درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 بهمن 1398 - 05:09   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41501صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 6 بهمن 1398 - 13:15
یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
یکصدوشانزدهمین شمارۀ ماهنامۀ مدیریت ارتباطات با توجه به اتفاقات اخیر کشور (از آبان تا دی‌) منتشر شد. حوادث کشور، به‌خصوص در دی‌ماه، به‌گونه‌ای با شتاب و دُمینووار اتفاق افتاد که نه اجازۀ تحلیل به کسی می‌داد و نه توقف. برای همین بود که ما هم در ماهنامه سه بار پروندۀ‌ اصلی و به‌ تبع آن جلد را تغییر دادیم. اما آن چیزی که می‌شود بر سر آن در این غبارآلودگی فضا اجماع داشت، به محاق رفتن حقیقت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکصدوشانزدهمین شمارۀ ماهنامۀ مدیریت ارتباطات با توجه به اتفاقات اخیر کشور (از آبان تا دی‌) منتشر شد. حوادث کشور، به‌خصوص در دی‌ماه، به‌گونه‌ای با شتاب و دُمینووار اتفاق افتاد که نه اجازۀ تحلیل به کسی می‌داد و نه توقف. برای همین بود که ما هم در ماهنامه سه بار پروندۀ‌ اصلی و به‌ تبع آن جلد را تغییر دادیم. اما آن چیزی که می‌شود بر سر آن در این غبارآلودگی فضا اجماع داشت، به محاق رفتن حقیقت است.

 

از زمان ترور شهید سلیمانی تا اعلام دلیل سقوط هواپیمای ایران-اوکراین، انواعِ باژگونی حقیقت را در رسانه‌ها شاهد بودیم؛ چه آن زمان که ترور ناجوانمردانۀ شهید سلیمانی (که مصداق بارز تروریسم دولتی بود) در رسانه‌های جریان اصلی غرب به‌عنوان یک عملیات جسورانه معرفی شد و چه آن زمان که مردم داغ‌دیده سه روز خلاف واقع شنیدند، همه به شکلی دهن‌کجی به بیان حقیقت بود و همان‌طور که از جلد پیداست در این شماره از به محاق رفتن حقیقت گفتیم و از نقش رسانه‌ها در این اتفاق.

اما جز این، مطالب دیگری هم در این شماره می‌خوانید:
«ایستاده بر لبۀ بحران»: گزاش کامل اولین نشست تخصصی ماهنامۀ مدیریت ارتباطات در دور جدید با عنوان «ناگهان بنزین» و با حضور حسن نمکدوست، محمد خدادی، مهدی رحمانیان و امیرعباس تقی‌پور.

«من؛ ادوارد ژوزف اسنودن»، مروری بر کتاب تازه‌منتشرشده و جذاب ژوزف اسنودن است؛ مردی که سابقاً برای «آژانس امنیت ملی امریکا» کار می‌کرد و اطلاعات طبقه‌بندی‌شدۀ این سازمان را حدود شش سال پیش به دست رسانه‌ها داد و سروصدای بسیاری به پا کرد.

در بخش تریبون و در ادامۀ گزارش‌های تحقیقی این بخش سراغ موضوع مهمی در صنف روزنامه‌نگاران رفته‌ایم و در یک جامعۀ آماری نزدیک به شصت نفر از رسانه‌های گوناگون به بررسی آزار و اذیت جنسی زنان در راه تهیۀ خبر پرداخته‌ایم. در این میان به آماری رسیده‌ایم که البته خوشایند نیست، هرچند با دیگر نقاط جهان هم فاصله‌ای نداریم.

در بحث روابط‌عمومی این شماره، سراغ جشنوارۀ فیلم فجر، بزرگ‌ترین آوردگاه هنری ایران، رفتیم و روابط‌عمومی چند سال اخیر این آوردگاه را بررسی کردیم.

در این شماره آثاری از: حسن نمکدوست، محمد خدادی، مهدی رحمانیان، شهلا اعزازی، جمال رحمتی، محمدجعفر امیرمحلاتی، احمد موثقی، نیوشا طبیبی، مسعود نجفی، حسن بشیر و... منتشر شده است.

صاحب‌امتیاز: مؤسسۀ مطبوعاتی دایره‌رنگی ایده‌آل
مدیرمسئول: امیر عباس تقی‌پور
سردبیر: علی ورامینی
 رئیس شورای سیاست‌گذاری: سید غلامرضا کاظمی‌دینان
طراح جلد: تورج صابری‌وند
مدیر هنری: یوسف فروتن
دیگر همکاران ماهنامۀ مدیریت ارتباطات: بهنام تقی‌پور، روشن مهدوی، محدثه گودرزنیا، سمیرا کیانی و الناز تقی‌پور.

علاقه‌مندان جهت خرید یا دریافت اشتراک سالیانه می‌توانند با شمارۀ 88356436 -021 تماس بگیرند.

امکان خرید و مطالعۀ تمام شماره‌های ماهنامه از لینک https://www.magiran.com/volume/148127 وجود دارد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  محل کارتان استرس دارید؟


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی