درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:35   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41505صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 6 بهمن 1398 - 23:05
پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی
فقدان آموزش مناسب، اختصاص نیافتن توان و انرژی لازم و کافی، هدر رفت استعدادها و بهره‌ نگرفتن از خلاقیت‌های نسل جدید متخصصان و علاقمندان، در کنار کمبود چشمگیر مدیریت منسجم و پایدار و توسعه‌گرا در این زمینه، فاصله را با دیگر نقاط دنیا و به‌خصوص غرب، ده چندان کرده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| این دوره آموزشی مدرسه آنلاین، به عکاسی اختصاص دارد. محمد خیرخواه، عکاس برجسته ایرانی مسئولیت تدوین محتوای این دوره را بر عهده داشته است.
 
 با نگاه به منابع و مآخذ مختلف در مورد عکاسی که چه در داخل و چه در خارج از ایران به زبان فارسی انتشار یافته و در دسترس هستند، درمی‌یابیم که مطالعه و بحث و پژوهش در این زمینه بسیار کم صورت گرفته و هم‌چنان خلاء محسوسی وجود دارد. این هشداری برای ماست تا با سرعت و شتاب و در عین حال با دقت بیشتری به ترجمه، تولید و عرضه محتوا در این باره بپردازیم.
 
 فقدان آموزش مناسب، اختصاص نیافتن توان و انرژی لازم و کافی، هدر رفت استعدادها و بهره‌ نگرفتن از خلاقیت‌های نسل جدید متخصصان و علاقمندان، در کنار کمبود چشمگیر مدیریت منسجم و پایدار و توسعه‌گرا در این زمینه، فاصله را با دیگر نقاط دنیا و به‌خصوص غرب، ده چندان کرده است.
 
 با نگاهی به کتابخانه‌ها و یا وب‌سایت‌های انگلیسی زبان، فاصله عکاسان ایرانی با عکاسان غربی در زمینه مطالعه و پژوهش و انتشار مطالب آموزشی در حوزه عکاسی برای ارتقای سطح آگاهی عکاسان و علاقمندان، کاملا مشهود و بسیار بیشتر از حدی است که انتظار می‌رود.
 
 به همین خاطر، همه ما باید در انتقال آنچه تجربه کردیه‌ایم و فراگرفته‌ایم، بکوشیم. تنها با گسترش دانش و آگاهی در هر حوزه کاری، می‌توان به ارتقای سطح پیشه‌وران آن حوزه یاری رساند و ثمراتش را به نظاره نشست.
 
 امروز بیش از پیش قدرت تصویر و عکس نمایان شده است و چندان نیاز نیست که در این باره سخن بگوییم و استدلال کنیم. تنها با مروری بر رویدادهای یک سال اخیر در ایران می‌توان دریافت که با کمک رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی، تصاویر چه قدرت و نفوذی در جهان امروز پیدا کرده‌اند.
 
 منبع: وله

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد