نزدیکی ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: یکی از رسالت‌های روابط عمومی‌ها، تبیین عالمانه، ترویج فناورانه و تبلیغ هنرمندانه در مناسبت‌های ملی و مذهبی است و دهه فجر فرصتی است که تبیین درست و مناسبی را انقلاب و دهه فجر داشته باشیم.
 
 مرادی نافچی با بیان اینکه امروز رویکرد استکبار در برابر نظام جمهوری اسلامی، هدف قرار دادن باورهای مردم و سعی در ناکارآمد جلوه دادن نظام است، گفت: یک خبر منفی ۹ برابر خبر مثبت در ذهن و دل مخاطب اثرگذار است و خبر مثبت روابط‌عمومی‌ها نشان‌دهنده اقدامات مثبت آن سازمان است.
 
 وی با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند، گفت: ۱۱ بهمن ماه سالجاری وضعیت نهایی داوطلبان مشخص می‌شود و اسامی نهایی تایید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس ۲۳ بهمن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت چهار رکن مهم انتخابات است، افزود: رویکرد و نگاه ما در انتخابات نگاه نافذ رهبر معظم انقلاب و صیانت از تک تک آرا مردم است.
 
 به گزارش مهر، مرادی نافچی تاکید کرد: مدیران با بهره گیری از تمام امکانات و فرصت‌های قانونی برای دعوت از مردم برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند و معتقدیم اگر انتخابات در امنیت و سلامت برگزار شود، امیدواری و اعتماد جامعه نیز بیشتر می‌شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن


  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  دلایل اصلی ایجاد استرس


  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.


  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟


  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"